royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.813
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Thnx voor de reacties. En de perspectieven van buitenaf helpen enorm. Vooral omdat ik weet dat mijn brein na een break up idealiseert en gekke sprongen maakt. Malen over de goede shit en herrineringen en dan even de vervelende dingen vergeten. Moet weer wennen aan het leven in mijn eentje. Vooral een totaal gebrek aan een support netwerk, maar mschn heeft dat me wel te lang aan de relatie gevonden.soort angst voor eenzaamheid. Wat als een Paal boven water staat is dat het gwn niet Lekker meer liep
Bij haar kreeg ik het gevoel weer echt een familie te hebben omdat haar familie mij totaal op nam . Iets wat ik niet heb in mijn leven. Met hoe mijn Vader is voel ik me basically een wees.
Dus ja tough times ahead I guess. Heb wel zin om een reisje te maken binnenkort om mijn monkmode in te lassen. Ben momenteel ook wel toe om hem ff ertussenuit te knijpen weg uit nederland.
Bij haar kreeg ik het gevoel weer echt een familie te hebben omdat haar familie mij totaal op nam . Iets wat ik niet heb in mijn leven. Met hoe mijn Vader is voel ik me basically een wees.
Dus ja tough times ahead I guess. Heb wel zin om een reisje te maken binnenkort om mijn monkmode in te lassen. Ben momenteel ook wel toe om hem ff ertussenuit te knijpen weg uit nederland.

.
gelukkig zonder pijn en angst, maar toch, verlies blijft verlies en zo snel gegaan