AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.525
Jullie zijn wel een stelletje lamme pestkoppen.

• #146.530
soccer-red.gif

• #146.533
Ik had mijn préworkout binnen gekapt en wilde de kleine naar bed doen.
Tot mijn vrouw me erop wees dat het nog maar 18u30 was ipv 19u30,m (zoals ik dacht), een keertje vroeger stoppen op het werk heeft me blijkbaar niet goed gedaan :fuu:
Ik stond laatst ook om 13:15 op de parkeerplaats van me oudste zoontje. Dacht wat is het rustig. Hij is pas om 14:00 klaar met school. Half uurtje in de tijd vergist.

• #146.534
Was vandaag pompoensoep staven (staafmixer) op werk. Opeens BAM, dikke vonk, rookwolk. Kortsluiting, staafmixer ontplofte half in m'n hand. Rechterhand helemaal zwart.

Geen opdonder gekregen gelukkig. Was wel leip.

Iedereen meteen heel bezorgd naar me toe vragen of alles goed met me ging. Ik heel droog "dat was best schokkend."
:badum:

• #146.535
Was vandaag pompoensoep staven (staafmixer) op werk. Opeens BAM, dikke vonk, rookwolk. Kortsluiting, staafmixer ontplofte half in m'n hand. Rechterhand helemaal zwart.

Iedereen meteen heel bezorgd naar me toe vragen of alles goed met me ging. Ik heel droog "dat was best schokkend."
Als je nou in loondienst had gezeten had je ziek thuis kunnen blijven.

• #146.536

d1zq6o2-7b8b06dd-1e3b-4625-ac43-29df239f9041.jpg

• #146.538
Mijn calves in de spiegel. Nog even en ik ga ze volspuiten met synthol. De puist op mijn reet groeit nog harder.

• #146.540
In het kader 'het kan altijd erger'

'natste plek op aarde' (op je moeder als ik langs loop na heuheu)

Gemiddeld zo'n 12x zoveel regen als in Nederland, en ze hebben daar kennelijk ooit iets meer dan 1000mm regen in 1 dag gehad. Dat is net zo veel regen als wij nu in het jaar 2023.

Als die iets meer dan 1000mm regen in 24 uur als sneeuw was gevallen hadden ze 10 tot 13 meter sneeuw gehad in 1 dag :roflol:

Terug
Naar boven