AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.041
Wat een ontzettende KUT dag. Hondje vandaag moeten laten inslapen. Daarna meteen door naar werk.. dus een uur later na het inslapen stond ik op de werkvloer. Totaal compleet kut. Had moeite mijn tranen in te houden. Ook nog eens nieuwe kaart en helemaal vol geresereerd dus moeten schakelen maar m'n gedachte was op een andere planeet en mijn geheugen een vergiet. Was desondanks opzich wel blij toen het diner eindelijk begon om 18:00 vanwege de afleiding.

Nu ff een flinke borrel erin gieten en morgen weer een lange dag werken. Zondag m'n verjaardag vieren met familie. Whoopdiedoo. Ik kijk nu al uit naar zondag ochtend. Ik, mijn muziek op max en het ijzer in de gym, voor de rest niks. Ontladen.

Dat is nr 3 inmiddels in een jaar dat net een maand oud is.. pff fucking hell.

• #148.042
Wat een ontzettende KUT dag. Hondje vandaag moeten laten inslapen. Daarna meteen door naar werk.. dus een uur later na het inslapen stond ik op de werkvloer. Totaal compleet kut. Had moeite mijn tranen in te houden. Ook nog eens nieuwe kaart en helemaal vol geresereerd dus moeten schakelen maar m'n gedachte was op een andere planeet en mijn geheugen een vergiet. Was desondanks opzich wel blij toen het diner eindelijk begon om 18:00 vanwege de afleiding.

Nu ff een flinke borrel erin gieten en morgen weer een lange dag werken. Zondag m'n verjaardag vieren met familie. Whoopdiedoo. Ik kijk nu al uit naar zondag ochtend. Ik, mijn muziek op max en het ijzer in de gym, voor de rest niks. Ontladen.

Fucking hell man.

Gecondoleerd en veel sterkte.

• #148.043

Sterkte jongen, honden zijn echt pijnlijk om te verliezen. Je weet dat het gaat gebeuren, maar je beste maatje kwijtraken doet toch pijn.

Ik zou ook huilen.

• #148.044
Ik heb sinds een paar dagen griep. Koorts, spierpijn, alles. Vandaag voor het eerst weer een beetje gegeten. Ik zal wel wat gewicht kwijt zijn. Net als conditie en kracht.

Ga maar meteen door voor een cut voor het strandseizoen. Daarnaast , ik ga op vakantie de bergen in, dus ik zal weer flink omhoog moeten. Paar kilo lichter zal dan niet tegenvallen.

• #148.045

R.i.p apfeldoggo you where the bestest boy

• #148.046
20240203_233339.jpg

Nog 1x met de kleine gespeeld en laatste foto'tje van r gemaakt voor ze een uurtje later naar de dierenarts ging om in te slapen. Beetje lame dat ie onscherp is maar ach. M'n kleine jochie is gelukkig nog zo jong dat ie het allemaal niet doorheeft en was dan ook dolblij terwijl de rest heel bedroefd was. Apart contrast.
Toen ze 2,5 half was zei de dierenarts dat ze niet lang te gaan had vanwege haar gezondheid maar we hebben toch nog 14 jaar met haar gekregen. Weliswaar het laatste jaar half blind, half doof en dementerend.

RIP Ginger.

Vandaag weer een nieuwe dag en werk ging gewoon weer lekker. Nachtje rust en een paar borrels doen wonderen. Het was gister gewoon niet best om meteen na het laten inslapen door naar werk te gaan zonder eerst een moment voor mijzelf te nemen om het ff op te nemen en te verwerken. Dan kom je aan op werk, sta je een uurtje in je eentje mise en place te doen, slaat het besef in en zit je vol in het rouwproces. En ook uitgerekend dan komen er allemaal van die jank nummers op de radio :roflol:. Het laatste waar je dan wilt zijn is op werk.

Maja, de nieuwe kaart ging dus uitgerekend die dag in (donderdag was proefdraaien maar toen was ik vrij) en er was ontzettend veel te doen. Afmelden was geen optie en later komen zou een hoop shit opleveren en was dus ook geen optie. Kwil m'n collega's niet laten zitten. 10 nieuwe gerechten voor mijn parti die ik in mij op moest nemen voor het draaien van diner. Elk gerecht een andere saus, andere garnering, andere opmaak, andere combinaties, andere borden, etc. Had de situatie gemeld bij binnenkomst dus iedereen was natuurlijk coulant en hielp wat mee indien nodig.

Vandaag (zaterdag) was fucking druk maar alles ging bovenverwachting goed. Ik maakte mij van te voren lichtelijk zorgen. Eerste paar bonnen tijdens diner gingen ff ruk en toen zat ik weer in m'n flow en ging alles wonderbaarlijk goed. Achteraf conplimenten van de chef en sous-chef. Lekker.

Morgenochtend weer naar de gym 💪.

Ff van me afschrijven :kiss:

Laatst bewerkt:
  • #148.047
Fucking hell man.

Gecondoleerd en veel sterkte.
Sterkte jongen, honden zijn echt pijnlijk om te verliezen. Je weet dat het gaat gebeuren, maar je beste maatje kwijtraken doet toch pijn.

Ik zou ook huilen.
Thnx guys :heart:

Ik heb sinds een paar dagen griep. Koorts, spierpijn, alles. Vandaag voor het eerst weer een beetje gegeten. Ik zal wel wat gewicht kwijt zijn. Net als conditie en kracht.

Ga maar meteen door voor een cut voor het strandseizoen. Daarnaast , ik ga op vakantie de bergen in, dus ik zal weer flink omhoog moeten. Paar kilo lichter zal dan niet tegenvallen.
Beterschap maat!

• #148.048
Kheb het gevoel dat dit jaar wel een rampenjaar gaat worden wat betreft het (verliezen van) dierbaren. Teller staat nu al op 3...

Oma van mijn vriendin in Portugal gaat slecht en gaat hard achteruit in haar gezondheid. Eet bijna niet meer.
Haar opa in Nederland zit al bijna 3 jaar in een verzorgingstehuis na accute dementie na een delier. Bizar, van de ene op de andere dag compleet de weg kwijt. Die is inmiddels om de maand ziek en zit nu met een longontsteking. Eet ook bijna niet meer.
Mijn pa kreeg vorig jaar mei van zijn cardioloog te horen dat ie minder dan een jaar te gaan heeft omdat ie niet meer geholpen wilt worden aan zijn hart. Hopelijk is die cardioloog familie van die dierenarts.
Oma (geen bloed maar is moeder van beste vriend van m'n opa) in Spanje is inmiddels 101 jaar oud..
M'n moeder heeft allerlei shit met bobbeltjes en gaat ook achteruit.

Nou. 2024 daar gaan we.

Excuses voor triple post flooding

Ps.
2024 gaat em worden. De start is goed. De finish wordt beter.

Aankomend jaar gaat een 10 worden.
:o gvd :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #148.049
Wow dit is wel echt heel bizar. M'n vriendin is zojuist gebeld door haar pa. Haar opa, die demente, is zojuist overleden.

Ong 9 uur na het plaatsen van bovenstaande post. Je verzint het toch niet.. surrealistisch dit.

Lijkt wel een sadistische grap.

• #148.050
Wow dit is wel echt heel bizar. M'n vriendin is zojuist gebeld door haar pa. Haar opa, die demente, is zojuist overleden.

Ong 9 uur na het plaatsen van bovenstaande post. Je verzint het toch niet.. surrealistisch dit.

Gecondoleerd.

Sterkte voor jullie.
Dit is het leven, hoort er bij maar blijft altijd zeer pijnlijk.

Peace

• #148.053
  • #148.054

Sterkte man

• #148.055

Sterkte met al die ellende man :heart:

• #148.057

Bohh sterkte bruur :aai:

• #148.058
  • #148.060
Heb het ff moeten googlen maar dat is idd wat de vervolg stap is.
Ff slapen / hart elektro schokje geven en wederom in goed ritme *als het goed is*

Een soort van harde reset wat je wel eens met je computer doet uit een weer aan zetten.
Cardioloog moest lachen, "idd zoiets ja"🤪
Cardioversie vandaag gehad en de ingreep is goed gegaan.
Hart loopt weer zoals het hoort.
Over 4 weken vervolg afspraak om te kijken hoe het met de hartpompfunctie is.

Terug
Naar boven