AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.764
Voor die fcking extensions kun je gewoon een maand op vakantie. Wat een belachelijke bedragen joh voor een beetje kuthaar.
Ben zelf ook geen liefhebber van kuthaar, maar een man hoort boven kort haar te hebben en een vrouw lang. Helaas hebben veelal anitas tegenwoordig kort boven en mannen vaak een trending homo staartje.

Ja op de camping bij @ak en Royke Donders misschien
Kan goedkoper bij een park van peter

IMG_9549.jpeg

• #146.765
Ben zelf ook geen liefhebber van kuthaar, maar een man hoort boven kort haar te hebben en een vrouw lang. Helaas hebben veelal anitas tegenwoordig kort boven en mannen vaak een trending homo staartje.

Kan goedkoper bij een park van peter

IMG_9549.jpeg
Ons Peter

• Heart
Waarderingen: AK
  • #146.766
Idd, kale poes en lang haar op haar hoofd. :cheer:

• #146.768
Voor 1600 euro prima vakantie te regelen. Paar weken thailand. Paar jaar in Oost Europa.

• #146.771
  • #146.774
Er zijn genoeg knappe mannen met wat langer haar die er alles behalve "homo" uit zien. Maar als jij je door die gedachte beter voelt :sukkeltje:
Die is aan mij gericht denk ik , kan mij moeilijk loslaten. Maarja prima , als man met lang haar hoor je dat al vanaf jongs af aan. Maar dan zijn t meestal van die boeren die überhaupt nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken.

De meeste mannen die echt van de herenliefde zijn hebben juist meestal van die opgeschoren zijkantjes . Maar dat kan ook komen omdat 99 procent van de mannen zich zo'n kapsel aanmeet.

Over de hele geschiedenis van de man is dit verschijnsel slechts iets vanaf de laatste eeuw. Dus blijkbaar zijn er door de jaren heen toch genoeg vrouwen geneukt door al die langharige homo's.

• #146.775
Ben zelf ook geen liefhebber van kuthaar, maar een man hoort boven kort haar te hebben en een vrouw lang.
LONG HAIR 🔥🔥
Traditionally, long hair was always a symbol of masculinity. All of history's great warriors had long hair, from the Greeks (who wrote odes to their heroes' hair) to the Nordic, from the American Indians (famous for their long shiny hair) to the Japanese. And the longer and beautiful the hair was, the more manly the warrior was considered. Vikings flaunted their braids and samurai wore their long hair as a symbol of their honor (they cut their braid when they lose honor).
When a warrior was captured, his mane was cut to humiliate him, to take away his beauty. That custom resumed in what is today military service. There when new soldiers begin their training the first thing they do is cut their hair to undermine their self-esteem, make them submissive and make them see who's boss.
The Romans were the ones who "invented" short hair so to speak, between the 1st and 5th centuries AD.. In battles they believed this gave them defensive advantages, since their opponents couldn't grab them by the hair. This also helped them to recognize each other in the battlefield.
Short hair on men is a relatively new "invention" that has nothing to do with aesthetics.
But today we often see men being humiliated, sometimes called "gay" for wearing long hair, not knowing that short hair is actually the "anti-masculine" and is a repressive social imposition, while long hair symbolizes freedom.

• #146.776
Die is aan mij gericht denk ik , kan mij moeilijk loslaten. Maarja prima , als man met lang haar hoor je dat al vanaf jongs af aan. Maar dan zijn t meestal van die boeren die überhaupt nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken.

De meeste mannen die echt van de herenliefde zijn hebben juist meestal van die opgeschoren zijkantjes . Maar dat kan ook komen omdat 99 procent van de mannen zich zo'n kapsel aanmeet.

Over de hele geschiedenis van de man is dit verschijnsel slechts iets vanaf de laatste eeuw. Dus blijkbaar zijn er door de jaren heen toch genoeg vrouwen geneukt door al die langharige homo's.
Ach, Ak moet eens wat meer buiten komen en niet continu zo stereotiep en zwartwit denken.
Wat moet je wereld klein zijn met zo'n gedachtegang :o

• #146.777

Ik ben een homo met opgeschoren haar I love it. Doe gewoon wat je zelf leuk en fijn vind 😏

• #146.778
Is dit nu ineens een homo ontmoet plek geworden, grindr 2.0 ofzo?

Ach, Ak moet eens wat meer buiten komen en niet continu zo stereotiep en zwartwit denken.
Wat moet je wereld klein zijn met zo'n gedachtegang :o
Ik wacht nog op die uitnodiging van dat kampvuur zingen en vegan eten

• #146.780
Terug
Naar boven