XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.761
Relatie na 3 jaar. Hadden gwn ff een goed gevecht afgelopen weekend waarin ze totaal freakte toen ik zei dat ze veel op haar telefoon zat terwijl we samen uit zijn . Voor mijn gevoel prima ff confrontatie, ze dumpt wat dingen waar ze ontevreden over was wat ik deed maar ik dropte toen wat dingen die ik liever anders die en de butthurt werd best extreem. Ik denk tja Kun je samen aan werken maar mevrouw valt compleet stil.

Na 2 dagen de "silent treatment " zegt ze even ruimte nodig te hebben Enzo Enzo

Dr zit nu zon mega onrust in mij , voor mijn gevoel heb je Dan echt Al 1 voet buiten de deur gezet. Dus ik Ben nu echt in dubio of ik haar niet gwn ruimte voor altijd moet geven. Ben echt crap in dit soort shit oplossen. Maar iemand die kil word en je bestraft met stilte is gwn mega kut. Je kunt toch gwn communiceren.

• #148.762
Relatie na 3 jaar. Hadden gwn ff een goed gevecht afgelopen weekend waarin ze totaal freakte toen ik zei dat ze veel op haar telefoon zat terwijl we samen uit zijn . Voor mijn gevoel prima ff confrontatie, ze dumpt wat dingen waar ze ontevreden over was wat ik deed maar ik dropte toen wat dingen die ik liever anders die en de butthurt werd best extreem. Ik denk tja Kun je samen aan werken maar mevrouw valt compleet stil.

Dr zit nu zon mega onrust in mij , voor mijn gevoel heb je Dan echt Al 1 voet buiten de deur gezet. Dus ik Ben nu echt in dubio of ik haar niet gwn ruimte voor altijd moet geven. Ben echt crap in dit soort shit oplossen. Maar iemand die kil word en je bestraft met stilte is gwn mega kut. Je kunt toch gwn communiceren.
Ik zou haar die ruimte geven, als je nu gaat lopen pushen met een gesprek maak je het erger.

• #148.763
ze gingen ook behoorlijk lanzaam
Als iemand je helpt met een forced rep, moet de spotter ervoor zorgen dat die rep er net zo uit ziet als de reps die je zelf hebt gedaan. Zo heel traag heb je geen f**k aan en vergroot alleen maar de kans op blessures.

• #148.764

Ik zou haar dumpen. Een vrouwke wat al daarover begint te janken word een leuke voor later.
Ben eens een vent en denk niet met je p**mel. Hoe denk je dat zij zou reageren als jij zegt paar dagen ff rust?

Makkelijke tijden is het allemaal koek en ei, maar het verschil zit het hem in wie je back heeft waneer er moeilijke tijden aanbreken, iemand die er dan mee uit naait zou ik ook niet meer terug laten.
Jullie “mannen” veranderen allemaal in schoothondjes op deze manier en vrouwen ruiken dat en testen daardoor hoe ver ze kunnen gaan. Hoezo ga je 2 dagen ff op vakantie wat is dat voor groep 3 gedrag.
Dump die kut, ga monkmode, paar kuurtjes get jacked en zoek een poeske 2.0.

• #148.765

Het feit dat er eerst een gevecht/discussie moet komen voor jullie beide jullie struikelpunten kunnen bespreken zegt al genoeg denk ik

Als je ergens je aan ergert zeg dat soort shit meteen in plaats van de frustratie op te laten bouwen tot een breekpunt

Silent treatment is trouwens iets wat tieners doen, niet volwassen mensen

“Ruimte nodig hebben” = uitstel van executie hoe ik dat altijd om mij heen zie

Maar als zij niet samen er aan wil werken dan weet jij ook genoeg toch, zonde van je energie dan

• #148.766

Ja zoiets is fucked-up, begrijpelijk. Van beide kanten kan het sowieso confronterend zijn als er "verbeterpunten" aangegeven worden. Als daar een confrontatie uit ontstaat is dat in mijn ogen ook totaal niet verkeerd.
Wat dan wel jammer is, is dat de confrontatie dan uit de hand loopt en eindigt in stilte.....

Emoties..........je zegt dingen net iets anders in een heftige emotie dan wanneer je rustig zou zijn.....

En nu zit je met een dubbel gevoel.

Stel; je gaat bij elkaar weg, zou je haar dan gaan missen?

En is deze confrontatie een terugkerende? Of is het er eentje die sporadisch voorkomt.

Is jullie relatie over het algemeen goed? Zie je jezelf oud worden met haar?

• #148.767
Ik zou haar dumpen. Een vrouwke wat al daarover begint te janken word een leuke voor later.
Ben eens een vent en denk niet met je p**mel. Hoe denk je dat zij zou reageren als jij zegt paar dagen ff rust?

Makkelijke tijden is het allemaal koek en ei, maar het verschil zit het hem in wie je back heeft waneer er moeilijke tijden aanbreken, iemand die er dan mee uit naait zou ik ook niet meer terug laten.
Jullie “mannen” veranderen allemaal in schoothondjes op deze manier en vrouwen ruiken dat en testen daardoor hoe ver ze kunnen gaan. Hoezo ga je 2 dagen ff op vakantie wat is dat voor groep 3 gedrag.
Dump die kut, ga monkmode, paar kuurtjes get jacked en zoek een poeske 2.0.
Respect voor je reactie.

Monkmode ....... awesome!

• #148.768

Een pauze of rust in de relatie bestaat in mijn ogen niet. Dan is het gewoon over. De vrouw maakt er gebruik van en houd de man dan aan het lijntje en aan de eindstreep gaan ze vaak toch wel uit elkaar, of heb je straks een kale plek op je hoofd ter grote van haar duim. Heb dat vaak genoeg bij vrienden gezien. Een pauze/rust = einde relatie in 99/100 gevallen.

• #148.769
Even ruimte nodig hebben is niet direct hetzelfde als een pauze nemen van de relatie. Sommige mensen hebben af en toe tijd voor zichzelf nodig om na te denken. Niet iedereen communiceert op dezelfde manier. Afstand kan soms heel verhelderend werken.

Maar balen @royboyiron, het zou fijn zijn als jullie op korte termijn een goed gesprek kunnen hebben samen.

• #148.770
Is dit in die drie jaar daarvoor ook al een probleem geweest @royboyiron en is dit een soort uitbarsting nadat je voor de zoveelste keer gevraagd hebt of ze heel misschien alsjeblieft eens een keer met haar klus van achter die telefoon zou kunnen komen en gewoon even van het moment kan genieten? Of heb je het tot nu toe de hele tijd met geërgerd kijken en zuchten geprobeerd? Of is dit de eerste keer dat dit gebeurt? In dat laatste geval gebruikt ze dit waarschijnlijk gewoon als reden om er tussenuit te piepen, tijdelijk of niet.

Die jijbakken waarbij jij iets over haar vervelende gewoonte zegt en zij vervolgens ook vervelende gewoontes van jou gaat opnoemen/verzinnen zijn gewoon negatieve coping mechanismes en dus een welkom moment voor haar om eens even los te gaan. Misschien zat ze wel te wachten op commentaar van jou zodat ze nu zelf eens lekker van wal kon steken. Als ze goed in haar vel zit in jullie relatie zou ze gewoon zeggen ja, natuurlijk heb je gelijk, we zitten hier te eten, wat ben ik in godesnaam aan het doen met mijn kinderachtige gedrag.

En verder is de silent treatment inderdaad acuut reden om er mee te stoppen imo. Dat is echt zo'n enorm destructieve manier van doen. Wel lastig natuurlijk verder na drie jaar.

• #148.771
Het feit dat er eerst een gevecht/discussie moet komen voor jullie beide jullie struikelpunten kunnen bespreken zegt al genoeg denk ik

Als je ergens je aan ergert zeg dat soort shit meteen in plaats van de frustratie op te laten bouwen tot een breekpunt

Silent treatment is trouwens iets wat tieners doen, niet volwassen mensen

“Ruimte nodig hebben” = uitstel van executie hoe ik dat altijd om mij heen zie

Maar als zij niet samen er aan wil werken dan weet jij ook genoeg toch, zonde van je energie dan
Dit dus !

Even de ruimte is vaak; haar eigen ding doen met vriendinnen en misschien ook een andere partner. Dit is ook puberaal gedrag. als je volwassen in serieuze relatie zit, doe je dit niet

• #148.772
Een pauze of rust in de relatie bestaat in mijn ogen niet. Dan is het gewoon over. De vrouw maakt er gebruik van en houd de man dan aan het lijntje en aan de eindstreep gaan ze vaak toch wel uit elkaar, of heb je straks een kale plek op je hoofd ter grote van haar duim. Heb dat vaak genoeg bij vrienden gezien. Een pauze/rust = einde relatie in 99/100 gevallen.
Heeeeeeeeeee een echte vent op dbb!

• #148.773
Maar @royboyiron wij hebben allemaal makkelijk praten.

De beste stuurlui staan aan wal.

Maak je eigen keuze, sowieso.

• #148.774
3 jaar gooi je niet zomaar weg. Maar goed ik weet eigenlijk wel dat ik mijn ding heb gedaan. Ja het was een flinke fittie , heb verantwoordelijkheid gepakt voor mijn aandeel daarin. Geprobeerd tevergeefs tot een oplossing te komen. Ik weet dat ik heel direct kan zijn in een conflict en er met gestrekt been inga. Mschn is dit haar enige optie dan gewoon.

Maar die silent treatment is ronduit emotionele manipulatie. Lijkt wel iets wat een narcist zou doen.

Wat achtergrond info : ze is opgegroeid zonder Vader in haar leven en ondervind verder wat traumas waar ik liever niet op in ga. Dit is voor mij in de relatie verder geen probleem geweest want wederzijds steunt en bied ze emotionele support in alles.

Voor mijn gevoel zal er echt wel een leuke toekomst inzitten . We hebben echt wel een diepe connectie.

Maarja argumenten en dingen zoals dit zullen in de toekomst nog wel vaker spelen. Dus moet wel even weten of silent treatment en em even uitchecken haar manier is om met de dingen om te gaan als het even moeilijk word.

Plus ik draag geen verantwoordelijkheid voor shit uit haar verleden. Ik Ben van mening dat oude pijn niet thuishoort in een nieuwe relatie. Bespreken en uiten kan natuurlijk altijd en Dan zou ik daarvoor beschikbaar zijn. Maar ik kan niet zorgen voor haar geluk en verwerking.

In mijn visie is het allerbelangrijkste in een partner op de Lange termijn dat je gwn goed Bent in een relatie. Dat kun je samen opbouwen en leren door communiceren en daarin mogen zeker fouten gemaakt worden. Aldoende leert men.

Maar shit als dit breekt echt wel op. Dus voor nu ga ik Lekker mijn eigen dingen doen. Lijkt me sowieso het beste om te doen gwn focus op jezelf.of de Ander Nou terugkeert in je leven of niet.

Reacties zijn heel erg behulpzaam. Goede perspectieven om mee te nemen. Het voelt iig Al best wel als een break up light eerlijk gezegd. En ja ruimte kan ze krijgen. Ik ga niet zitten opjagen dus geen contact maar ff voor nu. Lastig ik praat shit gwn liever uit zodat we doorkunnen samen of niet.

Voor nu ff Lekker in de natuur, voelt goed.
IMG_20240409_134445.jpg

Word vervolgd waarschijnlijk, in tijden zoals dit ga ik meestal ook extra hard in de gym . Fuelll

Laatst bewerkt:
  • #148.775
3 jaar gooi je niet zomaar weg. Maar goed ik weet eigenlijk wel dat ik mijn ding heb gedaan. Ja het was een flinke fittie , heb verantwoordelijkheid gepakt voor mijn aandeel daarin. Geprobeerd tevergeefs tot een oplossing te komen. Ik weet dat ik heel direct kan zijn in een conflict en er met gestrekt been inga. Mschn is dit haar enige optie dan gewoon.

Maar die silent treatment is ronduit emotionele manipulatie. Lijkt wel iets wat een narcist zou doen.

Wat achtergrond info : ze is opgegroeid zonder Vader in haar leven en ondervind verder wat traumas waar ik liever niet op in ga. Dit is voor mij in de relatie verder geen probleem geweest want wederzijds steunt en bied ze emotionele support in alles.

Voor mijn gevoel zal er echt wel een leuke toekomst inzitten . We hebben echt wel een diepe connectie.

Maarja argumenten en dingen zoals dit zullen in de toekomst nog wel vaker spelen. Dus moet wel even weten of silent treatment en em even uitchecken haar manier is om met de dingen om te gaan als het even moeilijk word.

Plus ik draag geen verantwoordelijkheid voor shit uit haar verleden. Ik Ben van mening dat oude pijn niet thuishoort in een nieuwe relatie. Bespreken en uiten kan natuurlijk altijd en Dan zou ik daarvoor beschikbaar zijn. Maar ik kan niet zorgen voor haar geluk en verwerking.

In mijn visie is het allerbelangrijkste in een partner op de Lange termijn dat je gwn goed Bent in een relatie. Dat kun je samen opbouwen en leren door communiceren en daarin mogen zeker fouten gemaakt worden. Aldoende leert men.

Maar shit als dit breekt echt wel op. Dus voor nu ga ik Lekker mijn eigen dingen doen. Lijkt me sowieso het beste om te doen gwn focus op jezelf.of de Ander Nou terugkeert in je leven of niet.

Reacties zijn heel erg behulpzaam. Goede perspectieven om mee te nemen. Het voelt iig Al best wel als een break up light eerlijk gezegd. En ja ruimte kan ze krijgen. Ik ga niet zitten opjagen dus geen contact maar ff voor nu. Lastig ik praat shit gwn liever uit zodat we doorkunnen samen of niet.

Voor nu ff Lekker in de natuur, voelt goed.
IMG_20240409_134445.jpg

Word vervolgd waarschijnlijk, in tijden zoals dit ga ik meestal ook extra hard in de gym . Fuelll

Hebben jullie de Ikea kast relatietest al eens doorlopen?

• #148.776
  • #148.778
Respect voor je reactie.

Monkmode ....... awesome!
Een wens van mij is om echt een tijdje in een monastery te verblijven. Een soort tempel retreat ofzo. Ben Al behoorlijk van de meditatie.

. Dit lijkt me super cool.

• #148.779
Wanneer eerste kuur nu je single bent moet je snel jacked worden!!

• #148.780
Wanneer eerste kuur nu je single bent moet je snel jacked worden!!
Ja helaas geen bronnen die gear kunnen providen , en mag hier niet vragen om bronnen van de forum gestapo.

Proberen de huisarts te neppen met dat ik laag test zou hebben zodat ik mschn test via een TRT kliniek kon fixen.

Moet idd zo snel mogelijk ripped worden anders neuk ik nooit meer.

Terug
Naar boven