RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.320
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga wel ff zoeken. Deodorant dacht ik.
De meeste mannen hebben moeite met getallen groter dan 10?

Mag hij blijven?€15 voor zijkant tondeuze standje 1 en bovenkant standje 5 bij kapper Achmed. Wollah.
Heb ik volgens mij ook gezien. Deodorant en scheermesjes geloof ik ook.
Vrouwen zijn de backbone van de economieAls je idd het shampoo schap in de supermarkt bekijkt heb je echt fucking veel soorten.
En bij mannen gewoon 'iedere dag' shampoo
Vrouwen zijn gevoelig voor al die marketing bullshit.
4 halen 5 betalen
Superleuk! Thanks voor het delen. Ik ga dit ook doen voor mijn zoontje van 3 die helemaal into Sinterklaas is!
Voor 1600 euro kun je zoveel masteron kopen dat je vanzelf kaal wordt en nooit meer naar de kapper hoeft.Collega van mijn echtgenote gaat vandaag voor extensions. 14u zitten en 1600 euro.
Geef hem wat drugs.Ik mag van mijn baas niet eerder kappen met werken vandaag . Wat een lam lul 😡
Ik neuk vanavond zijn vrouw 😋
Ja zo is ze.
Ik heb eigenlijk een vrije dag, maar had een spoedje dus alsnog de halve dag gewerkt.Ik mag van mijn baas niet eerder kappen met werken vandaag . Wat een lam lul 😡

Goede rede om alle computers op kantoor te formatteren!Ik heb eigenlijk een vrije dag, maar had een spoedje dus alsnog de halve dag gewerkt.
Hoort erbij.
....een echte baas, en zelf zit ie al aan de gluweinIk mag van mijn baas niet eerder kappen met werken vandaag . Wat een lam lul 😡

Nee op dbb 😂....wie drinkt er nou wijn....een echte baas, en zelf zit ie al aan de gluwein![]()
Woef !