- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga dan in bed verder slapen 🤯Ik ben doodmoe. Slaap de afgelopen drie weken niet meer dan 4 uur per nacht. Vorige nacht 2,5 uur geslapen.
Vandaag, na het werk, kom ik thuis na een half uurtje file, besef dat ik na het werk 2 vergaderingen had tot 19:00.
Ik ben niet teruggekeerd. Ik heb snel gekookt, gegeten en ben in slaap gevallen in de zetel. Heb toch 90 minuten kunnen herstellen.
Ik rek dit niet veel langer meer.
Mij schiet zo snel niet te binnen waar je precies naar verwijst? Met de Googlelogen, bedoel je?
Kan niet, ik moet nog teveel mensen aantonen dat ik wel gelijk heb. Wink wink....

Binnenkort heb je weer 2 weken vakantieIk ben doodmoe. Slaap de afgelopen drie weken niet meer dan 4 uur per nacht. Vorige nacht 2,5 uur geslapen.
Vandaag, na het werk, kom ik thuis na een half uurtje file, besef dat ik na het werk 2 vergaderingen had tot 19:00.
Ik ben niet teruggekeerd. Ik heb snel gekookt, gegeten en ben in slaap gevallen in de zetel. Heb toch 90 minuten kunnen herstellen.
Ik rek dit niet veel langer meer.
Net herfstvakantie gehad zomer poosje terug. 😌
Juist. Vorige week
Zoveel vakantie en maar klagen. Echt een verloren generatie.
Patat generatie
Dat wel, elke 6 weken. Maar daar hoef ik ook geen foto's van

Dat wel, elke 6 weken. Maar daar hoef ik ook geen foto's van![]()