- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Moet je wel testosteron produceren.Nu impliceer jij dat je zonder kinderwens geen kinderen kunt krijgen. Ook zonder kinderwens kun je vader worden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je wel testosteron produceren.Nu impliceer jij dat je zonder kinderwens geen kinderen kunt krijgen. Ook zonder kinderwens kun je vader worden.

Ik geef geen 70 flessen wijn weg.
Wij ook Zilverrug, wij ook.En in mijn geval? Je weet wat ik bedoel, ik las dat TRT en vruchtbaarheid niet echt samen gaan.
Waar ik overigens erg blij mee ben
Jij denkt dat Cbum off is gegaan voor zijn laatste Olympia?Je bedoelt dat het mogelijk is dat ik/we ons nog steeds voort kunnen planten?
Ja en het verschilt per persoon wanneer je niet meer vruchtbaar bent. Sommigen schieten nog raak op tren.Je bedoelt dat het mogelijk is dat ik/we ons nog steeds voort kunnen planten?
Mijn babes zijn pescotariërAls je jou vriendin zwanger maakt in een cruise/trt krijg je geen vegan kindje schijnbaar
is zeker trending op insta en hun gaan mee met de trend.
Komt door mams.Vaak word “gear” de schuld gegeven als je problemen hebt je vriendin zwanger te maken, maar niemand die zijn kwaliteit zaad vooraf testen voordat ie een naald in zijn reet duwde, maw gear is de buitenlander in dit verhaal die altijd de schuld krijgt. Meestal terecht, maar niet altijd!
is zeker trending op insta en hun gaan mee met de trend.
Foto van mams?
En hoe zit dat tijdens een blast dan?Als je jou vriendin zwanger maakt in een cruise/trt krijg je geen vegan kindje schijnbaar
Dan krijg je een echte alpha natuurlijk. Kans dat het dan een crossfitter word is 0%
Maar natuurlijk, daar ben ik super blij mee.Je bedoelt dat het mogelijk is dat ik/we ons nog steeds voort kunnen planten?
De vrouwen staan vast voor jou in de rij!Mijn nichtje van 3 gaat altijd kruidnoten en koekjes bakken en helpt mee met koken. Het is belangrijk dat vrouwen al op jonge leeftijd al hun plaats kennen.
Niet vergeten he 😉
Ja, daardoor kan hij ondertussen zelf thuis lekker op de bank voetbal kijken en bier drinken.
Als de vrouwen voor hem staan is de ketting wel te lang hoor.
Heb je enig idee op welk moment in de opvoeding het fout is gegaan?
Maar natuurlijk, daar ben ik super blij mee.
Het nazaat van een retarded beroepswerkloze parasiet is wat dit land nodig heeft.
Van die gedachte krijg ik altijd vlinders in mijn anus. Dezelfde kriebels als wanneer een parasitaire lintworm de strontresten van mijn kringspier af zit te knabbelen.
Gelukkig is er in dit land stront in overvloed om jouw gezinnetje mee te voeden.