Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Ja daar heeft hij wel gelijk in. Als je de gewichten niet kunt terug leggen zijn ze te zwaar voor je. Ik ben sterk en train zwaar en mag daarom zomaar met andermans spul smijten is niet een goed argument. Regel dan een spotter die je kan helpen.
En die zeikerd van een eigenaar moet zorgen dat er een fatsoenlijk olympisch/ deadlift platform en bumper plates komen.
Als je ze niet terug kan leggen? Als je tot fail traint met bepaalde oefeningen zoals bijv db press moet je dan het risico lopen dat er iets afscheurt zodat je ze netjes op je schoot kan laten donderen zodat je geen geluid maakt of laat je ze vallen. Ik kan natuurlijk ook met 5kg gaan trainen dan ben ik volledig geluidloos.
Ik had het bij bor's dat ik geluid maakte omdat ik hoog in reps ging tot faillure, en liet hem vallen net bij de laatste rep. Moet gewoon kunnen, is geen balletschool.

echt laatste keer dat ik een pwo neem... wtf ik weet niet meer wat ik moet doen met mezelf
later begonnen we dan wat te zingen enzo en we legden ook de les stil omdat de moslims zogezegd een kwartiertje moesten bidden