royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.813
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Relatie na 3 jaar. Hadden gwn ff een goed gevecht afgelopen weekend waarin ze totaal freakte toen ik zei dat ze veel op haar telefoon zat terwijl we samen uit zijn . Voor mijn gevoel prima ff confrontatie, ze dumpt wat dingen waar ze ontevreden over was wat ik deed maar ik dropte toen wat dingen die ik liever anders die en de butthurt werd best extreem. Ik denk tja Kun je samen aan werken maar mevrouw valt compleet stil.
Na 2 dagen de "silent treatment " zegt ze even ruimte nodig te hebben Enzo Enzo
Dr zit nu zon mega onrust in mij , voor mijn gevoel heb je Dan echt Al 1 voet buiten de deur gezet. Dus ik Ben nu echt in dubio of ik haar niet gwn ruimte voor altijd moet geven. Ben echt crap in dit soort shit oplossen. Maar iemand die kil word en je bestraft met stilte is gwn mega kut. Je kunt toch gwn communiceren.
Na 2 dagen de "silent treatment " zegt ze even ruimte nodig te hebben Enzo Enzo
Dr zit nu zon mega onrust in mij , voor mijn gevoel heb je Dan echt Al 1 voet buiten de deur gezet. Dus ik Ben nu echt in dubio of ik haar niet gwn ruimte voor altijd moet geven. Ben echt crap in dit soort shit oplossen. Maar iemand die kil word en je bestraft met stilte is gwn mega kut. Je kunt toch gwn communiceren.