AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.781
Ja helaas geen bronnen die gear kunnen providen , en mag hier niet vragen om bronnen van de forum gestapo.

Proberen de huisarts te neppen met dat ik laag test zou hebben zodat ik mschn test via een TRT kliniek kon fixen.

Moet idd zo snel mogelijk ripped worden anders neuk ik nooit meer.
Heb jij geen internet? Ken je Google de zoekmachine???

Meer kan ik niet zeggen, volgens mij is deze info aangeven nog wel legaal dacht ik zo.

• #148.782
Heb jij geen internet? Ken je Google de zoekmachine???

Meer kan ik niet zeggen, volgens mij is deze info aangeven nog wel legaal dacht ik zo.
Ja maar Dan krijg ik vials waar net zo goed ghb in kan zitten via gare webshops. Geen idee verder. Ook niemand in mijn gym zit op een kuur zo op het oog.

• #148.789
Een gat in mijn broek is nog altijd beter dan een broek in mijn gat.

• #148.791
€281,- terugbetalen aan belastingdienst over 2019(nacontrole) :sad:
3340+914 terug betalen. Kut bij de SVB had onze verhuisdatum op 1-2-2023 gezet ipv 2024. Fout erkend en exuses gemaakt door de SVB. Ze hebben meteen de belastingdienst op de hoogte gebracht van HUN fout. Nou dat was het dan zou je denken.
Nee hoor netjes alles terug betalen door middel van een betalings regeling. Blijkbaar duurt het herberekenen zo lang dat er boetes bij komen nog voor dat de berekening plaats heeft gevonden.
Ben de laatste 3 weken om de dag 1.5 uur aan het bellen met ze.

• #148.792
3340+914 terug betalen. Kut bij de SVB had onze verhuisdatum op 1-2-2023 gezet ipv 2024. Fout erkend en exuses gemaakt door de SVB. Ze hebben meteen de belastingdienst op de hoogte gebracht van HUN fout. Nou dat was het dan zou je denken.
Nee hoor netjes alles terug betalen door middel van een betalings regeling. Blijkbaar duurt het herberekenen zo lang dat er boetes bij komen nog voor dat de berekening plaats heeft gevonden.
Welkom bij de belastingdienst! Leuker kunnen we het niet maken maar wel makkelijker???😭😭

• #148.793
Klote !

• #148.794
Nieuwe irritatie. Bomvolle gym, kutje zit Al bijna 40 MINUTEN. achter de latt pulldown . Dus ik vraag netjes hoe lang moet je nog . Irritatie alom op dat poederdoosje. Vervolgens extra lang kutten met die tel. Dus ik benaderhaar later nog een keer nadat ik inmiddels de rest van mijn routine helemaal heb kunnen afmaken. Zegt ze " mag toch gwn ff rusten tijdens de set" " rot gwn op " ik zeg: " tja de hele gym is vol dan je niet 20 minuten telefoonpauze gaan nemen" . Dan trekt ze een kop jongen word je ronduit bang van , net dat crackbeestje uit die lord of the rings filmserie. Alsof je een crackpijpje bij iemand uit de handen slaat. Ik zweer telefoonverslaving kan bijna onder de zelfde noemer als heroine verslaving🤣🤣 tja en geen zin in straatverbod en hardnekkig opgevoed met het idee dat je geen vrouwen mept. Maar zon kamp wijffie is eigenlijk ook geen vrouw meer te noemen.

Laatst bewerkt:
  • #148.795
Nieuwe irritatie. Bomvolle gym, kutje zit Al bijna 40 MINUTEN. achter de latt pulldown . Dus ik vraag netjes hoe lang moet je nog . "Irritatie alom op dat poederdoosje" vervolgens extra lang kutten met die tel. Dus ik benaderd haar later nog een keer na inmiddels de rest van mijn routine helemaal heb kunnen afmaken. Zegt ze " mag toch gwn ff rusten tijdens de set" " rot gwn op " ik zeg tja de hele gym is vol dan je niet 20 minuten telefoonpauze gaan nemen" . Dan trekt ze een kop jongen word je ronduit bang van , net dat crackbeestje uit die lord of the rings filmserie. Alsof je crackpijpje bij iemand uit de handen slaat. Ik zweer telefoonverslaving kan bijna onder de zelfde noemer als heroine verslaving🤣🤣 tja en geen zin in straatverbod en hardnekkig opgevoed met het idee dat je geen vrouwen mept. Maar zon kamp wijffie is eigenlijk ook geen vrouw meer te noemen.

Niet gevraagd of je ff om en om kan?

• #148.796
Ja op dat orgaan zouden ze meer controle moeten uitvoeren, had vorigjaar een rechtzaak gewonnen van de belastingsdienst voor een fout berekend aanslagbiljet, wacht al een jaar op 5k terugbetaling + gerechtskosten
1 brok onkunde en feitelijk niet menswaardig
:clown:

• #148.797
Nieuwe irritatie. Bomvolle gym, kutje zit Al bijna 40 MINUTEN. achter de latt pulldown . Dus ik vraag netjes hoe lang moet je nog . "Irritatie alom op dat poederdoosje" vervolgens extra lang kutten met die tel. Dus ik benaderd haar later nog een keer na inmiddels de rest van mijn routine helemaal heb kunnen afmaken. Zegt ze " mag toch gwn ff rusten tijdens de set" " rot gwn op " ik zeg tja de hele gym is vol dan je niet 20 minuten telefoonpauze gaan nemen" . Dan trekt ze een kop jongen word je ronduit bang van , net dat crackbeestje uit die lord of the rings filmserie. Alsof je crackpijpje bij iemand uit de handen slaat. Ik zweer telefoonverslaving kan bijna onder de zelfde noemer als heroine verslaving🤣🤣 tja en geen zin in straatverbod en hardnekkig opgevoed met het idee dat je geen vrouwen mept. Maar zon kamp wijffie is eigenlijk ook geen vrouw meer te noemen.
Zeg gewoon om/om ipv vragen hoeveel sets. Als je vaak in de gym te vinden bent doet iedereen dat wel, vooral als het een pin gewicht machine is.

• #148.798
Zeg gewoon om/om ipv vragen hoeveel sets. Als je vaak in de gym te vinden bent doet iedereen dat wel, vooral als het een pin gewicht machine is.
Ow vergeten te melden dat heb ik tussendoor ook gevraagd. Maar kreeg grote bek. Mschn na de gym goedmaak haatseks 🤫

• #148.799
Ja op dat orgaan zouden ze meer controle moeten uitvoeren, had vorigjaar een rechtzaak gewonnen van de belastingsdienst voor een fout berekend aanslagbiljet, wacht al een jaar op 5k terugbetaling + gerechtskosten
1 brok onkunde en feitelijk niet menswaardig
:clown:
Na al die ellende met die toeslagen zou je zeggen dat er wat betere controle op zou zijn. Maar niet dus. Om deze reden hebben we nog wat geld op onze rekening gelaten. We kunnen het financieel goed opvangen maar er zijn er genoeg die het helaas niet kunnen.

Terug
Naar boven