Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.441
Dit: kinderen zien de wereld niet zoals volwassenen. Je moet dus oppassen met dingen te bekijken door jouw eigen ‘lens’. Helaas doen veel mensen dat wel.

Magisch denken maakt dat bij kinderen tot ca 5 jaar fantasie en werkelijkheid nog wel eens door elkaar kunnen lopen.
Na ca 5 jaar ook.

• #146.442
Daar denk ik dan toch anders over, daar waar ik denk dat dit gedrag mekaar aanstookt en je al een zaadje plant in iemand hoofd wanneer die daarvoor het meest vatbaar is. Ik zou mijn kinderen voor geen geld naar iemand heenbrengen die zoals dat filmpje is en zou direct een andere kinderopvang zoeken als ze daar met dit soort taferelen mee met de trend gaan.

Man of vrouw, middenweg of andere klasse moet je maar runescape spelen.
Mwah, vroeger had je toch ook rare kinderen en rare leerkrachten er tussen zitten? In mijn beleving was dat vooral een voorbeeld van hetgeen wat niet sociaal wenselijk was. Denken dat je kind alles kopieert doe je hem een beetje te kort mee, lijkt mij. Bedoel, jouw opvoeding en zijn eigen wil spelen een veel grotere rol 🤷🏼‍♀️

Goed. Die kleine van jou is straks generatie alfa. Als ik lees wat ze daarvan verwachten ben ik zooooooooo blij dat ik geen kinderen heb :roflol:

• #146.443
Je moet een beetje met je tijd meegaan, anders ben je een ouwe zak voordat je het in de gaten hebt.
Dan moet ik accepteren dat ie dik slap vegan en 24/7 online wilt wonen. Wat 20 jaar geleden “normaal” was is nu “abnormaal”. Eisen vd mens zijn gewoon verlaagd doordat men lui begint te worden.

• #146.444
Klopt maar een kind van 2-5 is geen r*tard en ziet dat Els niet elke dag de tijger uithangt en sinterklaas ook weer naar huis gaat op zijn boot.

Kevin met zijn rokje, nagellijk en mong*len overkomen komt elke dag van 08.00/18.00 en staat continue in het oogvizier van jou kind. Jij snapt je nieuwe baan ook niet na 3 weken, maar na 3 jaar kan je erover dromen en als men het jou verkeerd geleerd heeft weet jij niet, want zo hadden ze het jou op het begin ook voorgedaan.
Denk dat jij je echt veel te druk maakt in dit soort dingen.
Misschien ook eens wat minder klikken op zo'n filmpjes, dan kom je eens uit dat algoritme en zie je dat dit uitzonderlijke gevallen zijn.

• #146.445
Mwah, vroeger had je toch ook rare kinderen en rare leerkrachten er tussen zitten? In mijn beleving was dat vooral een voorbeeld van hetgeen wat niet sociaal wenselijk was. Denken dat je kind alles kopieert doe je hem een beetje te kort mee, lijkt mij. Bedoel, jouw opvoeding en zijn eigen wil spelen een veel grotere rol 🤷🏼‍♀️

Goed. Die kleine van jou is straks generatie alfa. Als ik lees wat ze daarvan verwachten ben ik zooooooooo blij dat ik geen kinderen heb :roflol:
Ja een rare juf die soms een sigaretje rookte binnen, maar niet patrick die ervan overtuigd is dat ie een unicorn is.

Een goede ouder bereid zijn kind voor op het volwassen leven en dat is niet altijd even leuk, maar daar plukt ie wel de vruchten van later. Teveel r**ards tegenwoordig die op hun 30ste nog zichzelf niet in leven kunnen houden, laat staan verantwoording dragen voor andere.

Denk dat jij je echt veel te druk maakt in dit soort dingen.
Misschien ook eens wat minder klikken op zo'n filmpjes, dan kom je eens uit dat algoritme en zie je dat dit uitzonderlijke gevallen zijn.
Dan is er nog iemand die dit doet. Maak me niet druk dat de buurman zichzelf kleed als een struisvogel, maar wel als mijn kind daarmee in contact staat aangezien ik zijn verantwoording draag tot ie 18 is en dan mag ie zelf weten of ie een snicker wilt zijn of iemand die wel normaal is.

• #146.446
Dan moet ik accepteren dat ie dik slap vegan en 24/7 online wilt wonen. Wat 20 jaar geleden “normaal” was is nu “abnormaal”. Eisen vd mens zijn gewoon verlaagd doordat men lui begint te worden.
Was maar een grapje, ik ben het hierover grotendeels met je eens.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #146.447
aangezien ik zijn verantwoording draag tot ie 18 is en dan mag ie zelf weten of ie een snicker wilt zijn of iemand die wel normaal is.

bean snickers GIF

• #146.448
Interessant stuk van het KNMI voor team haatderegen.

Cliffs:

- Nooit eerder viel er in in NL in 30 dagen zoveel regen als tussen 13 oktober en 12 november 2023, het bijna 100 jaar oude record is verpulverd.

- 2023 nu al meer regen dan normaal in een heel jaar en als het zo door gaat kan 2023 het natste jaar ooit worden.

- De trendlijn ziet een algehele stijging in neerslag.

- Ook de plantjes gaan er slecht onder en de boeren kunnen niet oogsten.
Ik voelbme bedrogen. Mij is global warming en droogte beloofd.

• #146.450
Vegan gaat idd wel een stap te ver.

maar gelukkig kan je em dan altijd nog ter vondeling leggen.

• Haha
Waarderingen: AK
  • #146.456
Interessant stuk van het KNMI voor team haatderegen.

Cliffs:

- Nooit eerder viel er in in NL in 30 dagen zoveel regen als tussen 13 oktober en 12 november 2023, het bijna 100 jaar oude record is verpulverd.

- 2023 nu al meer regen dan normaal in een heel jaar en als het zo door gaat kan 2023 het natste jaar ooit worden.

- De trendlijn ziet een algehele stijging in neerslag.

- Ook de plantjes gaan er slecht onder en de boeren kunnen niet oogsten.
Samengevat: Het weer laat een scheetje.

• #146.457
Ik: waarom word ik niet uitgenodigd voor een gesprek?
DBB: Je Moet BeTeR jE BeSt DoEn
De vacature:

Screenshot_2023-11-16-09-19-52-76_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg

1861-1865 mensen hebben gesolliciteerd :roflol: the F*CK

• #146.458
Ik: waarom word ik niet uitgenodigd voor een gesprek?
DBB: Je Moet BeTeR jE BeSt DoEn
De vacature:

Screenshot_2023-11-16-09-19-52-76_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg

1861-1865 mensen hebben gesolliciteerd :roflol: the F*CK
En toch wordt er 1 van die 1865 mensen uitgekozen en durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat diegene niet 8000 posts per maand op een online forum maakt.

• #146.460
Terug
Naar boven