- Waardering
- 32.514
- Massa
- 160kg
Helaas vd pet, pispot kapsel was trending in de jaren 90.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of een goed boek lezen.Ach, Ak moet eens wat meer buiten komen en niet continu zo stereotiep en zwartwit denken.
Wat moet je wereld klein zijn met zo'n gedachtegang![]()
Ja maakt ook niks uit. Lekker op jezelf letten.Ik ben een homo met opgeschoren haar I love it. Doe gewoon wat je zelf leuk en fijn vind 😏
Ja en je hebt een lambo, woont in een kasteel, geld als water, paard in de tuin. Ken het verhaal tegenwoordig hier wel ✌️Ik weet gewoon 100 procent zeker dat mijn vrouw stukken knapper is dan die van jou . Maar omdat ik daar heel stellig in ben zou dat volgens het boek van steks onzeker over zijn.
Jullie kunnen allemaal lullen, maar nogmaals:
Ik til jullie allemaal de moeder en dan heb je automatisch altijd gelijk.
Behalve @Stijneke , maar die zit aan de juic
Ja en je hebt een lambo, woont in een kasteel, geld als water, paard in de tuin. Ken het verhaal tegenwoordig hier wel ✌️
Hahah ga stuk om jou
Zlatan komt, als enige man ter wereld, zelfs weg met een knotje.Er zijn genoeg knappe mannen met wat langer haar die er alles behalve "homo" uit zien. Maar als jij je door die gedachte beter voelt![]()
Laat je wel je stringetje thuis dan? Zouden niet willen dat je je billen verbrandt.Is dit nu ineens een homo ontmoet plek geworden, grindr 2.0 ofzo?
Ik wacht nog op die uitnodiging van dat kampvuur zingen en vegan eten
Nee allemaal niet.
Maar iets zegt me gewoon als ik zie hoeveel jij op anderen let dat er thuis niet veel te halen valt.
HaalandZlatan komt, als enige man ter wereld, zelfs weg met een knotje.
??Als de uitkering wat meer gaf dan was er wel wat te halen, dus moet het doen met paar tientjes in de weekNee allemaal niet.
Maar iets zegt me gewoon als ik zie hoeveel jij op anderen let dat er thuis niet veel te halen valt.
Jij ook dan 👀Laat je wel je stringetje thuis dan? Zouden niet willen dat je je billen verbrandt.
Een Noor van bijna 2 meter, had basketballer moeten worden.
In ander nieuws: die knappe vrouw van jou wat is haar onlyfans, misschien ken ik haar wel.Een Noor van bijna 2 meter, had basketballer moeten worden.
Heeft ze niet, wel zelfrespect.In ander nieuws: die knappe vrouw van jou wat is haar onlyfans, misschien ken ik haar wel.
Een Noor van bijna 2 meter, had basketballer moeten worden.

Dat wordt eens tijd.Wisten jullie trouwens dat worstenbroodjes producenten nu aan het experimenteren zijn met “hybride” worstenbroodjes. Dat 50/50 vegan van het vlees is doordat de real deal vlees duurder is en zo de kosten gedrukt kunnen worden en doordat het maar deels is de smaak vrijwel identiek is vooral doordat het een product is waar nog andere producten in zitten zoals het brood. Kennis van me werkt in de voedingsindustrie/ extrusie en die gaf aan dat veel fabrikanten hiermee aan het experimenteren zijn. Langzaam worden we allemaal vegan!
Wie eet er nou weer worstenbroodjes? Dat is echt iets voor langharige homo's en voetbalsupporters.Wisten jullie trouwens dat worstenbroodjes producenten nu aan het experimenteren zijn met “hybride” worstenbroodjes. Dat 50/50 vegan van het vlees is doordat de real deal vlees duurder is en zo de kosten gedrukt kunnen worden en doordat het maar deels is de smaak vrijwel identiek is vooral doordat het een product is waar nog andere producten in zitten zoals het brood. Kennis van me werkt in de voedingsindustrie/ extrusie en die gaf aan dat veel fabrikanten hiermee aan het experimenteren zijn. Langzaam worden we allemaal vegan!