Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.721
IMG_9548.jpeg
Van die fotos ben ik het wel eens, kunnen ook badkamer booty fotos zijn hoor 👌
Haha! Ik pb je wel even.

Ok kak, dat kan niet bij jou.

• #146.723
Als je idd het shampoo schap in de supermarkt bekijkt heb je echt fucking veel soorten.
En bij mannen gewoon 'iedere dag' shampoo :roflol:

Vrouwen zijn gevoelig voor al die marketing bullshit.
Volgens mij zat er bij vrouwen wel een verschil in kruidvat middeltjes en echte kappersproducten. Weet niet waar je exact naar moet kijken, maar weet bv dat als je jou haren zonder olaplex gaat verven je gewoon 50/50 kans loopt op gekut en olaplex kan zomaar 50€ kosten aan alleen dat flesje wat je haar dus verzorgd eenmalig

Ook met verven, hoevaak me vriendin iemands eigen werk moet corrigeren die ff snel bij de kruidvat voor 14.99€ een verf kleurtje kopen. Gegarandeerd ellende.

• #146.725
Ja echt. Goede kapper vinden is moeilijk!
Ze zou gewoon highlights zetten. Maar ze was zoveel over zichzelf aan het praten dat een deel is doorgeslagen/verbrand en een deel heeft er denk ik te kort ingezeten want is nog geel. Dat heeft ze proberen te fixen met een toner waardoor het nu grijs met viesgeel is :roflol:
IMG_20231201_131106.jpg

Stripe

• #146.727
Volgens mij zat er bij vrouwen wel een verschil in kruidvat middeltjes en echte kappersproducten. Weet niet waar je exact naar moet kijken, maar weet bv dat als je jou haren zonder olaplex gaat verven je gewoon 50/50 kans loopt op gekut en olaplex kan zomaar 50€ kosten aan alleen dat flesje wat je haar dus verzorgd eenmalig

Ook met verven, hoevaak me vriendin iemands eigen werk moet corrigeren die ff snel bij de kruidvat voor 14.99€ een verf kleurtje kopen. Gegarandeerd ellende.
Mijn schoonouders hebben een kapsalon. Mijn vrouw heeft daar jaren gewerkt. Die hebben toch ook regelmatig misere moeten oplossen door doe-het-zelf dames met producten van het kruidvat. Ken er zelf niks van maar Olaplex zijn ze toch ook zeer over te spreken.

• #146.730
lang leven mijn tondeuse kapsel als ik dit zo lees
Happy Hour Drinking GIF by Saturday Night Live

• #146.731
Vrouwen betalen ongeveer 10-30% meer voor dezelfde soort producten als mannen.
Ze nemen vaak als voorbeeld scheermesjes: 5 wegwerpscheermesjes bij de Hema voor vrouwen kost 2 euro, voor mannen 1.50 terwijl het enige verschil de kleur is.

Scheermessen zijn over 't algemeen altijd duurder voor vrouwen, en een pak kutter :roflol:

• #146.732
Ze nemen vaak als voorbeeld scheermesjes: 5 wegwerpscheermesjes bij de Hema voor vrouwen kost 2 euro, voor mannen 1.50 terwijl het enige verschil de kleur is.

Scheermessen zijn over 't algemeen altijd duurder voor vrouwen, en een pak kutter :roflol:
Maar waarom kopen jullie dan niet die mannenproducten als die hetzelfe zijn?
jackie-chan-confused.jpg

• #146.733

Maar als het hetzelfde scheermes is dan koopt iedere vrouw toch gewoon het scheermes zonder het roze kleurtje? Is dat niet een beetje wat @apfelstrudel bedoeld met gevoeligheid voor marketing?

• #146.735
Maar waarom kopen jullie dan niet die mannenproducten als die hetzelfe zijn?
jackie-chan-confused.jpg
Doe ik ook hoor.
Bij shampoos wel niet (wel geen idee of daar er ook zo'n verschil is tussen dezelfde producten) want de mannengeuren staan mij niet aan. :o
Maar als het hetzelfde scheermes is dan koopt iedere vrouw toch gewoon het scheermes zonder het roze kleurtje? Is dat niet een beetje wat @apfelstrudel bedoeld met gevoeligheid voor marketing?
In mijn ervaring doen ook gewoon veel vrouwen dat (als ze het weten). Vroeger stond ik daar gewoon niet bij stil, die spullen liggen niet bij elkaar en ging nooit kijken tussen de mannenproducten dus wist ook niet dat het goedkoper was.

• #146.736
Ja echt. Goede kapper vinden is moeilijk!
Ze zou gewoon highlights zetten. Maar ze was zoveel over zichzelf aan het praten dat een deel is doorgeslagen/verbrand en een deel heeft er denk ik te kort ingezeten want is nog geel. Dat heeft ze proberen te fixen met een toner waardoor het nu grijs met viesgeel is :roflol:
Een goede basis voor kort en pittig.

• #146.739

Laatst een artikel gelezen of documentaire gezien dat het bij genoeg producten precies andersom blijkt te zijn.

Terug
Naar boven