Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Amateurs. De mijn gaat al voor kraanmachinist
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amateurs. De mijn gaat al voor kraanmachinist
Die van ons is nog net te jong voor het robuuste werk, begint beetje nettttt met duplo maar dat is eigenlijk ook nog net iets te ingewikkeld. Hij is wel helemaal gek van autos, tractoren, kranen en alles wat geluid maakt.
Hele hoek staat vol geparkeerd met vrachtwagens en kranen en tractoren.Die van ons is nog net te jong voor het robuuste werk, begint beetje nettttt met duplo maar dat is eigenlijk ook nog net iets te ingewikkeld. Hij is wel helemaal gek van autos, tractoren, kranen en alles wat geluid maakt.
Ja action is idd echt een koopjeshoek waar die van ons ook merendeel van heeft. 10tje heb je al een goeie auto. Dat duurder speelgoed kan je op de jaarlijks voorjaar markten vaak voor een prikkie kopen, vooral duplo is nieuw echt rete duur. Simpel doosje met een auto erin kost al snel 3 tientjes…Hele hoek staat vol geparkeerd met vrachtwagens en kranen en tractoren.
Action heeft vaak wel dit leuk spul voor de kleinsten. Als ze het dan slopen dan slopen ze een kraan of tractor van 15 euro en niet 1 van een meijer🫠.
Kocht vroeger hele playmobilsets van 80 euro voor mn dochter toen ze 3 was. Daar leer je wel van als ze erop staan te dansen🫠
JA niet normaal. Marktplaats heeft ook vaak leuke dingen erop staan voor een paar euro heb je al een doos met vrachtwagen etc.Ja action is idd echt een koopjeshoek waar die van ons ook merendeel van heeft. 10tje heb je al een goeie auto. Dat duurder speelgoed kan je op de jaarlijks voorjaar markten vaak voor een prikkie kopen, vooral duplo is nieuw echt rete duur. Simpel doosje met een auto erin kost al snel 3 tientjes…
Ik heb hem met sinterklaas een 6.2 meter 1:43 DTM carrera baan gegeven met 2 loopings . Je weet wel van vroeger, waar de vonken onderuit komen.
Dude deze had hij gekregen van familie en dit is wel echt een aanrader:Die van ons is nog net te jong voor het robuuste werk, begint beetje nettttt met duplo maar dat is eigenlijk ook nog net iets te ingewikkeld. Hij is wel helemaal gek van autos, tractoren, kranen en alles wat geluid maakt.
haha toevallig had die van ons ook die trein gekregen, maar dan alleen met een rondje en perron als set niet met die bult. Wel leuk, maar hij is nog net te jong om het echt te snappen. Heeft ook duplo van die wagentjes die je achter mekaar koppelt dat snapt ie beter.Dude deze had hij gekregen van familie en dit is wel echt een aanrader:
Een treinbaanset van Duplo met een elektrisch treintje. Treintje werk op batterij en gaat en blijft rijden als je em een setje geeft. Op de baan kan je dan 'markers' neerleggen waardoor ie geluid gaat maken (als een stoomtrein), of dat ie van richting veranderd en weer de andere kant op gaat. Zo kan je (of hij) em blijven loopen. Geinig spul.
Er is zelfs een app voor dat treintje op je telefoon. Die trein verbind automatisch via bluetooth met die app en dan kan je em 'besturen'. Lichten knipperen, van richting veranderden, geluid maken.
Best geniaal ontworpen. Treintje is duur, de set is nog duurder, maar je kan alle uitbreidingen (rail verbindingsstukjes, bruggen, tunnels, etc) vaak ook 2e hands vinden online (marktplaats, vinded, etc).
Die van ons vindt t iig geweldig en leuker dan zijn houten treinbaan (en niet veel duurder want die houten banen zijn achterlijk overpriced).
Zoek naar: majorette garage. Leuk voor jou kind zn leeftijd.haha toevallig had die van ons ook die trein gekregen, maar dan alleen met een rondje en perron als set niet met die bult. Wel leuk, maar hij is nog net te jong om het echt te snappen. Heeft ook duplo van die wagentjes die je achter mekaar koppelt dat snapt ie beter.
Godammmm die moet ik hebben!Zoek naar: majorette garage. Leuk voor jou kind zn leeftijd.
![]()
50 a 75 euro op marktplaats.
Deze gaat op mijn lijstje.Dude deze had hij gekregen van familie en dit is wel echt een aanrader:
Een treinbaanset van Duplo met een elektrisch treintje. Treintje werk op batterij en gaat en blijft rijden als je em een setje geeft. Op de baan kan je dan 'markers' neerleggen waardoor ie geluid gaat maken (als een stoomtrein), of dat ie van richting veranderd en weer de andere kant op gaat. Zo kan je (of hij) em blijven loopen. Geinig spul.
Er is zelfs een app voor dat treintje op je telefoon. Die trein verbind automatisch via bluetooth met die app en dan kan je em 'besturen'. Lichten knipperen, van richting veranderden, geluid maken.
Best geniaal ontworpen. Treintje is duur, de set is nog duurder, maar je kan alle uitbreidingen (rail verbindingsstukjes, bruggen, tunnels, etc) vaak ook 2e hands vinden online (marktplaats, vinded, etc).
Die van ons vindt t iig geweldig en leuker dan zijn houten treinbaan (en niet veel duurder want die houten banen zijn achterlijk overpriced).
Electr. Treintje erbij. Zwaailampjes met drukknop, slagboompjes. Echt voor de kleinere aapjes.
Doe ik al jaren en heeft me vele 100en zo niet duizenden euros bespaardDe tip van de dag:
Koop het gros van je speelgoed 2e hands via Marktplaats
En je kan dus uitbreiden tot
En die plastic rails zijn dus 'cheap ass' voor een kwart van de nieuw prijs 2e hands te kopen.
Geniaal speelgoed. Je kan ook lego mannetjes en dieren op die trein plakken, meerdere wagons verbinden, etc.

Slim, doe je goed. Het merendeel doet dit niet.Doe ik al jaren en heeft me vele 100en zo niet duizenden euros bespaard
'T beste speelgoed is speelgoed waar papa zich ook weer kind bij kan voelen. Dan kan je goed levelen
.Enigste wat ik toen nieuw heb gekocht is de Hema-uitzetlijst en kleertjes en een matrasje en moltons en de commode. Rest alles via MP en heb alles wederom weer doorverkocht via marktplaats.Slim, doe je goed. Het merendeel doet dit niet.
Voordat (en daarna ook trouwens) ik zelf vader werd hoorde ik altijd van mensen dat kinderen zo duur zijn. Zoveel spullen die je moet kopen. Kinderkamer inrichten, bedje (met aerosleep matras wat wel duur is trouwens), komode, kledingkastje, een box, minderwagen, kinderstoel in de auto, voeding, luiers, kleding. etc etc.
Wij hebben de meeste meubels 2e hands opgehaald in Hoofddorp. Bij een dikke vrijstaande nieuwbouw woning. Huizen stonden er nog geen jaar. Ze hadden meerdere dingen op marktplaats staan, wij vroegen of we alles konden ophalen voor een mooie prijs. Kledingkast, komode, bedje, box =€250. Mooi stevig dik eikenhout. Geen ikea kwaliteit. Nieuwwaarde bijna €2000.
Kinderwagen gekregen van vrienden kinderstoel 2e hands. Veel kleding kopen we voor een paar stuivers op Vinted (waarvan veel als nog-nooit-gedragen wordt aangeboden, prijskaartje er nog op). Kleding is over het algemeen ook nog leuker dan wat ze hier verkopen (veel komt uit Frankrijk).
Luiers en voeding van de kruitvat. Zie aflevering Keuringsdienst van Waarde over melkvoeding. Er zit geen verschil tussen de merken, maar Nutrilon is wel 2x zo duur.
Fruit en groente hapjes maken we zelf.
Kind 1 tot 2 jaar kost geen drol.