Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.061
Wegens omstandigheden vandaag trainen bij de BF en dan ook nog pull day hebben op maandag. En dan komt eindelijk de bench vrij en heeft die dude al met iemand anders afgesproken om m over te nemen. Ook lijkt het hier wel een all-inclusive tokkieresort, waar mensen vast hun handdoek neerleggen ter reservering.

En na elk setje drie kwartier op je telefoon zitten. Vind je het gek dat je nog ecto bent.

• #148.062
Wegens omstandigheden vandaag trainen bij de BF en dan ook nog pull day hebben op maandag. En dan komt eindelijk de bench vrij en heeft die dude al met iemand anders afgesproken om m over te nemen. Ook lijkt het hier wel een all-inclusive tokkieresort, waar mensen vast hun handdoek neerleggen ter reservering.
Lijkt wel strand in Spanje 🤣

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #148.063
Was gisteren maar een klapband rechts voor met 90km/h.

• #148.064
  • #148.065
Meer, wie heeft je dag verpest: DHL!

Bij een pakketje kan ik niet de tijd, dag of plek wijzigen totdat ik de mail krijg met het verwachte levermoment. Vannacht om 2:00u een mail ontvangen dst het in de namiddag zou worden, ik vanmorgen rond 9en klikken op wijzigen. "Dat kan op dit moment niet".

Nu is het pakketje weer terug naar de verzender. Ook niet voor het eerst dat dit zo gaat.

Doe dan ook niet alsof je de optie wel hebt!
Over opties die DHL wel heeft gesproken.

Pakketje was wederom onderweg mijn kant op. In de app aangegeven dat mijn pakketjes rechtstreeks naar een ophaalpunt mogen. Voor de zekerheid toch maar naar een tijdslot verplaatst dat ik wel thuis was.

De bezorgdag
Eerste mail: tussen 17:30 en 20:30
Tweede mail: tussen 17:05 en 21:05
Bezorging: 16:39

Gelukkig was ik thuis, maar hier is toch niet mee te werken!

• #148.066

Pakketje was wederom onderweg mijn kant op. In de app aangegeven dat mijn pakketjes rechtstreeks naar een ophaalpunt mogen. Voor de zekerheid toch maar naar een tijdslot verplaatst dat ik wel thuis was.

De bezorgdag

Welkom in de 21ste eeuw. Zelf ben ik aan het verhuizen en denk met weemoed terug aan de tijd dat ik nauwelijks geld had en niet de hele tijd aan het appen/bellen waar mijn spullen blijven.

• #148.067

De bezorgdag

Krijg ook net bericht dat het niet naar afhaallocatie kan, nu wordt het 15:38-16:04

edit: 15:45 binnen

Laatst bewerkt:
  • #148.068
Sinds mei vorig jaar met de gemeente in gesprek over tegemoetkoming zorgkosten van zoon (specifieke situatie waardoor gemeente vergoedt) afgesproken hoe de constructie werkt. Zorgaanbieder stuurt factuur aan gemeente, wij betalen de kosten aan de zorgaanbieder en de gemeente stort de tegemoetkoming op onze rekening.

In november het bedrag van de tegemoetkoming afgestemd (€ 371,- per maand). Op 17 december heeft de gemeente de factuur ontvangen. Op 10 januari nog geen bedrag van de gemeente ontvangen, contact opgenomen, komt er echt aan mevrouwtje.... 3 weken later nog niks. Factuur aan zorgaanbieder maar voldaan (€ 524,-). Op 29 januari nog maar eens gebeld met de gemeente, het zou er echt aankomen. Uiteindelijk op 2 februari bedrag ontvangen; is er € 317,- overgemaakt ipv € 371,-.

Echt jongens, hoe moeilijk kan het zijn.....

• #148.069

En na elk setje drie kwartier op je telefoon zitten. Vind je het gek dat je nog ecto bent.
Ik bedoelde push day

• #148.071
Sinds mei vorig jaar met de gemeente in gesprek over tegemoetkoming zorgkosten van zoon (specifieke situatie waardoor gemeente vergoedt) afgesproken hoe de constructie werkt. Zorgaanbieder stuurt factuur aan gemeente, wij betalen de kosten aan de zorgaanbieder en de gemeente stort de tegemoetkoming op onze rekening.

In november het bedrag van de tegemoetkoming afgestemd (€ 371,- per maand). Op 17 december heeft de gemeente de factuur ontvangen. Op 10 januari nog geen bedrag van de gemeente ontvangen, contact opgenomen, komt er echt aan mevrouwtje.... 3 weken later nog niks. Factuur aan zorgaanbieder maar voldaan (€ 524,-). Op 29 januari nog maar eens gebeld met de gemeente, het zou er echt aankomen. Uiteindelijk op 2 februari bedrag ontvangen; is er € 317,- overgemaakt ipv € 371,-.

Echt jongens, hoe moeilijk kan het zijn.....
Tijd om de DBB-knokploeg in te schakelen.

• #148.072
Sneeuw. Kut sneeuw. Kut ex die dreigt mijn spullen in de kut sneeuw te zetten.

• #148.079

Ja gezellig he!

Heb je dan nog niet al jouw spullen verplaatst?

Nee, ik heb het grotendeels over verhuisd, er zijn nog maar een aantal dingen (wat kleding, paar stoelen die bij m'n tafel horen, 2 zware dozen met boeken en dergelijke, een zitkussen van m'n bank), maar vanwege geld gebrek geen busje kunnen huren, wat ik voor zaterdag wel kan doen maar 'hij is dan misschien niet thuis' (wat mij niks kan schelen, ik heb de sleutel :D ). Regen en sneeuw (nu weer regen) hielp niet echt mee want ik moest alles zelf tillen en lopend naar m'n nieuwe stekkie, wat ik dus deed, alleen sinds m'n zoontje bij mij woont werd dit lastiger.

Terug
Naar boven