MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.741
Liever al het fruit wassen en het sneller moeten opeten, dan fruit gewoon niet wassen en dan opeten :o

(Gelukkig bestaat er een middenweg, wassen vlak voor het eten).
Ja, maar bananen wassen gaat me een beetje te ver.

Het enige fruit dat ik was zijn appels, peren, kiwi, aardbeien, kersen en meer van die bes-achtige dingen. Geen bananen in ieder geval.

• #148.742

Het enige fruit dat ik was zijn appels, peren, kiwi, aardbeien, kersen en meer van die bes-achtige dingen. Geen bananen in ieder geval.

Jaaa dat wel, al kan ik het me wel voorstellen als ze op de kant in een fruitschaal liggen.
Ik was bananen ook niet haha

• Like
Waarderingen: K82
  • #148.743

De enige banaan die ik was is Bert Banaan 🍌

• #148.744
De enige banaan die ik was is Bert Banaan 🍌

sesame street omg GIF

• #148.745
Ik eet de schil niet op.....althans niet meer :roflol:

Vroeger hadden we een maatje wiens moeder last had van smetvrees en alles in huis schoonmaakte, ook het fruit....bananen werden in een bak water gewassen voordat ze op de fruitschaal lagen....
Toen heb ik voor de grap eens een banaan met schil en al opgegeten om haar een beetje te stangen.......dat gezicht van haar vergeet ik nooit meer...
Werd kip daar ook gewassen?

In sommige landen is het anders, maar in Nederland ben je dan vooral bacteriën door je keuken aan het verspreiden en vergroot je alleen maar de gezondheidsrisico's.

• #148.746
Werd kip daar ook gewassen?

In sommige landen is het anders, maar in Nederland ben je dan vooral bacteriën door je keuken aan het verspreiden en vergroot je alleen maar de gezondheidsrisico's.
Volgens mij at ze geen vlees. Haar zoon wel maar zijn moeder niet.

• #148.749
Dat ik met een spotter heb getraind. Ik haalde er wel iets meer uit qua herhalingen maar dan is het ook helemaal klaar na 1 oefening. 2e oefening flink in gewicht moeten zakken en straight sets gedaan.

• #148.750
Dat ik met een spotter heb getraind. Ik haalde er wel iets meer uit qua herhalingen maar dan is het ook helemaal klaar na 1 oefening. 2e oefening flink in gewicht moeten zakken en straight sets gedaan.
Nou, dan ging ik met machines trainen zodat je in de buurt van failure komt.
Ow... zo train ik al.... daarom zit ik nu een uurtje bij te komen na de training :hello: en na de post trainingsmeal.

• #148.753
  • #148.754
Inleveren op andere oefeningen. Op een of andere manier voelde dat verkeerd.
Dan ben ik benieuwd hoe je normaal traint. Iemand die intensief traint merkt het direct als die begint met de bench of het is de 2de oefening. Qua kracht ben je op de eerste oefening altijd het sterkst, vandaar als je logt je beter elke sessie identiek hetzelfde rondje kan doen voor de beste data
Als iemand 10x100kg drukt als eerste set en als laatste oefening dit ook nog presteert dan kan je net zo goed thuis blijven. Sterker tussen set 1/2/3 hoort ook al een mindering in reps te zitten.

• #148.755
Kan toch niet zo zijn dat je op de tweede oefening nog fris bent ? Als ik de tweede oefening als eerste doe, ben ik daar ook sterker op.

Normaal train ik tot failure en nu 2-3 herhalingen met hulp (forced reps) vanaf set 1 t/m 3, ze gingen ook behoorlijk lanzaam. Ik snap dat het logisch is dat ik dan op een 2e oefening zwaar moet inleveren.

Laatst bewerkt:
  • #148.757
Dan ben ik benieuwd hoe je normaal traint. Iemand die intensief traint merkt het direct als die begint met de bench of het is de 2de oefening. Qua kracht ben je op de eerste oefening altijd het sterkst, vandaar als je logt je beter elke sessie identiek hetzelfde rondje kan doen voor de beste data
Als iemand 10x100kg drukt als eerste set en als laatste oefening dit ook nog presteert dan kan je net zo goed thuis blijven. Sterker tussen set 1/2/3 hoort ook al een mindering in reps te zitten.

Op deze manier train ik normaal ook alleen vandaag nog een stapje verder om te kijken of ik altijd al tegen failure trainde. Maar de spotter pushte mij verder dan ik daadwerkelijk zelf nog kon. Soort van foreced reps tot de spier totaal lam viel. Vanaf set 1 was dat ik kon zelf 5 of 6 reps met 82,5kg maar 2-3 reps negatief zelf en positieve fase met hulp. Zelfde met de rest van de sets waarbij ik telkens 5kg dropte dus 77,5kg voor 7 herhalingen zelf en 2 met hulp. Ik werd deze keer een beetje verder gepushed dan wat ik zelf aan kon. Waarschijnlijk was de1 set al genoeg geweest voor die oefening met deze manier van trainen.

• #148.759
281 :p 1840 hier 😂🤣 om te janken dit.

Terug
Naar boven