XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.921
Er zit een verschil in 'inademen' en binnen krijgen in de maag hé.

Als je jezelf om die zooi allemaal druk gaat maken kun je beter ook stoppen met aas prikken. Wie weet hoeveel zware metalen er in je vial zitten.
Ik maak me er niet druk om. Regenwater werd met kraanwater vergeleken en toen kwam dit ter sprake. En binnen dat onderwerp uit ik mn zorgen maar ik maak me er verder niet druk over.

• #145.922
Ja mooi he. Overal in Nederland liggen kilometers asbest waterleidingen die mooi richting de woonhuizen hun water brengen. Als het zo veilig was dan konden ze het toch gewoon laten zitten??
Asbest richt schade aan in de longen. Kweetnie hoe jij water drinkt maar zolang je het niet zoals in Quantanamo bay drinkt zal er niks aan de hand zijn :D.

• #145.925
Peritoneal mesothelioma is a rare cancer that affects the peritoneum, the lining of the abdomen.

Inhaled or swallowed asbestos fibers can pass through the bloodstream, digestive system and lymphatic system and travel to the peritoneum.

@Kathlinoo

• #145.926
Er zit een verschil in 'inademen' en binnen krijgen in de maag hé.

Als je jezelf om die zooi allemaal druk gaat maken kun je beter ook stoppen met aas prikken. Wie weet hoeveel zware metalen er in je vial zitten.
Zware metalen vind ik niet erg. Draagt allemaal bij aan de gains op de weegschaal🫠

• #145.927
Asbest-longkanker komt 'vaker' voor dat asbestkanker in de maag/darmen ed, maar het is schadelijk om het zowel in te ademen als in te slikken.

Heb een oom verloren aan asbestkanker (longvlies). Echt rot spul..

• #145.928
Het zijn trouwens met asbest versterkte cement waterleidingen. Die worden volgens mij nu niet preventief om het asbest vervangen, maar wanneer ze vervangen moet worden dan komt er kunststof voor in de plaats

• #145.929
Het zijn trouwens met asbest versterkte cement waterleidingen. Die worden volgens mij nu niet preventief om het asbest vervangen, maar wanneer ze vervangen moet worden dan komt er kunststof voor in de plaats
Er is een campagne bezig van brabant water. Echt overal gaan de straten open hier in de omgeving.

• #145.930

@Kathlinoo
Ja, op dat eiland, maar op het vaste land niet.

Als je asbest inslikt dan komen de vezels niet in je longen, maar in je maag. Er zijn geen aanwijzingen dat het inslikken van asbestvezels kanker veroorzaakt.

[/quote]

• #145.937
  • #145.938
Ik ga wel naar macdo deze avond maar ik voel nu toch een :popcorn2: momentje komen

Terug
Naar boven