Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.941
Binnenspeeltuindagje….. hoop kakkende, schreeuwende, blijtende, dorstige, hongerige pampervullers rond me heen…

Ben hier volledig aan het spacen door mijn mental issues…. Zwaar vermoeiend ook.

• #148.942
Ze is in een diepe slaap gebracht en zal binnen nu en enkele dagen overlijden :(

Het was me niet gelukt nog naar NL te gaan, ik ga begin mei maar dan is het te laat voor m'n oma. Hopelijk kan ik dan m'n opa nog wel zien.
Sterkte. Hopelijk kan je je opa wel nog zien.
💋❤️

• #148.944
Ze is in een diepe slaap gebracht en zal binnen nu en enkele dagen overlijden :(

Het was me niet gelukt nog naar NL te gaan, ik ga begin mei maar dan is het te laat voor m'n oma. Hopelijk kan ik dan m'n opa nog wel zien.

'binnen nu en enkele dagen', het ging sneller dan verwacht. Ze woog ook nog ongeveer 30-35 kg en ze was op :( 20 minuten geleden overleden.

• #148.945
How deze moet aankomen ….. sterkte

• #148.948
Dankje, komt wel goed :)

Dankje, had ik niet van jou verwacht dit. Lief van je :)
Tuurlijk wel, tussen alle gekkigheid en dolle zaken door heeft iedereen hier gevoel, voor elkaar, helemaal in dit soort situaties.

Nogmaals sterkte.

• #148.950

Gecondoleerd.

• #148.957
Boodschappen doen, naar de AH. Geen melk op voorraad, kipfilet broodbeleg 3 euro voor 12 plakjes. Nederland mag snel genuked worden. Gelukkig gaan er miljarden naar het buitenland!

• #148.958
Boodschappen doen, naar de AH. Geen melk op voorraad, kipfilet broodbeleg 3 euro voor 12 plakjes. Nederland mag snel genuked worden. Gelukkig gaan er miljarden naar het buitenland!
Kwam nu die Oekraïnsche kipproductie maar weer op gang, dat drukt de prijs.

Terug
Naar boven