MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.301
Herkenbaar.

Vannochtend hele regenpak aan want buienrader zei regen, bleef het somehow droog.

Net leek het droog en zij buitenradar het blijft droog dus regenpak in de tas gelaten. En natuurlijk begon het na 2 minuten te regenen :roflol:

Gelukkig niet volledig doorweekt zoals de laatste week dagelijks was.

• #146.304
Bij het hotel ontbijtje om mee te nemen ingepakt. Vers brood, scrambled eggs, fruit, komkommer en tomaat. Tasje met ontbijt in de pendelbus laten liggen. 🙈

• #146.305
Gisteren aan 1 stuk door 1500km gereden van de Ural naar Moskou :hahaha: Ongeveer de helft was soort van snelweg en de andere helft provinciale wegen, dus gewoon 1 rijbaan beide kanten op. Alleen 3 keer gestopt om te tanken, te pissen en de honden even uit te laten.

Niet dat het mijn dag heeft verpest maar ben nu wel aardig fucked up. Zometeen maar ff een pump workout doen om mezelf weer tot leven te brengen.

• #146.306
Gisteren aan 1 stuk door 1500km gereden van de Ural naar Moskou :hahaha: Ongeveer de helft was soort van snelweg en de andere helft provinciale wegen, dus gewoon 1 rijbaan beide kanten op. Alleen 3 keer gestopt om te tanken, te pissen en de honden even uit te laten.

Niet dat het mijn dag heeft verpest maar ben nu wel aardig fucked up. Zometeen maar ff een pump workout doen om mezelf weer tot leven te brengen.
Reizen naar familie of voor werk of vakantie? Lijkt me echt tof om een keer dwars door Rusland te gaan. Oeralgebergte enzo.

• #146.308
  • Haha
Waarderingen: BB_
  • #146.309
Ik zal vanuit Oekraïne naar Rusland gaan, dan heb je pas een beleving.
Dan wel in zo'n outfit.
Commando-Arnold-Schwarzenegger-Commando-Gifs-1280x720-1-900x506.jpg

commando-arnold-schwarzenegger-1601665431.jpg

• #146.313
  • Wow
Waarderingen: Boca
  • #146.314
Herkenbaar.

Vannochtend hele regenpak aan want buienrader zei regen, bleef het somehow droog.

Net leek het droog en zij buitenradar het blijft droog dus regenpak in de tas gelaten. En natuurlijk begon het na 2 minuten te regenen :roflol:

Gelukkig niet volledig doorweekt zoals de laatste week dagelijks was.
Ik kijk vaak op beide, ook regenradar van weerplaza. vaak verschilt het ook nog

• #146.315
KNMI en Weerplaza gebruiken een fijnmaziger radar model waardoor deze beter scoren dan buienradar.

• #146.316
Als je daar 1500 km voor rijdt moet het wel echt een goeie MILF zijn.

Ik heb te veel Russische 'stepmom'-filmpjes gekeken denk ik.

Dat valt echt heel erg tegen :hahaha: Mijn vriendin is een halfbloedje en haar vader heeft overduidelijk de meest dominante genen, gelukkig maar.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #146.317
Ik kijk vaak op beide, ook regenradar van weerplaza. vaak verschilt het ook nog
Zou vandaag ook droog zijn vanaf 10:00, hoopte eindelijk aan de slag te kunnen met de motor.

Inmiddel weer flinke regen en nu zeggen de apps ineens weer regen tot rond 14:00 :roflol:

Ik word hier echt moe van.

• #146.318
Zou vandaag ook droog zijn vanaf 10:00, hoopte eindelijk aan de slag te kunnen met de motor.

Inmiddel weer flinke regen en nu zeggen de apps ineens weer regen tot rond 14:00 :roflol:

Lekker bij het water gaan wonen. Hier valt er meestal minder dan voorspeld en trekt het er heel vaak net langs 😋

Vind buienalarm ook betrouwbaarder dan radar.

• #146.320

NEDERLAND in November. Wacht verwacht je dan🫠

Ik stel voor dat je een paar landjes omlaag gaat wonen.

En staar je niet blind op buienradar. Als de wind draait of harder gaat, is de bui er ook eerder. En helaas , het enigste wat de mens niet kan controleren is het weer.

• Like
Waarderingen: Boca
Terug
Naar boven