Je snapt het verschil niet? Ok dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je snapt het verschil niet? Ok dan
Je hebt een verwachting van iemand die jij kennelijk op dat vlak niet goed genoeg kent.
Dus als iemand dat niet gericht naar iemand zegt, vind je er van alles van. Maar zodra iemand opkomt in jouw standpunt en woorden zoals nazi en k**kerlijer gericht gebruikt, dan ga je er niet mee bemoeien?Denk ik niet. Ik had het tegen apfelstrudel voor een reden; hij weet namelijk wel wat ik bedoel en als hij zegt van niet, dan moet hij óf z'n geheugen na laten kijken óf hij doet alsof z'n neus bloedt.
Waar zie jij xenofobie?

Ik denk dat ze xenomorph bedoelde, zo zien die paki's eruit.Ben ik de enigste die moest googlen wat een xenofood is?
Nee, @ThaWasteland is nog bezig.Ben ik de enigste die moest googlen wat een xenofood is?
primaNee, @ThaWasteland is nog bezig.
En een niet nader te noemen persoon wilde dat ook doen, maar tikte febo in.
Eigenlijk zeg je nu gewoon dat Pakistanen zich moeten schamen voor hun afkomst 🤷🏼♀️Waarom blijf je 'paki's' zeggen terwijl je weet dat dit hier gewoon een belediging is??
Als jij binnenkort tijd over hebt.

Haar man moet wel een paki zijn anders is het raar dat zij dat woord zo persoonlijk opvatDus als iemand dat niet gericht naar iemand zegt, vind je er van alles van. Maar zodra iemand opkomt in jouw standpunt en woorden zoals nazi en k**kerlijer gericht gebruikt, dan ga je er niet mee bemoeien?
Erg vreemd maar te verwachten van je
Haar man moet wel een paki zijn anders is het raar dat zij dat woord zo persoonlijk opvat
maar ok.Eigenlijk zeg je nu gewoon dat Pakistanen zich moeten schamen voor hun afkomst 🤷🏼♀️
Dacht dat jij dat was, jullie waren toch een stelletje?Haar man moet wel een paki zijn anders is het raar dat zij dat woord zo persoonlijk opvat
Overtuigd dit.Als je dat eruit leest moet je denk ik even wat Googlen erover.
Dacht dat jij dat was, jullie waren toch een stelletje?
Welk volgend topic ga je laten ontsporen?