MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.382
  • #147.389
  • #147.394
  • #147.398
Ik ga geen tweede moi produceren, dat wil/kan ik een kind niet aandoen.
Daar heb ik wel begrip voor.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Je loopt nu alleen wel kindertoeslag doekoe mis. Scheelt toch weer een paar halve liters Schultenbräu elke week.
Ik heb nog nooit iemand zwanger gemaakt en de kans is nu alleen nog maar kleiner, gelukkig
De eerste mannelijke zwerver die een kind baart nadat hij door een andere zwerver in zijn reet is geneukt moet nog ontdekt worden idd.

Maarrr, hoe heb je de eerste 'moi' dan geproduceerd? Kwam die als kerstcadeau bij je voedselpakket? In dat geval voel ik mij als werkende belastingslaaf toch een beetje verantwoordelijk en zou ik graag bij willen dragen.
Heb je iets van een gironummer waar ik mijn tarrels naartoe kan sturen?

Je pogingen om me te beledigen staan leuk, maar zou meer medelijden met jouw kind(eren) hebben dan de mijne. En dat zegt wat.
Ja hier heb je wel een punt natuurlijk. Een persoon met piemeltje en zonder baarmoeder (want een man kan je het in de verste verte niet noemen), die niet in staat is om financieel voor zijn vrouw en kroost te kunnen zorgen en daarom als crackbaby compleet afhankelijk aan de fentanylsubsidietiet van de Nederlandse Staat zuigt. Bij gratie van alle hardwerkende Nederlandse mannen en vrouwen die door de staat worden leeggezogen d.m.v. belasting, zodat tarrelknabbelende lintwormen zoals jij hun compleet nietszeggende, irrelevante miserabele bestaantje tot hun dood niet op straat maar 'slechts' in semi-armoedige omstandigheden hoeven uit te zitten.

En ondanks dat wij door de staat elke dag van onze hardgeknokte centen worden berooft, hebben wij hier vrede mee.

Niet vanwege medelijden voor jou en je proletische gezinnetje. Nee.

We hebben er vrede mee omdat onze bijdrage ervoor zorgt dat onze straten niet overspoelt worden met kansloze parasitaire zwervers zoals jij. Dat noemt men een beschaafde samenleving, maar dat komt vast niet in je vocabulaire voor.

Denk daar maar eens over na de volgende keer als je jezelf in de spiegel in de ogen aankijkt.

Ps. Ik heb trouwens ook wel medelijden met mijn zoon. Had ie maar een echte vader. Een echte man, een man zoals jij.

Laatst bewerkt:
  • #147.399
Daar heb ik wel begrip voor.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Je loopt nu wel kindertoeslag doekoe mis. Scheelt toch weer een paar halve liters Schultenbräu elke week.

De eerste mannelijke zwerver die een kind baart nadat hij door een andere zwerver in zijn reet is geneukt moet nog ontdekt worden idd.

Maarrr, hoe heb je de eerste 'moi' dan geproduceerd? Kwam die als kerstcadeau bij je voedselpakket? In dat geval voel ik mij als werkende belastingslaaf toch een beetje verantwoordelijk en zou ik graag bij willen dragen.
Heb je iets van een gironummer waar ik mijn tarrels naartoe kan sturen?

Ja hier heb je wel een punt natuurlijk. Een persoon met piemeltje en zonder baarmoeder (want een man kan je het in de verste verte niet noemen), die niet in staat is om financieel voor zijn vrouw en kroost te kunnen zorgen en daarom als crackbaby compleet afhankelijk aan de fentanylsubsidietiet van de Nederlandse Staat zuigt. Bij gratie van alle hardwerkende Nederlandse mannen en vrouwen die door de staat worden leeggezogen d.m.v. belasting, zodat tarrelknabbelende lintwormen zoals jij hun compleet nietszeggende, irrelevante miserabele bestaantje tot hun dood niet op straat maar 'slechts' in semi-armoedige omstandigheden hoeven te leven.

En ondanks dat wij door de staat elke dag van onze hardgeknokte centen worden berooft, hebben wij hier vrede mee.

Niet vanwege medelijden voor jou en je proletische gezinnetje. Nee.

We hebben er vrede mee omdat onze bijdrage ervoor zorgt dat onze straten niet overspoelt worden met kansloze parasitaire zwervers zoals jij. Dat noemt men een beschaafde samenleving, maar dat komt vast niet in je vocabulaire voor.

Denk daar maar eens over na de volgende keer als je jezelf in de spiegel in de ogen aankijkt.

Ps. Ik heb trouwens ook wel medelijden met mijn zoon. Had ie maar een echte vader. Een echte man, een man zoals jij.

giphy (3).gif

• #147.400
Beste wensen voor 2024 allemaal 🫶

Terug
Naar boven