Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rijke mensen kunnen zich vergissingen veroorloven waar minder rijke mensen niet aan kunnen denken.Volgens mij zijn rijke mensen de juiste personen om te praten hoe verstandig om te gaan met geld...
Zij doen het toch. Anders waren ze wel straatarm geweest.
Maxima heeft natuurlijk heel hard gewerkt om haar vermogen vanaf 0 op te bouwen, net als Willem-Alexander.Volgens mij zijn rijke mensen de juiste personen om te praten hoe verstandig om te gaan met geld...
Als je als vrouw je poeske verkoopt en met een rijke vent trouwt ben je ook binnen.Volgens mij zijn rijke mensen de juiste personen om te praten hoe verstandig om te gaan met geld...
Of gewoon nog even wachten op een terugtest.Ik heb ook advies. Koop 14 jaar geleden met al je spaargeld bitcoin. Of verzin een nieuwe technologie die ie in de toekomst een groot succes gaat worden. Succes.
Rijke mensen kunnen zich vergissingen veroorloven waar minder rijke mensen niet aan kunnen denken.
Maxima heeft natuurlijk heel hard gewerkt om haar vermogen vanaf 0 op te bouwen, net als Willem-Alexander.
Als je als vrouw je poeske verkoopt en met een rijke vent trouwt ben je ook binnen.
Zou dan nog geen advies over #selfmade van hun te hoeven horen.
Je leest het niet goed, je leest niet alles en je snapt er niets van.We hebben het dan ook niet over vergissingen.
We hebben het dan ook niet over hoe geld te verdienen.
Again..het gaat dan niet over hoe geld te verdienen.
Lees ik de screenshot mbt het artikel echt zo verkeerd en gaat het echt niet over 'verstandig omgaan met geld'?..
Je leest het niet goed, je leest niet alles en je snapt er niets van.
Toch stel je nauwelijks vragen en vertel je anderen waar het volgens jou wel en niet over gaat.
EDIT: blijkbaar verkeerde bericht geciteerd, maar deze is @Hell93Je leest het niet goed, je leest niet alles en je snapt er niets van.
Toch stel je nauwelijks vragen en vertel je anderen waar het volgens jou wel en niet over gaat.
EDIT: blijkbaar verkeerde bericht geciteerd, maar deze is @Hell93
Rijke mensen kunnen een keer een verkeerde investering doen en er geen flesje bubbels minder om laten poppen.
Minder rijke mensen moeten zuinig met hun geld doen om het einde van de maand te halen.
Het zijn totaal verschillende werelden, totaal verschillende grootheden.
Veel mensen die in de schuldhulpverlening terecht komen zijn al maanden heel kundig bezig met zuinig leven en het ene gat met het andere vullen. Dan gaat de wasmachine stuk (of nog erger de wasmachine en de auto die ze voor hun werk nodig hebben) en stort het kaartenhuis in elkaar.
Het is een beetje hetzelfde als Mark Dutrout de Kinderboekenweek laten openen, maar wel een beetje anders.Ik snap dit.
Wat ik niet snap is wat het laten openen van een themaweek door 2 rijke mensen, ironisch maakt.
Bekende mensen openen themaweken meestal toch? Meeste bekende mensen zijn rijk.
Het is een beetje hetzelfde als Mark Dutrout de Kinderboekenweek laten openen, maar wel een beetje anders.
Het is een beetje hetzelfde als Mark Dutrout de Kinderboekenweek laten openen, maar wel een beetje anders.
De meeste Olympische sporters kunnen helemaal niet leven van hun sport, wat is dit een slecht voorbeeld. Met een beetje geluk krijgen ze een uitkering van NOC-NSF.Als je het niet kunt uitleggen, waarom dan blijven reageren zonder echt te reageren?
Als er op school een themaweek 'sport' is en een olympisch atleet komt het openen, ga ik toch ook niet janken "oh de ironie, jij hebt genoeg geld en middelen om de sporten en alles opzij te zetten, blablabla deze kinderen hebben dat niet huilhuilhuil"..
Je hebt gelijk..Als je het niet kunt uitleggen, waarom dan blijven reageren zonder echt te reageren?
Als er op school een themaweek 'sport' is en een olympisch atleet komt het openen, ga ik toch ook niet janken "oh de ironie, jij hebt genoeg geld en middelen om te sporten en alles opzij te zetten, blablabla deze kinderen hebben dat niet huilhuilhuil"..