Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.281
Lekker gaan slapen, stress van je afzetten.

• #146.282
Ik ben doodmoe. Slaap de afgelopen drie weken niet meer dan 4 uur per nacht. Vorige nacht 2,5 uur geslapen.
Vandaag, na het werk, kom ik thuis na een half uurtje file, besef dat ik na het werk 2 vergaderingen had tot 19:00.
Ik ben niet teruggekeerd. Ik heb snel gekookt, gegeten en ben in slaap gevallen in de zetel. Heb toch 90 minuten kunnen herstellen.
Ik rek dit niet veel langer meer.
Ga dan in bed verder slapen 🤯

• #146.284
Ga dan in bed verder slapen 🤯
Kan niet, ik moet nog teveel mensen aantonen dat ik wel gelijk heb. Wink wink.... :)
Neen, ik moet nog toetsen verbeteren en een paar oefeningen opstellen voor kinderen die nog moeite hadden met de les van vandaag. Maar ik ben bijna klaar. Maar de rapporten moeten vrijdag binnen....

• #146.286
Ik ben doodmoe. Slaap de afgelopen drie weken niet meer dan 4 uur per nacht. Vorige nacht 2,5 uur geslapen.
Vandaag, na het werk, kom ik thuis na een half uurtje file, besef dat ik na het werk 2 vergaderingen had tot 19:00.
Ik ben niet teruggekeerd. Ik heb snel gekookt, gegeten en ben in slaap gevallen in de zetel. Heb toch 90 minuten kunnen herstellen.
Ik rek dit niet veel langer meer.
Binnenkort heb je weer 2 weken vakantie

• #146.289
Zoveel vakantie en maar klagen. Echt een verloren generatie.

• Haha
Waarderingen: horn
  • #146.290
Mijn werkgever vandaag : je MOET vakantie opnemen😆😆. Mijn overuren lopen aardig op.

• #146.292
Patat generatie
IMG_8716.jpeg

• #146.294
Kunnen we collectief een filter inbouwen tegen voetenfoto's hier? Van een weegschaal, op de bank, in de spiegel. Gewoon automatisch verwijderen en het lid bannen voor een week :angstig:

• #146.295
Hou je niet van voeten?

• #146.296
Geen fan van een goede pedicure? 😅

• #146.298
RTL heeft net gefilmd in de gym waar ik train. Was net te laat dus niet op tv. :sad:

• #146.300
Het was droog, dus ik hardlopen. Natte koude poten en aan het einde toch nog een koude douche… laatste kilometer gaat het toch regenen.

Wim Hof kan wel trots op me zijn. Antiklacht: nu uit eten, ayce biefstuk bunkeren.

Terug
Naar boven