- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Week hierna spoedoperatie... week daarna 2de ok...2 weken ic en ben 2x geweest. Vlak daarna telefoontje dat is ze in de hospice is.... kon haar niet bereiken (verder geen familie), zwaar onder morfine. Vandaag eindelijk contact ... dinsdag 15 minuutjes heen... meer kan ze niet aan.😢Leven kan zo oneerlijk kut zijn....
Vriendin van me .... eerst borstkanker.... daarna haar man verloren aan kanker (was 54)... bij haar nier eruit ivm kanker.... nu te horen gekregen dat t door haar hele lijf is uitgezaaid.... enkel nog pijnstilling mogelijk...
kloteWeek hierna spoedoperatie... week daarna 2de ok...2 weken ic en ben 2x geweest. Vlak daarna telefoontje dat is ze in de hospice is.... kon haar niet bereiken (verder geen familie), zwaar onder morfine. Vandaag eindelijk contact ... dinsdag 15 minuutjes heen... meer kan ze niet aan.😢

en sterkte!Week hierna spoedoperatie... week daarna 2de ok...2 weken ic en ben 2x geweest. Vlak daarna telefoontje dat is ze in de hospice is.... kon haar niet bereiken (verder geen familie), zwaar onder morfine. Vandaag eindelijk contact ... dinsdag 15 minuutjes heen... meer kan ze niet aan.😢

Sterkte.... 🍀Week hierna spoedoperatie... week daarna 2de ok...2 weken ic en ben 2x geweest. Vlak daarna telefoontje dat is ze in de hospice is.... kon haar niet bereiken (verder geen familie), zwaar onder morfine. Vandaag eindelijk contact ... dinsdag 15 minuutjes heen... meer kan ze niet aan.😢
Ook dat kon ze niet aan.... toen ik aankwam rond 15.30... 😥dinsdag 15 minuutjes heen... meer kan ze niet aan.😢
Sterkte MarinaOok dat kon ze niet aan.... toen ik aankwam rond 15.30... 😥
Oh nee.. heel veel sterkte!❤Ook dat kon ze niet aan.... toen ik aankwam rond 15.30... 😥
Nou en? Maakt toch niet uit, of heb je geen tanden?
Hard is niet rijp is niet lekkerNou en? Maakt toch niet uit, of heb je geen tanden?
Ik eet dumbells als ontbijt.
Ik eet de schil niet op.....althans niet meerHard is niet rijp is niet lekker
Of eet jij ook groene bananen?
Lekker man.
Ironisch want als je fruit wast bederft het sneller.Ik eet de schil niet op.....althans niet meer![]()
Vroeger hadden we een maatje wiens moeder last had van smetvrees en alles in huis schoonmaakte, ook het fruit....bananen werden in een bak water gewassen voordat ze op de fruitschaal lagen....
Toen heb ik voor de grap eens een banaan met schil en al opgegeten om haar een beetje te stangen.......dat gezicht van haar vergeet ik nooit meer...
Maarreehhh....wat betreft die kiwi; harde kiwi is niet echt smakelijk, I know.
Met aardbeien en blauwe bessen ben je er dan ook zeker van dat als er eentje gaat schimmelen alles binnen no-time onder de schimmel zit.Ironisch want als je fruit wast bederft het sneller.
Ik eet de schil niet op.....althans niet meer
Vroeger hadden we een maatje wiens moeder last had van smetvrees en alles in huis schoonmaakte, ook het fruit....bananen werden in een bak water gewassen voordat ze op de fruitschaal lagen....
Toen heb ik voor de grap eens een banaan met schil en al opgegeten om haar een beetje te stangen.......dat gezicht van haar vergeet ik nooit meer...
Maarreehhh....wat betreft die kiwi; harde kiwi is niet echt smakelijk, I know.