MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

elke keer lachen om die gif

lol gister dikke ruzie, kwam ze om 1:00 huilend aan me deur dat ik niet boos moest zijn.

lol 1e ruzie bij deze, gooi dan een t*fus pincode op je telefoon of is dat teveel gevraagd.

Ik herinner me nog... dat als het over was jij naaktpics van je vriendin zou posten.

tumblr_lxnquvj22G1qaa2fqo1_400.gif

Nergens zit meer passie in dat goedmaakcoïtus, believe me

had BIJNA tegen een meisje gezegd dat ik onwijs moest schijten op whatsapp :D

Bish3000 gaat weekendje naar Maastricht met vriendinnen.:mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

komt wel goed schatje

had BIJNA tegen een meisje gezegd dat ik onwijs moest schijten op whatsapp :D

:roflol: Ik kreeg een keer foto via whatsapp van een vriend, zatie op de wc met broek op z'n knieën en z'n donaldduckje... whyyyyyy.

Eindconclusie: denk niet dat ze dat erg had gevonden, wel grappig.

:roflol: Ik kreeg een keer foto via whatsapp van een vriend, zatie op de wc met broek op z'n knieën en z'n donaldduckje... whyyyyyy.

Eindconclusie: denk niet dat ze dat erg had gevonden, wel grappig.

nu weet ik zeker dat jij een chick bent:roflol:

Kom maar naar heerenveen zaterdagochtend, gaan we ff bazen training bij Fidnuzzzz neerzetten.

Marcel altijd met zijn pics:roflol:

dat ik naar friesland moest vandaag voor mijn werk, wat een debielen wegen daar :roflol:

Net klaar met trainen, kijk ik op m'n telefoon, 4 gemiste oproepen en 12 whatsapps van vrienden, dus ik vraag whaddupppp? Zij: "Waar hang je uit man?! We zitten nu in de trein naar a'dam, we hebben je 80 keer gebeld" FUUUUUUUUUUUUUUUUU, ik ga dus echt niet in m'n eentje nog naar amsterdam reizen nu.

of wel?

Terug
Naar boven