apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dit heb jij vast niet allemaal zelf getypt.....of je hebt nu heeeel veel caffeine op....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit heb jij vast niet allemaal zelf getypt.....of je hebt nu heeeel veel caffeine op....
Bestaat dat nog steeds? Doet me denken aan deze eightties-reclame(hele nacht in wipp express gezet en net uitgespoeld)

Kut is dat als die zo kort is. 😜Gister tijdens het hardlopen moest ik pissen. sta ik lekker in het bos daar, pis is twee stralen waarvan er 1 over mijn linkerschoen ging
(hele nacht in wipp express gezet en net uitgespoeld)
Beetje pis. Wat water erover en tada.Gister tijdens het hardlopen moest ik pissen. sta ik lekker in het bos daar, pis is twee stralen waarvan er 1 over mijn linkerschoen ging
Bestaat dat nog steeds? Doet me denken aan deze eightties-reclame
Tena pants vergeten.Gister tijdens het hardlopen moest ik pissen. sta ik lekker in het bos daar, pis is twee stralen waarvan er 1 over mijn linkerschoen ging
Soms kom ik geen 20cm ver nee. zal ouderdom zijn, of niet ?

Jij bent toch altijd op vakantie in het buitenland.
Dats vreemd, hier krijgen we 7 dagen zon.
Lijkt op lente, boven de 10 graden Celsius 😉
Nog 22 dagen dan ben ik weer pleiteJij bent toch altijd op vakantie in het buitenland.

Over 22 dagen krijgen we een paar weken stralend weer, of het ook radioactief is is nog onzeker.Nog 22 dagen dan ben ik weer pleite
Dit jaar alles bij elkaar +-8 weken buitenland, valt mee. Tenzij ik nog in oktober naar VS ga naar een trouwerij, maar daar twijfelen we over.
Haunted