MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.481
Als er honderden concurrenten zijn die dat wel doen gooien ze jouw inzending per direct weg.
Ja wss een ATS tracking systeem om discriminatie uit te sluiten.

Heeft zij even geluk dat ze voorstander is van PoSiTIevE dIsCRimiNaTiE!

• #146.482
Mogen ze doen, als ik het wel erbij zet en ze gooien mijn inzending weg op basis van die informatie, ben ik niet slim en zijn zij discriminerend.
Wat8.jpg

Dit is zelfs voor jou next level :roflol: :roflol:

• #146.484
Ja wss een ATS tracking systeem om discriminatie uit te sluiten.

Heeft zij even geluk dat ze voorstander is van PoSiTIevE dIsCRimiNaTiE!

Volgens mij heb ik nog nooit gezegd een voorstander te zijn voor positieve discriminatie. Dat ik jou moest uitleggen wat het is, betekent niet dat ik een voorstander ervan ben.

Als jij de ideale kandidaat bent voor de vacatures waar je op reageert, dan wijzen ze jou niet bij voorbaat al af.

Niks te bieden versus ideale kandidaat.. denk je altijd zo extreem zwart/wit?

Je houdt jezelf voor de gek en bent te koppig om het in te zien.

Goed. Doe ermee wat je wil. Vooral die enorme oogkleppen ophouden als je denkt dat dat je gelukkig maakt. Geen zin in een eindeloze discussie omdat mevrouw niet kan accepteren dat we er niet hetzelfde over denken.

Ik weet dat ik weinig kans maak om daadwerkelijk een 1 slaapkamer woning te krijgen, maar betekent dat dan dat ik maar niet moet proberen? :roflol:
Ook lekker idioot.

• #146.485
Screenshot_2023-11-16-10-43-17-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg

Grow a pair en negeer me dan ook gewoon, zoals je zei te doen. Of is de maand al over @Gremlin

• #146.489
  • #146.490
Het is al opgelost.

Snap niet hoe iemand overal een discussie van kan maken en daar zelf niet moe van wordt.

• #146.491
Is ze eindelijk gebanned? Jezus dat duurde lang

• #146.494
Terug
Naar boven