XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.681
De meeste Olympische sporters kunnen helemaal niet leven van hun sport, wat is dit een slecht voorbeeld. Met een beetje geluk krijgen ze een uitkering van NOC-NSF.

Je snapte de ironie niet en/of hebt geen gevoel voor humor en/of je gaat er veel te serieus op in.

Huh waar zei ik dat ze leven van hun sport?

• #148.682
De meeste Olympische sporters kunnen helemaal niet leven van hun sport, wat is dit een slecht voorbeeld. Met een beetje geluk krijgen ze een uitkering van NOC-NSF.

Je snapte de ironie niet en/of hebt geen gevoel voor humor en/of je gaat er veel te serieus op in.
Ik ga een ouwetje met Jack Nicholson opzetten :loony:

• #148.683
  • #148.684

Ik snapte de bedoelde ironie, ik vind het niet ironisch misschien omdat ik wél weet wat 'openen van themaweek' inhoud en tja misschien heb ik geen gevoel voor humor, maar ik zie dit gewoon als gejank. Moet 'ie maar niet janken en het verbloemen als 'humor'.

• #148.687
Geld, of dus eigenlijk het gebrek daaraan, ligt logischerwijs erg gevoelig. Je begeeft je op glad ijs dus dat gaat gepaard met het maken van zorgvuldige keuzes qua invulling. Alle lagen van de maatschappij (ja hekel aan deze uitdrukking maar soit) wil je aanspreken. Op het moment dat Roderick Jan en Dirk van de plaatselijke Rotary- en hockeyclub het lintje mogen doorknippen, laat je een grote kans liggen om de echte doelgroep te bereiken.

Beetje dat steenrijk, straatarm idee. ‘Oh wat errug, er zit een Bruynzeel keuken in en de kinderen delen één kamer OMG!’

• #148.688
Geld, of dus eigenlijk het gebrek daaraan, ligt logischerwijs erg gevoelig. Je begeeft je op glad ijs dus dat gaat gepaard met het maken van zorgvuldige keuzes qua invulling. Alle lagen van de maatschappij (ja hekel aan deze uitdrukking maar soit) wil je aanspreken. Op het moment dat Roderick Jan en Dirk van de plaatselijke Rotary- en hockeyclub het lintje mogen doorknippen, laat je een grote kans liggen om de echte doelgroep te bereiken.

Beetje dat steenrijk, straatarm idee. ‘Oh wat errug, er zit een Bruynzeel keuken in en de kinderen delen één kamer OMG!’

Zolang er nog steeds honderden mensen waaronder ervaringsdeskundigen het advies geven, zie ik niet in waarom het raar is dat Maxima het opent..

• #148.689
  • #148.691
Het is ook niet raar, maar er zit een mooie ironie in.

Dan zullen we het erbij moeten laten dat ik het niet ironisch vind :o misschien te autistisch voor. Ik snap waarom anderen het ironisch vinden, ik ben het er gewoon niet mee eens.

Ook prima natuurlijk!

• #148.692
EDIT: blijkbaar verkeerde bericht geciteerd, maar deze is @Hell93

Rijke mensen kunnen een keer een verkeerde investering doen en er geen flesje bubbels minder om laten poppen.

Minder rijke mensen moeten zuinig met hun geld doen om het einde van de maand te halen.

Het zijn totaal verschillende werelden, totaal verschillende grootheden.

Veel mensen die in de schuldhulpverlening terecht komen zijn al maanden heel kundig bezig met zuinig leven en het ene gat met het andere vullen. Dan gaat de wasmachine stuk (of nog erger de wasmachine en de auto die ze voor hun werk nodig hebben) en stort het kaartenhuis in elkaar.
Om in de schuldhulpverlening te komen moet je wel je best doen.

• #148.693
Dan zullen we het erbij moeten laten dat ik het niet ironisch vind :o misschien te autistisch voor. Ik snap waarom anderen het ironisch vinden, ik ben het er gewoon niet mee eens.

Ook prima natuurlijk!
Prima, het duurt 3 pagina's, maar dan heb je ook helemaal niets.

Al ben ik erg in mijn sas met mijn Mark Dutrout grapje.

• #148.694
Prima, het duurt 3 pagina's, maar dan heb je ook helemaal niets.

Al ben ik erg in mijn sas met mijn Mark Dutrout grapje.

Mooie ironie is anders dan zo hypocriet dat het geen humor is (wat inVorm plaatste) maar hij wilt het niet uitleggen dus dan maar zo.

:thumb:

• #148.695
Mooie ironie is anders dan zo hypocriet dat het geen humor is (wat inVorm plaatste) maar hij wilt het niet uitleggen dus dan maar zo.

:thumb:
En op naar pagina 4.

Als je het moet uitleggen is het meestal niet grappig meer, dus kan je dat beter niet doen.

• #148.696
  • #148.697
En op naar pagina 4.

Als je het moet uitleggen is het meestal niet grappig meer, dus kan je dat beter niet doen.
Het staat in 'dag verpest' topic en de foto die hij plaatst zonder uitleg had een boze ondertoon.

Wist niet dat het als grappig bedoeld was :)

• #148.700
Of gewoon nog even wachten op een terugtest.
Idd.
Het is een beetje hetzelfde als Mark Dutrout de Kinderboekenweek laten openen, maar wel een beetje anders.
Of @ak de Week van de Gezonde Voeding.
Of @inVorm de Week van het World Economic Forum of Week van het Vaccineren.
Of @Spambod de Week van het NAVO-bondgenootschap.
Of @Schwarzeneggertje de Week van de Bescheidenheid.
Of @apfelstrudel de Week van de Integratie of Week van de Islam.
Of @Sanca Saxon de Week van de Antipiraterijmissies.
Of @Steks de Week van de Arbeid.

Terug
Naar boven