MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.361
  • #147.366
Als je jou vriendin zwanger maakt in een cruise/trt krijg je geen vegan kindje schijnbaar

• #147.368
  • #147.369
Vaak word “gear” de schuld gegeven als je problemen hebt je vriendin zwanger te maken, maar niemand die zijn kwaliteit zaad vooraf testen voordat ie een naald in zijn reet duwde, maw gear is de buitenlander in dit verhaal die altijd de schuld krijgt. Meestal terecht, maar niet altijd!
Mijn babes zijn pescotariër
is zeker trending op insta en hun gaan mee met de trend.

• #147.370
Vaak word “gear” de schuld gegeven als je problemen hebt je vriendin zwanger te maken, maar niemand die zijn kwaliteit zaad vooraf testen voordat ie een naald in zijn reet duwde, maw gear is de buitenlander in dit verhaal die altijd de schuld krijgt. Meestal terecht, maar niet altijd!

is zeker trending op insta en hun gaan mee met de trend.
Komt door mams.

• #147.372
  • #147.374
Je bedoelt dat het mogelijk is dat ik/we ons nog steeds voort kunnen planten?
Maar natuurlijk, daar ben ik super blij mee.
Het nazaat van een retarded beroepswerkloze parasiet is wat dit land nodig heeft.

Van die gedachte krijg ik altijd vlinders in mijn anus. Dezelfde kriebels als wanneer een parasitaire lintworm de strontresten van mijn kringspier af zit te knabbelen.

Gelukkig is er in dit land stront in overvloed om jouw gezinnetje mee te voeden.

Laatst bewerkt:
  • #147.376
De vrouwen staan vast voor jou in de rij!
Schermafdruk van 2023-12-17 10-32-29.png
Niet vergeten he 😉

• #147.380
Maar natuurlijk, daar ben ik super blij mee.
Het nazaat van een retarded beroepswerkloze parasiet is wat dit land nodig heeft.

Van die gedachte krijg ik altijd vlinders in mijn anus. Dezelfde kriebels als wanneer een parasitaire lintworm de strontresten van mijn kringspier af zit te knabbelen.

Gelukkig is er in dit land stront in overvloed om jouw gezinnetje mee te voeden.

Ik ga geen tweede moi produceren, dat wil/kan ik een kind niet aandoen.

Ik heb nog nooit iemand zwanger gemaakt en de kans is nu alleen nog maar kleiner, gelukkig.

Je pogingen om me te beledigen staan leuk, maar zou meer medelijden met jouw kind(eren) hebben dan de mijne. En dat zegt wat.

Terug
Naar boven