Nja zit al 3 jaartjes op deze school en eigenlijk ieder jaar zijn er wel wat problemen maar het ergste wat ik tot nu toe had was schorsing. Zoals ik al zei doe niet zo'n wrede dingen hoor, vb spijbelen, vervelend doen in klas, word wel vaak buitengezet uit klas,... Maar laatst was er zo'n nieuwe leerkracht en zei had de klas niet echt in de hand. Als ik een naam riep dan riepen andere leerlingen de achternaam, vb ik riep MICHEAL dan hoorde je aan de andere kant iemand JACKSON roepen voor heel de klaslater begonnen we dan wat te zingen enzo en we legden ook de les stil omdat de moslims zogezegd een kwartiertje moesten bidden
Maar die nieuwe leerkracht liep de klas uit en was mad en daar kon directeur niet mee lachen. Natuurlijk kregen ik en een vriend alle schuld en directeur was fuarking pissed omdat hij het laag vond dat ik een nieuwe leekracht pestte dus dreigde die heel de tijd dat hij me volgende keer buiten smijt
Maar ben heus niet zo'n bad boy, doe af en toe eens gek maar dat is het ook. Daarom ook wel k*t dit.
En jij zit in groep 7 zei je?

later begonnen we dan wat te zingen enzo en we legden ook de les stil omdat de moslims zogezegd een kwartiertje moesten bidden