- Waardering
- 546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte. Hopelijk kan je je opa wel nog zien.Ze is in een diepe slaap gebracht en zal binnen nu en enkele dagen overlijden
Het was me niet gelukt nog naar NL te gaan, ik ga begin mei maar dan is het te laat voor m'n oma. Hopelijk kan ik dan m'n opa nog wel zien.
Sterkte, iemand verliezen is nooit leuk, ook al zie je het aankomen..

😘Ze is in een diepe slaap gebracht en zal binnen nu en enkele dagen overlijden
Het was me niet gelukt nog naar NL te gaan, ik ga begin mei maar dan is het te laat voor m'n oma. Hopelijk kan ik dan m'n opa nog wel zien.
20 minuten geleden overleden.Gecondoleerd'binnen nu en enkele dagen', het ging sneller dan verwacht. Ze woog ook nog ongeveer 30-35 kg en ze was op20 minuten geleden overleden.

Tuurlijk wel, tussen alle gekkigheid en dolle zaken door heeft iedereen hier gevoel, voor elkaar, helemaal in dit soort situaties.Dankje, komt wel goed
Dankje, had ik niet van jou verwacht dit. Lief van je![]()
Tuurlijk wel, tussen alle gekkigheid en dolle zaken door heeft iedereen hier gevoel, voor elkaar, helemaal in dit soort situaties.
Nogmaals sterkte.
(apfelstrudel dus wel natuurlijk)
Gecondoleerd.Ze is in een diepe slaap gebracht en zal binnen nu en enkele dagen overlijden
Ik ben boven verwachting.Dankje, had ik niet van jou verwacht dit. Lief van je
Gefeliciteerd, hoeveel weken ben je?
Je blijft altijd verbazen!
Hoeveel kg?
Kwam nu die Oekraïnsche kipproductie maar weer op gang, dat drukt de prijs.Boodschappen doen, naar de AH. Geen melk op voorraad, kipfilet broodbeleg 3 euro voor 12 plakjes. Nederland mag snel genuked worden. Gelukkig gaan er miljarden naar het buitenland!
Op tyffuh als je pauper bentBoodschappen doen, naar de AH. Geen melk op voorraad, kipfilet broodbeleg 3 euro voor 12 plakjes. Nederland mag snel genuked worden. Gelukkig gaan er miljarden naar het buitenland!

Pardon?