- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Uiteraard wel, het is gewoon Latijn voor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard wel, het is gewoon Latijn voor
Een lood-loodgieter?Leiding-plumbum-loodgieter-super mario-spreekt italiaans.

@apfelstrudelZou het kunnen dat ze dit heeft ontwikkeld door het kunstschaatsen. Altijd op dat ene been, en het andere been steil naar achteren en naar boven...vele jumps....thuis trainde ze uren lang in de woonkamer...altijd dus die schuine stand.... Ze is altijd zeer sportief geweest.
Vandaag had een klant bij het bedrijf waarvoor ik werk vanochtend per direct het contract beëindigd en mocht het bedrijf dezelfde dag niet meer mensen leveren. Ik was daar tot januari geroosterd. (2/3 dagen in de week) en heb nog wel andere diensten staan. Dus werk momenteel maar 3/4 dagen. Maar je kan toch niet zomaar contract beëindigen? Advocaat is wel ingeschakeld want met betalen deden ze voorheen al moeilijk.
Ik was daar niet de enige. Stonden er nog een groep andere bv’s
Kan allerlei redenen hebben. Als je het wilt weten moet je het hen vragen.Ik was daar niet de enige. Stonden er nog een groep andere bv’s
Ligt er natuurlijk aan hoe dat in het contract staat vermeld.Vandaag had een klant bij het bedrijf waarvoor ik werk vanochtend per direct het contract beëindigd en mocht het bedrijf dezelfde dag niet meer mensen leveren. Ik was daar tot januari geroosterd. (2/3 dagen in de week) en heb nog wel andere diensten staan. Dus werk momenteel maar 3/4 dagen. Maar je kan toch niet zomaar contract beëindigen? Advocaat is wel ingeschakeld want met betalen deden ze voorheen al moeilijk.
Die streepjes poets je mss nog wel snel weg, kut manNog even de auto wassen voor ze deze vandaag komen ophalen.
Gisteren zat het er nog niet. Ik ben iemand die altijd naar dit soort dingen kijk voordat ik ga rijden.
![]()
Beetje tipexNog even de auto wassen voor ze deze vandaag komen ophalen.
Gisteren zat het er nog niet. Ik ben iemand die altijd naar dit soort dingen kijk voordat ik ga rijden.
![]()
Heb er een beetje afgekregen zoals Mike hier boven aangaf. Straks thuis even kijken of ik er nog iets aan kan doen. Heb ook nog een pot latex staan. Misschien krijg ik het daar mee weg. Is wel dubbel dekkend🫡
Lakstiftje snel op jouw kleur laten scannen bij een schadeherstelbedrijf. 5 /10 eurotjes. Just my 2 cents. Beter als je eigen risico kwijtHeb er een beetje afgekregen zoals Mike hier boven aangaf. Straks thuis even kijken of ik er nog iets aan kan doen. Heb ook nog een pot latex staan. Misschien krijg ik het daar mee weg. Is wel dubbel dekkend🫡
Is het in je hal, of een andere plek waar veel nieuwe luchtjes op komen? Dan zou ik er wel iets van een krabpaaltje neerzetten. Wel hele lieve foto
Deur voor de trap die naar boven gaat. Dit zijn de enige poesjes die mij achterna willen gaan 😂 iets ervoor zetten gaat dus niet.Is het in je hal, of een andere plek waar veel nieuwe luchtjes op komen? Dan zou ik er wel iets van een krabpaaltje neerzetten. Wel hele lieve foto