Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.341
'T beste speelgoed is speelgoed waar papa zich ook weer kind bij kan voelen. Dan kan je goed levelen :) .
Groot gelijk. Ik heb vooralsnog geen kinderen, maar de zolderkamer bij mijn ouders staat nog vol met Lego van toen ik klein was. Ik heb stiekem nu al zin om er weer van alles mee te bouwen :p

• #147.342
Enigste wat ik toen nieuw heb gekocht is de Hema-uitzetlijst en kleertjes en een matrasje en moltons en de commode. Rest alles via MP en heb alles wederom weer doorverkocht via marktplaats.

Kleding/textiel weiger ik wel om 2e hands te kopen evenals matras of kussens.
Er wordt dus best veel '2e hands' kleding verkocht dat eigenlijk 1e hands is. Nog nooit gedragen met de prijslabels er nog op. Voor een paar euro.

Je bespaart geld EN bent lekker klimaatneutraal groen bezig waardoor zelfs Timmerfrans trots op je is. Wat wil je nog meer?

Matrassen moet je natuurlijk sowieso 1e hands kopen, al is het alleen al om bedbugs uit te sluiten. Wij hebben ook zo'n aerosleep matras. Duur spul.

• #147.343
Groot gelijk. Ik heb vooralsnog geen kinderen, maar de zolderkamer bij mijn ouders staat nog vol met Lego van toen ik klein was. Ik heb stiekem nu al zin om er weer van alles mee te bouwen :p
Precies! Ik kan niet wachten tot de kleine een jaar of 4 is. Samen lego bouwen, pokémon kijken vanaf seizoen 1, old school tekenfilms kijken, en zijn ass WHOOPEN met Mariokart op de Switch.

• Like
Waarderingen: Pren
  • #147.344
Precies! Ik kan niet wachten tot de kleine een jaar of 4 is. Samen lego bouwen, pokémon kijken vanaf seizoen 1, old school tekenfilms kijken, en zijn ass WHOOPEN met Mariokart op de Switch.

Ieder kind is anders natuurlijk maar die van mij (4.5 jaar) bouwt wel een en ander met lego, maar stil zitten voor televisie of game? Nee :roflol:
Hij vindt Toy Story leuk, hij heeft denk ik 5x gedaan over Toy Story 1 en daarna wilde hij Toy Story 4 zien en na een kwartiertje ook maar weer afgezet want hij verveelde zich :o

• #147.345
Wanneer je in je omgeving meer gezinnen met jonge kids hebt, kun je zoveel van elkaar overnemen. Fiets van mn nichtje heeft mn zus voor €25 van de overburen gekocht. Ik heb er nieuwe handvatten opgezet en een fietsmand en -bel en weer zo goed als nieuw. Kleding heel veel gratis van buren, kennissen, familie.

Verder kun je bij de Action vrij goedkoop speelgoed kopen.

• #147.346
Dude deze had hij gekregen van familie en dit is wel echt een aanrader:

Een treinbaanset van Duplo met een elektrisch treintje. Treintje werk op batterij en gaat en blijft rijden als je em een setje geeft. Op de baan kan je dan 'markers' neerleggen waardoor ie geluid gaat maken (als een stoomtrein), of dat ie van richting veranderd en weer de andere kant op gaat. Zo kan je (of hij) em blijven loopen. Geinig spul.

Er is zelfs een app voor dat treintje op je telefoon. Die trein verbind automatisch via bluetooth met die app en dan kan je em 'besturen'. Lichten knipperen, van richting veranderden, geluid maken.

Best geniaal ontworpen. Treintje is duur, de set is nog duurder, maar je kan alle uitbreidingen (rail verbindingsstukjes, bruggen, tunnels, etc) vaak ook 2e hands vinden online (marktplaats, vinded, etc).

Die van ons vindt t iig geweldig en leuker dan zijn houten treinbaan (en niet veel duurder want die houten banen zijn achterlijk overpriced).
Hebben we ook gehad met wat uitbreidingen, beide kinderen hebben er in totaal misschien 15 keer meegespeeld. :rolleyes:

• #147.347
Hebben we ook gehad met wat uitbreidingen, beide kinderen hebben er in totaal misschien 15 keer meegespeeld. :rolleyes:
Uiteindelijk zitten ze met een kutspeeltje van 1.5 euro te spelen die je een jaar geleden ergens gekocht hebt.

Mijne speelt langer met zn slime rommel van 90 centen per pakje als met zn speelgoed🫠

• #147.348
Uiteindelijk zitten ze met een kutspeeltje van 1.5 euro te spelen die je een jaar geleden ergens gekocht hebt.

Mijne speelt langer met zn slime rommel van 90 centen per pakje als met zn speelgoed🫠
Amateurs. De mijn gaat al voor kraanmachinist
20231226_163315.jpg

:o

• #147.350

Wij hebben vooral oudere kinderen in onze vriendengroep dus kunnen we doorgaans wel redelijk inschatten welk duur speelgoed langere tijd gebruikt gaat worden.

Mijn zoontje vindt de knikkerbanen van Gravitrax bijvoorbeeld erg leuk en ik ken tieners die er ook nog mee spelen. Dan vind ik het niet zo erg om dat nieuw te kopen.

• #147.351
Wij hebben vooral oudere kinderen in onze vriendengroep dus kunnen we doorgaans wel redelijk inschatten welk duur speelgoed langere tijd gebruikt gaat worden.

Mijn zoontje vindt de knikkerbanen van Gravitrax bijvoorbeeld erg leuk en ik ken tieners die er ook nog mee spelen. Dan vind ik het niet zo erg om dat nieuw te kopen.
Play doh sets koop ik wel nieuw omdat die daar echt fan van is. De rest is een beetje hopen dat ie er lang mee speelt maar naar verloop van tijd leer je je kind wel kennen en weet je ook wel.waar ze wat gehechter aan zijn.

Soms blijft iets ook lang in de hoek leggen om dan ineens zn favo speelgoed te worden.

• #147.352
Play doh sets koop ik wel nieuw omdat die daar echt fan van is. De rest is een beetje hopen dat ie er lang mee speelt maar naar verloop van tijd leer je je kind wel kennen en weet je ook wel.waar ze wat gehechter aan zijn.

Soms blijft iets ook lang in de hoek leggen om dan ineens zn favo speelgoed te worden.
De speelklei is ook van andere merken prima te gebruiken, van Action of van Wish e.d. is veel goedkoper. Het droogt wel wat sneller uit, maar vaak is dan toch al alles gemengd.

• #147.353
De speelklei is ook van andere merken prima te gebruiken, van Action of van Wish e.d. is veel goedkoper. Het droogt wel wat sneller uit, maar vaak is dan toch al alles gemengd.
Hij wil graag de set zelf, met dino, met een oven etc. De prijs voor zulke setjes is nog wel schappelijk en hij is er echt uren zoet mee. Als ik extra klei haal is het bij de action "huismerk" idd.

• #147.354
Mijn nichtje van 3 gaat altijd kruidnoten en koekjes bakken en helpt mee met koken. Het is belangrijk dat vrouwen al op jonge leeftijd al hun plaats kennen.

• #147.355
  • #147.357
  • #147.358
Nu impliceer jij dat je zonder kinderwens geen kinderen kunt krijgen. Ook zonder kinderwens kun je vader worden.

En in mijn geval? Je weet wat ik bedoel, ik las dat TRT en vruchtbaarheid niet echt samen gaan.

Waar ik overigens erg blij mee ben :D

Maar in hoeverre klopt dit Peter?

• #147.360

Niet iedereen is zo'n hooggeleide rijke tata.

Terug
Naar boven