Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.821
Ik had 2000 openstaan bij de belastingdienst,kort voor oud en nieuw reed ik in een fuik en werd mij verteld dat dat ik me sleutels mocht inleveren .
Lang verhaal kort : die pest ambtenaar heeft 15 min lang mogen aanhoren waarom hij een h**rezoon is en dat hij beter achter de onderwereld aan kon gaan .
De brave burger is een makkelijk doelwit. Een aziekzoeker die je telefoon of fiets jat is echter ontzettend lastig, zelfs bij een heterdaadje.

• #147.824
We kennen jouw naam.
We weten waar je werkt.
We kennen de naam van de directeur van de school.
We weten dat 't om iemand gaat in het eerste of tweede middelbaar.
We weten dat haar naam begint met S.

Je deelt veel te veel shit op een openbaar forum, en dan niet eens shit over jezelf maar over een kind. Denk eens na.
Je snapt zelf ook wel dat 90% van wat hij deelt nep is toch? Yasmine heeft in zijn ééntje meer pech dan de rest van DBB bij elkaar.

• #147.826
80k voor een scatpack charger exclusief alle invoer kosten en bpm 😡
Denk dat ik toch maar iets van een Europese fabrikant ga aanschaffen

• #147.832
IMG_3942.png

• #147.834
Bedankt voor de steun iedereen.

@Bullshark het is een vorm van masochisme.

• #147.840
Ik nu 1 maand geen cafeïne.
Sinds 1 januari drink ik beduidend minder koffie, bij mij eigenijk toevallig zo gelopen door een griepje oid.

Op zich mis ik het niet en kon jet best wat minder, maar het smaakt me niet meer zoals voorheen, dat vind ik wel jammer. Die smaak zou ik wel terugwillen, wat minder cafeïne en niet 's ochtends al is niet zo slecht.

Terug
Naar boven