Welkom op DBB!Met mensen in contact komen die alleen maar zagen en klagen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom op DBB!Met mensen in contact komen die alleen maar zagen en klagen!
Komt door die mods hè

Blijf volgende week dan maar weer weg hier.Met mensen in contact komen die alleen maar zagen en klagen!

Its a hell of a week om dbbMet mensen in contact komen die alleen maar zagen en klagen!
Zo zijn ze
Vooral die ene, @mentat, wat een lul.
Een echte penis aqua rosa.
Dat zal z'n stemgedrag verklaren!
Ik stond laatst ook om 13:15 op de parkeerplaats van me oudste zoontje. Dacht wat is het rustig. Hij is pas om 14:00 klaar met school. Half uurtje in de tijd vergist.Ik had mijn préworkout binnen gekapt en wilde de kleine naar bed doen.
Tot mijn vrouw me erop wees dat het nog maar 18u30 was ipv 19u30,m (zoals ik dacht), een keertje vroeger stoppen op het werk heeft me blijkbaar niet goed gedaan![]()

Als je nou in loondienst had gezeten had je ziek thuis kunnen blijven.Was vandaag pompoensoep staven (staafmixer) op werk. Opeens BAM, dikke vonk, rookwolk. Kortsluiting, staafmixer ontplofte half in m'n hand. Rechterhand helemaal zwart.
Geen opdonder gekregen gelukkig. Was wel leip.
Iedereen meteen heel bezorgd naar me toe vragen of alles goed met me ging. Ik heel droog "dat was best schokkend."
![]()
Was vandaag pompoensoep staven (staafmixer) op werk. Opeens BAM, dikke vonk, rookwolk. Kortsluiting, staafmixer ontplofte half in m'n hand. Rechterhand helemaal zwart.
Geen opdonder gekregen gelukkig. Was wel leip.
Iedereen meteen heel bezorgd naar me toe vragen of alles goed met me ging. Ik heel droog "dat was best schokkend."
![]()
Zo denk jij weer hè.Als je nou in loondienst had gezeten had je ziek thuis kunnen blijven.
Meer aan je kuiten krabben....Mijn calves in de spiegel. Nog even en ik ga ze volspuiten met synthol. De puist op mijn reet groeit nog harder.