Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
People of colour eten vaak mais en watermeloen. Vandaar dat de KFC standaard een maiskolf serveert bij aanschaf van kipNiet normaal racistisch dit! Ik tel tot tien en verwacht een uitleg.
Kheb nog nooit maiskolf gehad bij de kfc. Maar ik ben dan ook blank.People of colour eten vaak mais en watermeloen. Vandaar dat de KFC standaard een maiskolf serveert bij aanschaf van kip
Laat mensen dr feestje houden, Zolang ze elkaar/anderen niet fysiek pijn doen of mentaal martelen is het allemaal goed toch?
Ja ik begrijp ook niet waarom mensen daarvan gelijk in de kramp schieten!

Er valt natuurlijk wel wat te zeggen voor het feit dat vrouwen in elkaar geslagen worden als ze op straat komen. Als je dat uit de context haalt klinkt het ineens behoorlijk middenoosters. Al geloof ik niet dat er tegenwoordig echt vrouwen in elkaar geslagen worden.Laat mensen dr feestje houden, Zolang ze elkaar/anderen niet fysiek pijn doen of mentaal martelen is het allemaal goed toch?
Deels mee eens, maar waarom kunnen mensen zomaar de toegang tot dat de openbare weg worden ontzegt?Kan me goed voorstellen dat die Amelanders gewoon geen zin hebben in pottekijkers en om even belachelijk gemaakt te worden voor een Powned- of VARA/BNN-itempje. Ze doen ook niet voor niets (vrijwel) alle hotels dicht.
Laat die mensen lekker hun feestje vieren.
De inteelt is groot in deze.Als iemand nog vermiste kinderen heeft, ff keertje op Ameland zoeken.![]()