Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.321
Ondertussen in helmond 12 maanden pj summer vibes

IMG_8607.jpeg

• #146.322
NEDERLAND in November. Wacht verwacht je dan🫠

Ik stel voor dat je een paar landjes omlaag gaat wonen.

En staar je niet blind op buienradar. Als de wind draait of harder gaat, is de bui er ook eerder. En helaas , het enigste wat de mens niet kan controleren is het weer.
Ja, maar regent nu echt wel mee dan normaal. :grinny:

• #146.324
Ja, maar regent nu echt wel mee dan normaal. :grinny:
Ik hou van de regen, serieus. Het heeft gewoon een charme voor mij. Ik trek in de regen ook graag erop uit. Kom ik niet over die anwb-kleding mongooltjes tegen die alleen van de natuur genieten als het mooi weer is. Helemaal alleen diep bossen intrekken met wat basic gear. Goed ver van het pad af gaan, alsof ik dan helemaal alleen op de wereld ben.
Phoo wat geniet ik dan❤️ Laatst had ik het wel even aan mn hart. er schoot er een wild zwijn op 30 meter als een gek de bosjes uit.

Maar ik ben een soort prepper-survival achtige liefhebber dus dat zit wel in mij van nature.

• #146.326
NEDERLAND in November. Wacht verwacht je dan🫠
Kan je nagaan hoe erg het is het nu is, wetende dat we nu ongeveer 2-3x zo veel regen hebben als normaal, en normaal is al verschrikkelijk.
Ik stel voor dat je een paar landjes omlaag gaat wonen.
Hopelijk ooit ja, maar voor nu is dat met mijn baan en de baan van mijn vriendin helaas niet echt mogelijk.

Nederland is in veel aspecten natuurlijk een geweldig land om in te wonen, maar het klimaat is toch wel een van de minst aantrekkelijke dingen. 0 natuur en 6-9 maanden per jaar herfst.
En staar je niet blind op buienradar. Als de wind draait of harder gaat, is de bui er ook eerder. En helaas , het enigste wat de mens niet kan controleren is het weer.
Nee maar dat maakt het wel lastig als je dingen wilt doen waarvoor het droog moet zijn, het al 6 weken niet droog geweest is, er voor het eerst een droge dag verwacht wordt en ineens 'haha grapjr toch niet'

• #146.327
Ik hou van de regen, serieus. Het heeft gewoon een charme voor mij. Ik trek in de regen ook graag erop uit. Kom ik niet over die anwb-kleding mongooltjes tegen die alleen van de natuur genieten als het mooi weer is. Helemaal alleen diep bossen intrekken met wat basic gear. Goed ver van het pad af gaan, alsof ik dan helemaal alleen op de wereld ben.
Phoo wat geniet ik dan❤️ Laatst had ik het wel even aan mn hart. er schoot er een wild zwijn op 30 meter als een gek de bosjes uit.

Maar ik ben een soort prepper-survival achtige liefhebber dus dat zit wel in mij van nature.
Waar in Nl kom je niemand in een bos tegen? Zo groot zijn die hier niet

• #146.334
Zou vandaag ook droog zijn vanaf 10:00, hoopte eindelijk aan de slag te kunnen met de motor.

Inmiddel weer flinke regen en nu zeggen de apps ineens weer regen tot rond 14:00 :roflol:

Ik word hier echt moe van.
Had dinsdag het idee dat het nog op zomertijd stond ;)

• #146.335
Is gewoon makkelijk als je de wagen binnenstapt hup slippers uit.
Schoenen mogen idd absoluut niet binnen. Nogmaals snap ook niet dat dit bij andere ook niet is, loop je vooraf over de stoep wellicht stront of wat dan ook en ga je daarna met schoenen aan naar binnen.
Blijft me verbazen hoe smerig sommige zijn.
Vrouw ernaast in joggingpak en red bull in dr ene hand? Sigaretje in andere hand?
joggingspak = huispak voor vrouwen in helmond, redbull zero, roken doet ze gelukkig niet
Overigens vrouwen dragen vaak sloffen buitenhuis niet zozeer slippers eigenlijk

• #146.336
Schoenen mogen idd absoluut niet binnen. Nogmaals snap ook niet dat dit bij andere ook niet is, loop je vooraf over de stoep wellicht stront of wat dan ook en ga je daarna met schoenen aan naar binnen.
Blijft me verbazen hoe smerig sommige zijn.

joggingspak = huispak voor vrouwen in helmond, redbull zero, roken doet ze gelukkig niet
Overigens vrouwen dragen vaak sloffen buitenhuis niet zozeer slippers eigenlijk
Schoenen uit in huis zie je wel bij steeds meer mensen. Tis ook niet fris als je over nadenkt

• #146.337
Schoenen uit in huis zie je wel bij steeds meer mensen. Tis ook niet fris als je over nadenkt
Hier kom je de woonkamer niet in op schoenen, keuken en bijkeuken wel. vaak maar even, want loop standaard in huis op blote voeten.
Bij de achterdeur ligt een veegmat, binnen nog en bij de deur van bijkeuken naar keuken

• #146.338
Dan is Nederland toch wel zo'n beetje het minst goede land om te zitten of mis ik iets? :roflol:

Nederland is voor 70% stad, 25% weiland en 5% snelweg.

Je zal in Nederland nooit in een situatie komen waar je ook maar iets van prep of survival shit nodig hebt. Het grootste 'natuurgebied' in Nederland loop je in enkele uren volledig door en kan je niet langer dan een half uur lopen zonder een asfaltweg tegen te komen die er beter uitziet dan de hoofdsnelweg van menig ander land.

Je kan hier niet verdwalen, off road bestaat nagenoeg niet, je kan nergens verdwijnen, wildkamperen is verboden en praktisch kansloos want je staat eigenlijk altijd in een achtertuin en er zijn letterlijk geen bergen.

We hebben voor het eerst in 150 jaar een paar kleine roofdieren die niet gevaarlijk zijn voor mensen in het land en iedereen schiet in de volle paniek.

Het 'natuurgebied' bij mij in de buurt is de achtertuin van een waterzuiveringsbedrijf, staat vol met niet inheemse herten, is of het breedste stuk nog geen 10 kilometer en heeft gewoon wegen. En dat is dan een van 'de mooiste' natuurgebieden in het land.

Misschien ligt het ook aan mij, ik heb een voorliefde voor bergen, maar dat neemt niet weg dat Nederland in principe tot op de laaste cm2 gemaakt is door en voor ons en tot de tandjes bevolkt is.

Laatst bewerkt:
  • #146.339
Hier kom je de woonkamer niet in op schoenen, keuken en bijkeuken wel. vaak maar even, want loop standaard in huis op blote voeten.
Bij de achterdeur ligt een veegmat, binnen nog en bij de deur van bijkeuken naar keuken
Blote voeten ik eigenlijk ook meeste tijd, behalve als het weer bijna pedicure tijd is dan schuurt het aan de bank en draag ik sokken.

Ga elke 4/5 weken naar de pedicure, maar vooralsnog lijk ik wel de laatste week paardenvoeten te hebben waar een staalborstel niet tegenop kan

• #146.340
Heb het ingevoerd toen ik vader werd jaren terug. Kind kruipen en dan anderen op schoenen van buiten door je huis dat zag ik niet zitten. Niet iedereen vind dat fijn maar jammer.

Terug
Naar boven