Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.781
Heb jij AK wel eens met een pruik op gezien dan ?
IMG_9574.jpeg

Helaas vd pet, pispot kapsel was trending in de jaren 90.

• #146.782
Ach, Ak moet eens wat meer buiten komen en niet continu zo stereotiep en zwartwit denken.
Wat moet je wereld klein zijn met zo'n gedachtegang :o
Of een goed boek lezen.

Hier staat o.a. in dat hoe stelliger mensen iets beweren hoe onzekerder ze daar over zijn.

• #146.784
Jullie kunnen allemaal lullen, maar nogmaals:

Ik til jullie allemaal de moeder en dan heb je automatisch altijd gelijk.

Behalve @Stijneke , maar die zit aan de juice

• #146.785
Ik weet gewoon 100 procent zeker dat mijn vrouw stukken knapper is dan die van jou . Maar omdat ik daar heel stellig in ben zou dat volgens het boek van steks onzeker over zijn.

• Like
Waarderingen: AK
  • #146.786
Ik weet gewoon 100 procent zeker dat mijn vrouw stukken knapper is dan die van jou . Maar omdat ik daar heel stellig in ben zou dat volgens het boek van steks onzeker over zijn.
Ja en je hebt een lambo, woont in een kasteel, geld als water, paard in de tuin. Ken het verhaal tegenwoordig hier wel ✌️

• #146.787
Nee fout . Gwn een volkswagen en een oud boerderijtje opgeknapt.

Maar iets zegt me gewoon als ik zie hoeveel jij op anderen let dat er thuis niet veel te halen valt.

Maar ga mijn best doen , geen lambo dan. Een dodge ram vind ik wel gaaf.

• #146.788
  • #146.792
  • #146.798
Wisten jullie trouwens dat worstenbroodjes producenten nu aan het experimenteren zijn met “hybride” worstenbroodjes. Dat 50/50 vegan van het vlees is doordat de real deal vlees duurder is en zo de kosten gedrukt kunnen worden en doordat het maar deels is de smaak vrijwel identiek is vooral doordat het een product is waar nog andere producten in zitten zoals het brood. Kennis van me werkt in de voedingsindustrie/ extrusie en die gaf aan dat veel fabrikanten hiermee aan het experimenteren zijn. Langzaam worden we allemaal vegan!

• #146.799
Wisten jullie trouwens dat worstenbroodjes producenten nu aan het experimenteren zijn met “hybride” worstenbroodjes. Dat 50/50 vegan van het vlees is doordat de real deal vlees duurder is en zo de kosten gedrukt kunnen worden en doordat het maar deels is de smaak vrijwel identiek is vooral doordat het een product is waar nog andere producten in zitten zoals het brood. Kennis van me werkt in de voedingsindustrie/ extrusie en die gaf aan dat veel fabrikanten hiermee aan het experimenteren zijn. Langzaam worden we allemaal vegan!
Dat wordt eens tijd.

• #146.800
Wie eet er nou weer worstenbroodjes? Dat is echt iets voor langharige homo's en voetbalsupporters.

Terug
Naar boven