apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mensen als jij hebben ze in Nederland de voedselbank. Als je al moet huilen om 3 euro dan doe je iets niet goed in het leven😉Boodschappen doen, naar de AH. Geen melk op voorraad, kipfilet broodbeleg 3 euro voor 12 plakjes. Nederland mag snel genuked worden. Gelukkig gaan er miljarden naar het buitenland!
I told you so. Ikea is erger dan ooit.Na mijn lofzang over Ikea nu dan een klacht.
De gemonteerde greep zit niet perfect recht en ik kan wel schuin boren, maar niet zo schuin.
![]()
Zitten de gaatjes niet netjes in het verlengde van elkaar.
![]()
Huilen is wat anders. Het is gewoon niet normaal om 3 euro te moeten betalen voor 12 plakjes kipfilet...Voor mensen als jij hebben ze in Nederland de voedselbank. Als je al moet huilen om 3 euro dan doe je iets niet goed in het leven😉
Hij was bezig met drugs
Jij wilt in plastic verpakte plakjes, daar betaal je dus ook voor. Ken je beter volle filets pakken en bakkenHuilen is wat anders. Het is gewoon niet normaal om 3 euro te moeten betalen voor 12 plakjes kipfilet...
Klopt
Vrij logisch voor op brood om plakjes te willen?Jij wilt in plastic verpakte plakjes, daar betaal je dus ook voor. Ken je beter volle filets pakken en bakken
Dan betaal je dus deze prijs, het is een keuze. Kipfilet kun je ook snijden in plakjes en betaal je 10 euro per kilo.
Ahh ja, is maar net wat je normaal vindt.Dan betaal je dus deze prijs, het is een keuze. Kipfilet kun je ook snijden in plakjes en betaal je 10 euro per kilo.
Voor mensen als jij hebben ze in Nederland de voedselbank. Als je al moet huilen om 3 euro dan doe je iets niet goed in het leven😉
Thanks.
Had al een kort antwoord verwacht op mijn gesloten vraag.
Omdat ik me teveel liet meeslepen met onzin, het liep dan ook wel de spuigaten uit hier en ik nam het soms te persoonlijk op.Had al een kort antwoord verwacht op mijn gesloten vraag.
Waarom ben je zo lang weggeweest dan? En hoe gaat het met je?
Hier(lidl.de) 100g voor €1,39 en erg lekker
Aha op die manier, ja dan kan ik begrijpen dat je even afstand neemt.Omdat ik me teveel liet meeslepen met onzin, het liep dan ook wel de spuigaten uit hier en ik nam het soms te persoonlijk op.
Met mij gaat het buitengewoon goed. En met jou?
Dat scheelt een euro met NL!
Voor die prijs wil ik ook wel eens van België naar Duitsland rijden !