MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik studeer nog steeds Technisch Bedrijfskunde. Heb nu alleen een break genomen voor mijn P. Dus ga 1 dag per week na school.
Nu wil ik daarnaast geld verdienen zodat ik volgend jaar op kamers kan.
Want als ik nu naar school moet reis ik 5 uur per dag. Dat is echt niet meer te doen.

Ik heb al MBO niveau 4 elektrotechniek op zak. Maar eerlijk gezegd ik weet amper weer wat ik heb geleerd. Weet natuurlijk wel hoe je iets moet aansluiten. Maar eigenschappen van bepaalde componenten enzo weet ik echt niet meer.

Daarnaast draait dit eiland hier op toeristen zeg maar. En het toeristen seizoen is ten einde. Dus weinig werk.

Ik wacht nog 2 weken af op een leuke vacature. En anders ga ik simpel werk doen als huisjes schoonmaken ofzo iets dergelijks. Geld=geld.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 14:25 ----------

Would still hit. Zie je tegenwoordig wel steeds vaker, t**ten voor views op YT. :o

Haha yeah man. Mooie ontwikkeling toch.

niets gewonnen met win 4 life :(

paar goeie picz op 9gag atm, maar ik kan ze niet dumpen. zit op school:(

Ik hijs mij in mijn motor pak, kom op school, kleed mij om en ga in de klas zitten. Kijk een paar keer op m'n horloge; is het wel inderdaad 14:30? Ja, ik zit goed. Les blijkt uit te vallen en ben dus voor Jan Lul op school gekomen, kan ik hiervoor benzinegeld declareren? Homoschool.

ik breek m'n tanden op deze snoepjes

1zx7fo9.jpg

Whats that?

Krijg ik net te horen dat het heel slecht gaat met mijn oma.. hoogst wss nog enkele dagen.

****ed up

K*t tentamen, 1 vraag van 15 punten van de totaal 50 heeft me sowieso genakt. Hopen dat ik toch 28punten minimaal heb verzameld :(

Sterkte man, ****ed up nieuws. Ga er nog even langs voor het te laat is. Dat is het enige advies wat ik je kan geven, want als je niet gaat ga je spijt krijgen.

Terug
Naar boven