Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Klopt.
Ben daar ook niet over bezorgd, gewoon dat ik geen bad trip wil op school :p

Als je zegt dat je nog nooit gespaced hebt dan zal ik geen jointje roken voor school. De eerste keer dat ik goed ging spacen vond ik het echt niet chill. En op school onder mensen waarvan je niet wilt dat ze weten dat je geblowd hebt is het al helemaal niet chill lijkt me.

De voorbeelden die andere mensen hier aanhalen gaan dan ook niet over de mensen die af en toe eens een jointje roken. Maar zichzelf er in verliezen.

True. Maar dan sta je sowieso al niet sterk in je schoenen als je jezelf verliest in blowen.. :eek:

slecht geleerd voor tentamens morgen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3u slaap is echt te weinig! :(

Hele nacht wakker geleden met pijn in me buik, zometeen even me maag eruit halen.

Hahaha, Kotler, die smeerlap ben ik ook al veel tegengekomen in mn cursussen.

Porter is nog zo'n economische kl***zak!

geflitst !

88 waar je 50 mocht ...

Yep. En het bloed van je eerstgeborene erbij. Want 'het gaat niet om het geld, het gaat om de veiligheid'.

Honde blaffen de longen uit hun lijf, ik word voor de zoveelste keer helemaal parra wakker ervan, dus ik sprint naar beneden om even boos te doen. Wieeeeeeh larsje is wakker, kwispelen, blij zijn, wieeeeeh. Godver, zo kan ik ze toch geen schop verkopen. :o

geflitst !

88 waar je 50 mocht ...
Oh..das nog niets.. Ik heb het gepresteerd om 103 te rijden waar ik 50 mocht. :o
Net mijn rijbewijs niet kwijt..boete?430 euro..:D

*was een beetje pissig, er reed een truttenschudder voor mij, wilde effe snel inhalen..en ineens zag ik een geel mannetje op de weg staan, met zijn laser..auw*

Saaiheid, uit verveling Sudoku aan het doen. Zit te denken om straks naar Tilburg te gaan en even de gym daar te checken, maar door geen OV kost me dat 9,40 voor een retourtje vanaf Den Bosch.

Oh..das nog niets.. Ik heb het gepresteerd om 103 te rijden waar ik 50 mocht. :o
Net mijn rijbewijs niet kwijt..boete?430 euro..:D

*was een beetje pissig, er reed een truttenschudder voor mij, wilde effe snel inhalen..en ineens zag ik een geel mannetje op de weg staan, met zijn laser..auw*

nou, dat kan al tellen :D

Terug
Naar boven