Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.723
Ben ik de enigste die moest googlen wat een xenofood is?

• #145.724
Denk ik niet. Ik had het tegen apfelstrudel voor een reden; hij weet namelijk wel wat ik bedoel en als hij zegt van niet, dan moet hij óf z'n geheugen na laten kijken óf hij doet alsof z'n neus bloedt.
Dus als iemand dat niet gericht naar iemand zegt, vind je er van alles van. Maar zodra iemand opkomt in jouw standpunt en woorden zoals nazi en k**kerlijer gericht gebruikt, dan ga je er niet mee bemoeien?
Erg vreemd maar te verwachten van je

• #145.732
Dus als iemand dat niet gericht naar iemand zegt, vind je er van alles van. Maar zodra iemand opkomt in jouw standpunt en woorden zoals nazi en k**kerlijer gericht gebruikt, dan ga je er niet mee bemoeien?
Erg vreemd maar te verwachten van je
Haar man moet wel een paki zijn anders is het raar dat zij dat woord zo persoonlijk opvat

• #145.736
Als je dat eruit leest moet je denk ik even wat Googlen erover.
Overtuigd dit.

Is toch compleet anders wanneer zo'n woke sneeuwvlokje als jij het zegt, dan wanneer een Pakistaan dat zegt. Neigt naar culturele toe-eigening dit. Hetgeen wat jij suggereert leeft hier helemaal niet op zo'n manier

• #145.737
Dacht dat jij dat was, jullie waren toch een stelletje?
pakistani-fan.gif

• #145.739
Is de term ongelovigen gebruiken voor mensen die jouw onbewijsbare religie niet volgen en eigenlijk niet (1 van) de grootst mogelijke belediging(en)?

Terug
Naar boven