Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.901
Jouw favoriete kleur is kleurloos grijs?

Ik gun het je van harte trouwens, ik ben blij dat dat er toch mensen zijn die dit weer niet haten.
Dat dus. Het seizoen is prachtig vanwege de kleuren. Maar niet als het de hele dag dik bewolkt is met zware regenval. Hinderlijke wind met regen in je bek.

Maar zoals nu is het mooi. Geen bewolking, amper wind, droog.

• #145.902
Dat dus. Het seizoen is prachtig vanwege de kleuren. Maar niet als het de hele dag dik bewolkt is met zware regenval. Hinderlijke wind met regen in je bek.

Maar zoals nu is het mooi. Geen bewolking, amper wind, droog.
Gelukkig is mooi iets relatiefs.

Je drinkt toch ook water, regen is ook water.

• #145.905
Lekker vervuild met bacteriën en PFAS.
Lekker drinken uit de kraan waar het water eerst door kilometers asbestleidingen is gegaan eer het uit je met kalk en bacterieën aangetaste kraanmond komt.
NOg niet gesproken over alle troep die gebruikt worden om het water enigzins drinkbaar te maken. Helemaal in Belgie durf ik niet uit de kraan te drinken. Daarom kopen ze daar zoveel.bronwater uit fles. Want het is zo gezond!

• #145.912
Lekker drinken uit de kraan waar het water eerst door kilometers asbestleidingen is gegaan eer het uit je met kalk en bacterieën aangetaste kraanmond komt.
NOg niet gesproken over alle troep die gebruikt worden om het water enigzins drinkbaar te maken. Helemaal in Belgie durf ik niet uit de kraan te drinken. Daarom kopen ze daar zoveel.bronwater uit fles. Want het is zo gezond!
Asbest kan je gewoon veilig drinken.
Asbest is alleen gevaarlijk om in te ademen.

Kalk is ook niet bijzonder en veel (gevaarlijke) bacteriën zitten er niet in leidingwater.

• #145.913
Asbest kan je gewoon veilig drinken.
Asbest is alleen gevaarlijk om in te ademen.

Kalk is ook niet bijzonder en veel (gevaarlijke) bacteriën zitten er niet in leidingwater.
Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken als je een paar slokjes regenwater.

• #145.916
Ja mooi he. Overal in Nederland liggen kilometers asbest waterleidingen die mooi richting de woonhuizen hun water brengen. Als het zo veilig was dan konden ze het toch gewoon laten zitten??
Het is niet veilig voor de mensen die deze waterleidingen moeten produceren en installeren (je weet wel: inademen is wel schadelijk).

• #145.917
Het is niet veilig voor de mensen die deze waterleidingen moeten produceren en installeren (je weet wel: inademen is wel schadelijk).
En wat bij een niet opgemerkte beschadiging van zo een waterleiding? Linksom of rechtsom. Ik heb het er niet op. Niet voor niets dat deze vernieuwingscampagne stil en geruisloos word uitgevoerd imo.

• #145.919
En wat bij een niet opgemerkte beschadiging van zo een waterleiding? Linksom of rechtsom. Ik heb het er niet op. Niet voor niets dat deze vernieuwingscampagne stil en geruisloos word uitgevoerd imo.
Er zit een verschil in 'inademen' en binnen krijgen in de maag hé.

Als je jezelf om die zooi allemaal druk gaat maken kun je beter ook stoppen met aas prikken. Wie weet hoeveel zware metalen er in je vial zitten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven