AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #145.982
Leiding-plumbum-loodgieter-super mario-spreekt italiaans.

• #145.984
  • #145.985
Vandaag had een klant bij het bedrijf waarvoor ik werk vanochtend per direct het contract beëindigd en mocht het bedrijf dezelfde dag niet meer mensen leveren. Ik was daar tot januari geroosterd. (2/3 dagen in de week) en heb nog wel andere diensten staan. Dus werk momenteel maar 3/4 dagen. Maar je kan toch niet zomaar contract beëindigen? Advocaat is wel ingeschakeld want met betalen deden ze voorheen al moeilijk.

• #145.986
Vandaag had een klant bij het bedrijf waarvoor ik werk vanochtend per direct het contract beëindigd en mocht het bedrijf dezelfde dag niet meer mensen leveren. Ik was daar tot januari geroosterd. (2/3 dagen in de week) en heb nog wel andere diensten staan. Dus werk momenteel maar 3/4 dagen. Maar je kan toch niet zomaar contract beëindigen? Advocaat is wel ingeschakeld want met betalen deden ze voorheen al moeilijk.

inb4, komt door je huidige auto

• #145.988
  • #145.990
Ligt er natuurlijk aan hoe dat in het contract staat vermeld.

• #145.991
Nog even de auto wassen voor ze deze vandaag komen ophalen.
Gisteren zat het er nog niet. Ik ben iemand die altijd naar dit soort dingen kijk voordat ik ga rijden.
20231108_113002.jpg

• #145.995
Heb er een beetje afgekregen zoals Mike hier boven aangaf. Straks thuis even kijken of ik er nog iets aan kan doen. Heb ook nog een pot latex staan. Misschien krijg ik het daar mee weg. Is wel dubbel dekkend🫡
Lakstiftje snel op jouw kleur laten scannen bij een schadeherstelbedrijf. 5 /10 eurotjes. Just my 2 cents. Beter als je eigen risico kwijt

• #145.998
Is het in je hal, of een andere plek waar veel nieuwe luchtjes op komen? Dan zou ik er wel iets van een krabpaaltje neerzetten. Wel hele lieve foto
Deur voor de trap die naar boven gaat. Dit zijn de enige poesjes die mij achterna willen gaan 😂 iets ervoor zetten gaat dus niet.

• #145.999
Jep, ik ga beginnen met liegen tegen makelaars. Ben het helemaal beu. Net telefoontje gehad dat 'het is 1 slaapkamer dus jij en een kind kan de huurbaas niet accepteren'.
Dus ik vraag waarom niet + of 2 volwassenen zonder kind wel kan?

'2 volwassenen kan wel, maar niet een kind, dat hebben we van de gemeente doorgekregen'.

Wtf ja, wettelijk mag een volwassene en een kind gewoon in een 1 slaapkamer flat verblijven (tenzij ruimte te klein is, of echt maar 1 kamer (studio) is, maar dit is hier niet het geval) dus weer geen kans op de woning simpelweg omdat ik verhuis met mijn kind ipv met een volwassene die meer ruimte in beslag neemt.
KUTKUTKUTZOOI

• #146.000
Twee volwassenen delen doorgaans het slaapverblijf, lijkt me vrij normaal dat ze een aparte slaapkamer voor het kind verlangen.

Terug
Naar boven