- Waardering
- 32.514
- Massa
- 160kg
Gelukkig is Rene een echte brabander en denkt ie nog aan ons:Wie eet er nou weer worstenbroodjes? Dat is echt iets voor langharige homo's en voetbalsupporters.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig is Rene een echte brabander en denkt ie nog aan ons:Wie eet er nou weer worstenbroodjes? Dat is echt iets voor langharige homo's en voetbalsupporters.
Hey, ik heb pas dat maaltijdpakket gekocht.Gelukkig is Rene een echte brabander en denkt ie nog aan ons:
![]()
dat merken we snel dan 🤣Hey, ik heb pas dat maaltijdpakket gekocht.
![]()
![]()
Hoop niet dat het vega is, daar raak ik altijd ongesteld van.
De worst is 53% vlees.Hey, ik heb pas dat maaltijdpakket gekocht.
![]()
![]()
Hoop niet dat het vega is, daar raak ik altijd ongesteld van.
Je hebt het over een saucijzenbroodje met 20gr eiwit, daar kan je echt niets van zeggen. Volgens mij zit dat nog niet eens in een gewoon saucijsje, zit vol met zetmeel en vet.
Ik geef alleen maar aan wat er in de ingrediëntenlijst staat.Je hebt het over een saucijzenbroodje met 20gr eiwit, daar kan je echt niets van zeggen. Volgens mij zit dat nog niet eens in een gewoon saucijsje, zit vol met zetmeel en vet.
20g eiwit, 53g vlees en de rest ?Je hebt het over een saucijzenbroodje met 20gr eiwit, daar kan je echt niets van zeggen. Volgens mij zit dat nog niet eens in een gewoon saucijsje, zit vol met zetmeel en vet.
Geen idee, ben niet zo van bewerkt eten. Maar 53g lijkt mij erg veel voor iets wat voor de helft uit brood bestaat.
Het worstje bestaat uit 53% vlees.“ 53% (rundvlees 36%, kippenvlees (met vel) 17%)”Geen idee, ben niet zo van bewerkt eten. Maar 53g lijkt mij erg veel voor iets wat voor de helft uit brood bestaat.
Dus het is een transgender worstje?Het worstje bestaat uit 53% vlees.“ 53% (rundvlees 36%, kippenvlees (met vel) 17%)”

Ja. Uit het broodje wel ja
Wil jij dan samen met mij een worstenbroodje eten, krijg jij de vegan helft?

Kleine piet met grote zwarte... ook niet ?
Alles stond nochtans klaar. Glijmiddel, KFC...

Je bent de maiskolf vergeten... en watermeloen
Zou Bad Santa en zijn elfje wel langs sturen
Niet normaal racistisch dit! Ik tel tot tien en verwacht een uitleg.
Achterlangs?