Dat is ook niet het enige; sokken uittrekken, stinken en smerige eetgewoontes, onbeleefd zijn tegen de stewardess enz.
Jij hebt toch ook echt niet veel nodig hé.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook niet het enige; sokken uittrekken, stinken en smerige eetgewoontes, onbeleefd zijn tegen de stewardess enz.
Jij hebt toch ook echt niet veel nodig hé.
Komt door de tren
Supel lacistisch ditHet gaat er niet om dat ik een steun moet hebben, maar dat ze breder zit dan de personen naast haar terwijl ze klein is. Dat is ook niet het enige, sokken uittrekken, stinken en smerige eetgewoontes (ja, daar staan Chinezen om bekend), onbeleefd zijn tegen de stewardess enz. Ze sliep half op mn stoel
Ik vind die Chinezen maar rare lui. Zeker Chinezen 'met geld' zijn echt aso; alsof ze zich verheven voelen boven de rest.
Beesten zijn het, ongedierte.
oud wijf, meer iets voor @oom olie
Als je het er niet mee eens bent doe je er wat aan toch dan triest op een forum huilenZit je naast een megaklein Chinees vrouwtje in het vliegtuig, claimt ze wel de middensteun. Ik snap niet waarom smalle mensen breed moeten zitten.
Ze zocht gewoon steun op je brede schoudersBeesten zijn het, ongedierte.
oud wijf, meer iets voor @oom olie

Dit is toch het klaagtopic of wat? Laat die jongen lekker klagen....Als je het er niet mee eens bent doe je er wat aan toch dan triest op een forum huilen
Beta bert
Neem het niet zo serieus.Als je het er niet mee eens bent doe je er wat aan toch dan triest op een forum huilen
Beta bert

Ik vraag me af hoe pro's in een vliegtuig zitten. Of @The Dutch Giant . Business class neem ik aan? Anders is het wel knap lastig.
.......twee stoelen en met zn eigen bakje voerIk vraag me af hoe pro's in een vliegtuig zitten. Of @The Dutch Giant . Business class neem ik aan? Anders is het wel knap lastig.

Zittend.Ik vraag me af hoe pro's in een vliegtuig zitten. Of @The Dutch Giant . Business class neem ik aan? Anders is het wel knap lastig.
Huh? Wat heeft @Steks nu weer gedaan?Steks...wat ben jij een ongelooflijk stukje smeerlap.
Wat ben je opeens breed geworden Steks!
Spreek dan gewoon @vntl aan.Steks...wat ben jij een ongelooflijk stukje smeerlap.