AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #146.821
Koekoek.gif

• #146.823
Was ff vergeten hoe verrot een griepje kan zijn .....

• #146.825
Houdt het ooit nog op? :roflol:
Screenshot_20231207_051906_Weather.jpg

• #146.826
  • #146.827
Als buitenstaander klinkt het echt compleet debiel, maar dat maakt het ook weer leuk?

Locale tradities moet je in mijn ogen zo veel mogelijk leren waarderen en koesteren.

Ik vind Kramus nacht stiekem ook super vet.

• #146.828
Laat mensen dr feestje houden, Zolang ze elkaar/anderen niet fysiek pijn doen of mentaal martelen is het allemaal goed toch?

• #146.829
Laat mensen dr feestje houden, Zolang ze elkaar/anderen niet fysiek pijn doen of mentaal martelen is het allemaal goed toch?

Prima natuurlijk, maar ze hebben nu alle schijn tegen door er geen pottenkijkers bij te willen hebben. Zou een beetje hetzelfde zijn om zomercarnaval alleen voor n*gers toegankelijk te maken. Voor zover dit nog niet het geval is. Of hardcore feesten alleen voor kale koppen. Echt je reinste onzin om zo debiel om te gaan met mensen die graag verslaan wat dat feest inhoudt.

• #146.831
Er valt natuurlijk wel wat te zeggen voor het feit dat vrouwen in elkaar geslagen worden als ze op straat komen. Als je dat uit de context haalt klinkt het ineens behoorlijk middenoosters. Al geloof ik niet dat er tegenwoordig echt vrouwen in elkaar geslagen worden.

Ik vind dat best wel op het randje, maar het is één nacht per jaar en zo goed als iedereen daar vind het een leuke traditie. Dus met dat in het achterhoofd zeg ik lekker blijven doen.

Maar we hebben allemaal gezien wat er kan gebeuren als locale tradities met edgy aspecten uit een tijd met een andere sociale norm te veel in de spotlicht komen

• #146.832
Ja ik heb me niet in de inhoud verdiept alleen 15 seconden Weesie gezien die tegengehouden werd. Vind dat toch al een gore kwal dus ben een beetje biased. Ik kom nooit op dat eiland, zou dan net een beetje zijn als ik in VAB op vakantie trip zou gaan en zeggen: Jullie mogen geen koppen afhakken op dat plein. Is niet aan mij om daar wat van te zeggen,,,toch?

• #146.833
Als je gewoon normaal een inkijkje had gegeven wat Sunneklaas inhoudt. Dat het eigenlijk een beetje verkapt tikkertje/verstoppertje spelen is met een rolverdeling (voor zover ik het goed heb begrepen, dat hele fysieke verhaal gebeurde vroeger) en iedereen vindt het gezellig dan is er niks aan de hand en had heel Nederland waarschijnlijk de schouders erover opgehaald. Niemand die er ook wat over had gezegd. Nu heeft heel Nederland het erover en kom je over als je reinste inteelt mong**l met een IQ zo hoog als de tempratuur van vandaag.

• #146.834

Ondertussen op Ameland😆

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #146.835
Als iemand nog vermiste kinderen heeft, ff keertje op Ameland zoeken.
IMG-20231207-WA0001.jpg

• #146.836
Kan me goed voorstellen dat die Amelanders gewoon geen zin hebben in pottekijkers en om even belachelijk gemaakt te worden voor een Powned- of VARA/BNN-itempje. Ze doen ook niet voor niets (vrijwel) alle hotels dicht.

Laat die mensen lekker hun feestje vieren.

• #146.837
Ja dat snap ik ergens ook wel als je mensenoffers wilt gaan brengen in de naam van de heidense goden.😆

• #146.838
Kan me goed voorstellen dat die Amelanders gewoon geen zin hebben in pottekijkers en om even belachelijk gemaakt te worden voor een Powned- of VARA/BNN-itempje. Ze doen ook niet voor niets (vrijwel) alle hotels dicht.

Laat die mensen lekker hun feestje vieren.
Deels mee eens, maar waarom kunnen mensen zomaar de toegang tot dat de openbare weg worden ontzegt?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #146.840
Ja joh ff met sunneklaas je dronken nichtje tegen de vuurtoren aan nagelen. Ik bedoel er is toch niemand die het merkt, lekker van de buitenwereld afgesloten. Helemaal volgens deze heerlijke traditie waarin Amelanders bezopen als een soort sekte gemaskerd onder elkaar zijn. Fijne sunneklaas allemaal 😘

Terug
Naar boven