AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:stupid:
MC stond bij mij maar op 16% :(

FUARKKKK €4000 resterend,..... ggvddddd me cash gaat hard naar beneden FUUUUUUUUUUUUUU

Out of money bij pokerstars:(

Oh..das nog niets.. Ik heb het gepresteerd om 103 te rijden waar ik 50 mocht. :o
Net mijn rijbewijs niet kwijt..boete?430 euro..:D

*was een beetje pissig, er reed een truttenschudder voor mij, wilde effe snel inhalen..en ineens zag ik een geel mannetje op de weg staan, met zijn laser..auw*

Zo ben ik die van mij dus wel een keer kwijt geweest met 51 km/u te hard :( Boete was volgens mij toen iets van 600 euro ofzo. Wat is een truttenschudder? Leuke naam trouwens :D

Zo ben ik die van mij dus wel een keer kwijt geweest met 51 km/u te hard :( Boete was volgens mij toen iets van 600 euro ofzo. Wat is een truttenschudder? Leuke naam trouwens :D
Truttenschudder? hahaha, trage bak met nog tragere vrouw er in :rolleyes:

51 is k*t.. dan nog liever met 70 over de limiet heen. Dan weet je tenminste dat je het goed gedaan hebt :D

I love Duitsland! Toen ik de Passat nog reed, knalde ik met regelmaat een rondje Duitsland, 200km op de teller en gaaaaaaaaaaaaaannnnn. (en dan nog ingehaald worden door BMW's etc. die nog veel harder reden :eek:)

Truttenschudder? hahaha, trage bak met nog tragere vrouw er in :rolleyes:

51 is k*t.. dan nog liever met 70 over de limiet heen. Dan weet je tenminste dat je het goed gedaan hebt :D

I love Duitsland! Toen ik de Passat nog reed, knalde ik met regelmaat een rondje Duitsland, 200km op de teller en gaaaaaaaaaaaaaannnnn. (en dan nog ingehaald worden door BMW's etc. die nog veel harder reden :eek:)

Hahaha de boete van 70 km/u te hard is dan volgens mij wel gelijk zowat 2000 euro ofzo. Dat gaat echt achterlijk hard omhoog hoor, boven de 50. Laatst trouwens nog voor mn werk naar Dusseldorf geweest. Ik rij zelf een BMW 530 en ik had em nog niet echt 'getest' zeg maar. Waar ik dus achter ben is dat ie begint te 'drijven' boven de 240 :P Jeweetwel, de auto komt omhoog alsof ie opstijgt. Had ik al gezegd dat ik een totale adrenalinejunk ben? Ik ben pas gelukkig bij mach 2 met mn haar in de fik :D

Hahaha de boete van 70 km/u te hard is dan volgens mij wel gelijk zowat 2000 euro ofzo. Dat gaat echt achterlijk hard omhoog hoor, boven de 50. Laatst trouwens nog voor mn werk naar Dusseldorf geweest. Ik rij zelf een BMW 530 en ik had em nog niet echt 'getest' zeg maar. Waar ik dus achter ben is dat ie begint te 'drijven' boven de 240 :P Jeweetwel, de auto komt omhoog alsof ie opstijgt. Had ik al gezegd dat ik een totale adrenalinejunk ben? Ik ben pas gelukkig bij mach 2 met mn haar in de fik :D

Lol, je haar in de fik.. :D
Humor.

Hmm, hij gaat dan zoeken dus? Geen heel vast weg gedrag meer? Mooie snelheid 240 :D

200/215 is voor mij genoeg :rolleyes:

Lol, je haar in de fik.. :D
Humor.

Hmm, hij gaat dan zoeken dus? Geen heel vast weg gedrag meer? Mooie snelheid 240 :D

200/215 is voor mij genoeg :rolleyes:

Ja ik kreeg het gevoel dat ie begon te drijven uit zichzelf. Had niet echt goede tractie meer, dacht ik zelf. Maar 240 met de auto is leuk, met de motor is het NOG leuker. Toen ik mn motor nog had heb ik ooit eens 235 - 240 gehaald op de A2. Overdag. Dan krijg je dus echt letterlijk tunnelvisie. Super! Overigens is dat ook de reden dat ik hem heb weg gedaan - het feit dat ik zo tiefushard reed had anders echt mn doodsoorzaak geworden :)

vannacht nauwelijks geslapen, vanmorgen gekotst en nog maar 2 boterhammen en een glas melk op vandaag

Scholieren.com doet het bij mij niet, meer mensen met dit probleem?

idd lol.. daar staan verslagen van niveau pannekoek op

Boete van de Correctionele rechtbank 728.19euro binnen de 15dagen te betalen, wat kan je anders verwachten?

K*tland: Land waar een pedofiel meer respect krijgt dan een bankovervaller

eigenaar die zegt dat ik te hard train, omdat ik gewichten op de grond drop als ik niet meer kan.

wtf-is-this-shit.jpg

eigenaar die zegt dat ik te hard train, omdat ik gewichten op de grond drop als ik niet meer kan.

wtf-is-this-shit.jpg

Ja daar heeft hij wel gelijk in. Als je de gewichten niet kunt terug leggen zijn ze te zwaar voor je. Ik ben sterk en train zwaar en mag daarom zomaar met andermans spul smijten is niet een goed argument. Regel dan een spotter die je kan helpen.

En die zeikerd van een eigenaar moet zorgen dat er een fatsoenlijk olympisch/ deadlift platform en bumper plates komen.

Die #)$&(@#(@*#) Whatsapp wat weer eens niet werkt..

Terug
Naar boven