Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.341
Blote voeten ik eigenlijk ook meeste tijd, behalve als het weer bijna pedicure tijd is dan schuurt het aan de bank en draag ik sokken.

Ga elke 4/5 weken naar de pedicure, maar vooralsnog lijk ik wel de laatste week paardenvoeten te hebben waar een staalborstel niet tegenop kan
Ik gebruik deze 2x daags, en scheelt echt. Kost euro in Duitsland. ligt in NL ook wel bij Lidl. 10% urea is voetencreme en 5% voor handen

IMG_0617.jpeg

• Heart
Waarderingen: AK
  • #146.342
Dan is Nederland toch wel zo'n beetje het minst goede land om te zitten of mis ik iets? :roflol:

Nederland is voor 70% stad, 25% weiland en 5% snelweg.

Je zal in Nederland nooit in een situatie komen waar je ook maar iets van prep of survival shit nodig hebt. Het grootste 'natuurgebied' in Nederland loop je in enkele uren volledig door en kan je niet langer dan een half uur lopen zonder een asfaltweg tegen te komen die er beter uitziet dan de hoofdsnelweg van menig ander land.

Je kan hier niet verdwalen, off road bestaat nagenoeg niet, je kan nergens verdwijnen, wildkamperen is verboden en praktisch kansloos want je staat eigenlijk altijd in een achtertuin en er zijn letterlijk geen bergen.

We hebben voor het eerst in 150 jaar een paar kleine roofdieren die niet gevaarlijk zijn voor mensen in het land en iedereen schiet in de volle paniek.
Prep en of survival houd meer in als alleen overleven in de wilde natuur, veel meer zelfs.
Ik wil allround kennis om te overleven of me te behelpen. Vind dat gewoon leuk. Ik kan navigeren op de sterren, de zon etc

Ik kan bijv de tijd op een uur aflezen als je de kleine beer en dan de poolster pakt en dan de 2 sterren van het pannetje ertegenover ziet en de steel zelf als wijzer.
ziet. Ik heb die rotatie(is circumpolair)met dat van een de gewone tijdsklok vergeleken en zo onthouden dat ik daar de tijd van kan aflezen. Dat soort dingen vind ik leuk om te doen. Het hoeft niet altijd meteen een functie te hebben in het dagelijks leven he. Het is een vorm van persoonlijke ontwikkeling voor mij. Ik leef en beleef graag op deze manier. Het houd me dicht bij de aarde waarop we leven. Ja ik weet het ik ben een vreemde vogel en nee ik geef er geen f**k om.

Laatst bewerkt:
  • #146.343
Ik gebruik deze 2x daags, en scheelt echt. Kost euro in Duitsland. ligt in NL ook wel bij Lidl. 10% urea is voetencreme en 5% voor handen

IMG_0617.jpeg
Dat zegt dat vrouwke vd pedicure ook dat ik er iets op moet smeren waardoor het minder word. Maar ze is best aantrekkelijk dus ga er liever vaker heen snapje

• #146.344
Hier kom je de woonkamer niet in op schoenen, keuken en bijkeuken wel. vaak maar even, want loop standaard in huis op blote voeten.
Bij de achterdeur ligt een veegmat, binnen nog en bij de deur van bijkeuken naar keuken
Heb je nooit visite waarvan je denkt, trek je schoenen maar weer aan? Natte sokken of een gekke buurvrouw met kalknagels ofzo?

Zal mij echt een worst wezen of mensen schoenen aan of uit doen. Als ik het vies vind dweil ik wel een keer extra

• #146.345
Heb het ingevoerd toen ik vader werd jaren terug. Kind kruipen en dan anderen op schoenen van buiten door je huis dat zag ik niet zitten. Niet iedereen vind dat fijn maar jammer.
wij hebben sloffen voor visite in de bijkeuken. maar ook met visite zitten we het vaakst in de keuken. verder is het voor kinderen niet erg, krijgen ze goede weerstand van

• #146.346
Dat zegt dat vrouwke vd pedicure ook dat ik er iets op moet smeren waardoor het minder word. Maar ze is best aantrekkelijk dus ga er liever vaker heen snapje
ik ga standaard elke 6 weken, maar nu heeft ze minder werk alleen nagels. (is trouwens vrouw van mijn fysio)

• #146.347
Ben opgegroeid met schoenen aan in huis. Hier in Engeland bijna iedereen het tegenovergestelde (en heb me dus aangepast :o )
sowieso met kind, gewoon ranzig. Lekker met de handjes door stront, pis, andermans kauwgom of wat dan ook heen banjeren. Nee bedankt.

• #146.348
Heb je nooit visite waarvan je denkt, trek je schoenen maar weer aan? Natte sokken of een gekke buurvrouw met kalknagels ofzo?

Zal mij echt een worst wezen of mensen schoenen aan of uit doen. Als ik het vies vind dweil ik wel een keer extra
Maar die komen dus de wnk niet in, want daar ligt tapijt als vloerbedekking. in keuken tegels en bijkeuken gecoat beton

• #146.350

Haha ja vieze zweetvoeten dan misschien beter de schoenen weer aan en dweilen erna

• #146.352
Ben opgegroeid met schoenen aan in huis. Hier in Engeland bijna iedereen het tegenovergestelde (en heb me dus aangepast :o )
sowieso met kind, gewoon ranzig. Lekker met de handjes door stront, pis, andermans kauwgom of wat dan ook heen banjeren. Nee bedankt.
Speelt je kind dan ook niet buiten?

• #146.354
NEDERLAND in November. Wacht verwacht je dan🫠
Omdat ik een nerd ben heb ik het toch even opgezocht.

Normaal valt er in de maand oktober ongeveer 86mm regen, bij mij in de regio dit jaar 210mm

Normaal valt er in november ongeveer 84mm regen, bij mij in de regio tussen 1 en 10 november al 140mm.

In de afgelopen 15 dagen is bij mij in de regio ongeveer 200mm regen gevallen, dat is bijna 90% van de totaalsom van 222mm die we gemiddeld in de herfst krijgen.

Dus wat verwacht ik dan? Naja een stuk minder regen dus :')

• #146.355
Overigens vrouwen dragen vaak sloffen buitenhuis niet zozeer slippers eigenlijk
Dan wel aparte voor binnen en buiten?

Bij veel vrienden van mij is bijna standaard schoenen uit binnen, bij mij hangt het een beetje van het bezoek af. Bij degenen die iets meer buiten wonen dan is de achterdeur los en staan daar veelal de soort klompen van lokaal bezoek.

Verjaardagen e.d. is soms wel anders.

• #146.356

Normaal valt er in de maand oktober ongeveer 86mm regen, bij mij in de regio dit jaar 210mm

Normaal valt er in november ongeveer 84mm regen, bij mij in de regio tussen 1 en 10 november al 140mm.

In de afgelopen 15 dagen is bij mij in de regio ongeveer 200mm regen gevallen, dat is bijna 90% van de totaalsom van 222mm die we gemiddeld in de herfst krijgen.

Waar kan je zien hoeveel regen er in je omgeving is gevallen? Ik kom via weerplaza uit op 28-55mm, maar dat zal wel niet kloppen

• #146.357
  • #146.358
Dan wel aparte voor binnen en buiten?

Bij veel vrienden van mij is bijna standaard schoenen uit binnen, bij mij hangt het een beetje van het bezoek af. Bij degenen die iets meer buiten wonen dan is de achterdeur los en staan daar veelal de soort klompen van lokaal bezoek.

Verjaardagen e.d. is soms wel anders.
Gelukkig heb ik geen vrienden.

• #146.359

Normaal betekent gemiddeld.

Terug
Naar boven