MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.521
Volgensmij heeft de regen nog niet door dat het geen 2023 meer is.

Het record is gezet, het mag nu stoppen.

De postcodekanjer is de 31ste niet gevallen waar ik woon, maar wel wat anders :roflol: rode cirkel is gebied waar ik woon.
Screenshot_20240102_150030_Samsung Internet.jpg
voor veel Afrikaanse landen zou dit hetzelfde zijn als voor ons de postcode kanjer :trollface:

• #147.527
  • #147.528
Gemiddeld valt er in januari 68mm regen, daar zitten we hier voor het einde van vandaag al op, dus dat betekend vast dat we daarna 29 dagen zon krijgen :')

Maximaal ≠ gemiddeld toch? :o
Blijft een wintermaand in Nederland natuurlijk.
Misschien goeie regenkleding kopen? Volgens bepaalde mensen hier kost het nog geen 2 euro :trollface:

• #147.529
Maximaal ≠ gemiddeld toch? :o
Dat was de grap ja..

Blijft een wintermaand in Nederland natuurlijk.
Misschien goeie regenkleding kopen? Volgens bepaalde mensen hier kost het nog geen 2 euro :trollface:
Winter is normaal juist vrij droog in NL :(

Ik heb inderdaad al maanden mijn regenpak vast in mijn koffer van de motor zitten. Kost paar tientjes bij de HEMA, werkt goed en gaat jaren mee.

Al maakt een regenpak het niet opeens mooi weer, je hebt alleen wat minder snel natte kleding als je op je bestemming bent.

• #147.531
Dat was de grap ja..

Winter is normaal juist vrij droog in NL :(

Ik heb inderdaad al maanden mijn regenpak vast in mijn koffer van de motor zitten. Kost paar tientjes bij de HEMA, werkt goed en gaat jaren mee.

Al maakt een regenpak het niet opeens mooi weer, je hebt alleen wat minder snel natte kleding als je op je bestemming bent.

Oh oeps :o

Ik weet niet meer wat winters in NL zijn, hier is het bijna altijd regen :roflol: we moeten er maar aan wennen.

Jaaa dat klopt, mja beter dan als een verzopen katje op bestemming aankomen :D maar goed, zolang er nog geen effectieve ruitenwissers op vizieren gezet kunnen worden, blijft het klote om erin te rijden :o

• #147.535
2 dagen last van de hoest flink beroerd.
Net na de arts gegaan verwacht dat ik een longontsteking of keelontsteking zou hebben.
Hartslag gecheckt en eigelijk direct door gestuurd om ECG te maken.
Uitkomst hartritme stoornis, door een keelontsteking. Ook bloed uit me vinger getapt en bekeken was ook niet schoon.
Nu week aan de anti biotica en maandag wederom ECG en alst goed is is me hart dan weer goed.

Maaarr wel leip om te horen dat je hart niet helemaal werkt zoals het hoort. Maargoed komt goed totzover 2024.

• #147.536
2 dagen last van de hoest flink beroerd.
Net na de arts gegaan verwacht dat ik een longontsteking of keelontsteking zou hebben.
Hartslag gecheckt en eigelijk direct door gestuurd om ECG te maken.
Uitkomst hartritme stoornis, door een keelontsteking. Ook bloed uit me vinger getapt en bekeken was ook niet schoon.
Nu week aan de anti biotica en maandag wederom ECG en alst goed is is me hart dan weer goed.

Maaarr wel leip om te horen dat je hart niet helemaal werkt zoals het hoort. Maargoed komt goed totzover 2024.
Sterkte!

• #147.537
Me pull straps zijn kapot gegaan en heb wel nieuwe alleen die mega stug. Helpt het als i ze keer was/droger doe of hoe gaat dat stugge er snel vanaf.

• #147.539
  • #147.540
Terug
Naar boven