- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh..das nog niets.. Ik heb het gepresteerd om 103 te rijden waar ik 50 mocht.
Net mijn rijbewijs niet kwijt..boete?430 euro..
*was een beetje pissig, er reed een truttenschudder voor mij, wilde effe snel inhalen..en ineens zag ik een geel mannetje op de weg staan, met zijn laser..auw*
Boete was volgens mij toen iets van 600 euro ofzo. Wat is een truttenschudder? Leuke naam trouwens 
Truttenschudder? hahaha, trage bak met nog tragere vrouw er inZo ben ik die van mij dus wel een keer kwijt geweest met 51 km/u te hardBoete was volgens mij toen iets van 600 euro ofzo. Wat is een truttenschudder? Leuke naam trouwens
![]()

)FUARKKKK €4000 resterend,..... ggvddddd me cash gaat hard naar beneden FUUUUUUUUUUUUUU

Truttenschudder? hahaha, trage bak met nog tragere vrouw er in
51 is k*t.. dan nog liever met 70 over de limiet heen. Dan weet je tenminste dat je het goed gedaan hebt
I love Duitsland! Toen ik de Passat nog reed, knalde ik met regelmaat een rondje Duitsland, 200km op de teller en gaaaaaaaaaaaaaannnnn. (en dan nog ingehaald worden door BMW's etc. die nog veel harder reden)
Jeweetwel, de auto komt omhoog alsof ie opstijgt. Had ik al gezegd dat ik een totale adrenalinejunk ben? Ik ben pas gelukkig bij mach 2 met mn haar in de fik 
Hahaha de boete van 70 km/u te hard is dan volgens mij wel gelijk zowat 2000 euro ofzo. Dat gaat echt achterlijk hard omhoog hoor, boven de 50. Laatst trouwens nog voor mn werk naar Dusseldorf geweest. Ik rij zelf een BMW 530 en ik had em nog niet echt 'getest' zeg maar. Waar ik dus achter ben is dat ie begint te 'drijven' boven de 240Jeweetwel, de auto komt omhoog alsof ie opstijgt. Had ik al gezegd dat ik een totale adrenalinejunk ben? Ik ben pas gelukkig bij mach 2 met mn haar in de fik
![]()

Lol, je haar in de fik..
Humor.
Hmm, hij gaat dan zoeken dus? Geen heel vast weg gedrag meer? Mooie snelheid 240
200/215 is voor mij genoeg![]()

Scholieren.com doet het bij mij niet, meer mensen met dit probleem?

Idd helft van me werkstukken komen daar vandaan
HAVO succesvol afgerond 
Take it back?
Klopt, goed genoeg voor mijidd lol.. daar staan verslagen van niveau pannekoek op

eigenaar die zegt dat ik te hard train, omdat ik gewichten op de grond drop als ik niet meer kan.
![]()