MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.921
@royboyiron mijn advies:

Fuk die familie, fuk die kut, fuk haar depressie, fuk dat ze de zelfdoding kaart trekt
Maak tinder aan, enjoy life, zoek een dame die niet zo gek als een deur is + geen vegan.

Je krijgt altijd de schuld wat je ook doet en jij bent het pispaaltje, maw ben je een vent dan zeg je je moeder en ga je jou eigen leven verder, ben je een schoothondje dan help je haar door haar “donkere periode” (die nooit zal eindigen) om vervolgens stank voor dank te krijgen en naait ze eruit met Jamal die haar nog een depressie zal geven.

Toon eens wat ballen, zat andere vrouwkes in de wereld en iedereen die hier zegt ooh zielig blablabla dan ben je zelf gewoon een simpele ziel. Zijn kiest ervoor om 2 dagen vakantie te pakken, jij anticipeert erop en einde oefening. Niet achteraf lopen lullen dat je die 2 dagen hebt gebruikt om de hele straat te neuken en erachter bent gekomen dat je liever oud en vertrouwd terug wilt.

• #148.922
Godnondeju wat een homos hier, is jullie lievelings film ook the notebook en the twiligh zone

Geen wonder dat jullie allemaal mietjes zijn. Up the dose, beetje testosteron erin kan voor vele hier geen kwaad.

Voordat jullie mietjes gaan lopen zeiken dat ik niet zoveel moet lullen, ik ben al 15 jaar samen met me vriendin en denk dat de meeste hier nog niet eens 5 maanden een vrouwke aan kunnen houden met dat bèta gedrag.

• #148.923
Godnondeju wat een homos hier, is jullie lievelings film ook the notebook en the twiligh zone

Geen wonder dat jullie allemaal mietjes zijn. Up the dose, beetje testosteron erin kan voor vele hier geen kwaad.

Voordat jullie mietjes gaan lopen zeiken dat ik niet zoveel moet lullen, ik ben al 15 jaar samen met me vriendin en denk dat de meeste hier nog niet eens 5 maanden een vrouwke aan kunnen houden met dat bèta gedrag.
Maar toch kan je op de titels van twee (waarschijnlijk) vrouwenfilms komen waar ik nog nooit van gehoord heb. :grinny:

• #148.924

19 jaar 💪🏽 en eigen baas.

Baas in eigen zak
Baas in eigen broek
Kale kop door scheermes en niet door een duim

• Heart
Waarderingen: AK
  • #148.925
  • #148.927
Het is zover.
War History GIF

War History GIF

• #148.929
Wist zo 1-2-3 niet eens meer waar je het over had :lol:
ging dus over aantal dagen geleden dat je iemand afval van de Mac zag weggooien

• #148.930
@royboyiron mijn advies:

Fuk die familie, fuk die kut, fuk haar depressie, fuk dat ze de zelfdoding kaart trekt
Maak tinder aan, enjoy life, zoek een dame die niet zo gek als een deur is + geen vegan.

Je krijgt altijd de schuld wat je ook doet en jij bent het pispaaltje, maw ben je een vent dan zeg je je moeder en ga je jou eigen leven verder, ben je een schoothondje dan help je haar door haar “donkere periode” (die nooit zal eindigen) om vervolgens stank voor dank te krijgen en naait ze eruit met Jamal die haar nog een depressie zal geven.

Toon eens wat ballen, zat andere vrouwkes in de wereld en iedereen die hier zegt ooh zielig blablabla dan ben je zelf gewoon een simpele ziel. Zijn kiest ervoor om 2 dagen vakantie te pakken, jij anticipeert erop en einde oefening. Niet achteraf lopen lullen dat je die 2 dagen hebt gebruikt om de hele straat te neuken en erachter bent gekomen dat je liever oud en vertrouwd terug wilt.
Ow het is ook over en uit. Ik geloof allang niet meer in sprookjes. Als ik de rest van mijn leven met haar zou moeten doorbrengen is het alsof ik een enkelband omdoe. Er is meer nodig dan houden van. Meer een team zijn en relatieskills. Deze jongen gaat liever niet dood met een kale plek op zijn hoofd van de duim.

Zit alweer op t strand en word alweer een beetje geil. Maar heb ook wat belangrijkere dingen te doen zoals fcking ripped worden en geld verdienen, t is allemaal maar afleiding die vrouwen.

Fck tinder, dat is een diepe put vol met waardeloze kut.

• #148.931
Wist zo 1-2-3 niet eens meer waar je het over had :lol:
ging dus over aantal dagen geleden dat je iemand afval van de Mac zag weggooien
Klopt. Soms is het beter om kritiek even te laten bezinken en niet direct vanuit de emotie te reageren. Vandaar dat ik nu pas reageer. Ik ben nu tot de conclusie gekomen dat jij en @Spambod gelijk hadden. Mij conclusie is dus ook dat als je hier over iets komt klagen wat je hebt gezien of meegemaakt maar er niets aan doet, kun je het beter helemaal niet posten.

Laatst bewerkt:
  • #148.932
Vind dat je het super netjes hebt afgedaan. Kies voor je eigen geluk een ander kan het je niet brengen. Een maat van me heeft ook zon wijf wat niet spoort en daadwerkelijk met zelfmoord dreigt als ze haar zin niet krijgt of hij probeert het uit te maken. Roepen al jaren dat hij er bij weg moet gaan en dat ze hem emotioneel mishandeld. Helaas is het zo'n slappe lul dat hij er niet bij weg gaat.
Zo heftig is mijn situatie dan gelukkig ook weer ook niet. Ze trekt echt wel weer bij. Mijn ex was beslist geen borderliner. (Alle vrouwen hebben mini borderline maar dat is een Ander verhaal 🙃🤣) Maar ik kan me dat echt niet voorstellen. Je maat raakt zo zijn eigen autonomie compleet kwijt.

Die vriendin heeft therapie nodig. Dat heeft geen fck met een relatie van doen, dat is gwn hekserij.

• #148.933
Nieuwe klacht. Wrm zijn latinas en Dan vooral Hispanics . Mexicaanse chicks zo heet!

• #148.934
  • #148.935
Ik kan het gwn niet meer. Ben gesloopt erdoor. Kan niet verantwoordelijk zijn voor haar geluk.

Respect dat je met je vrouw door zon nare tijd bent gegaan @K82 . Maar ze bouwt dus momenteel rustig af van een Lage dosis antidepressiva.

Heb even familie op de hoogte gesteld hoe ze erbij zat, en weet dat ze nu bij haar familie support heeft. Ik heb verder echt niemand om hierover te praten. Mijn Vader is autistisch en snapt geen fck van emoties. Vrienden zijn gwn lang leve de lol personen. Band met mijn familie is er verder niet. Met dit soort dingen kon ik Alleen met mijn moeder kletsen maar die is in 2019 overleden aan kanker.

Maak je geen zorgen. Je leeghoofdige, anabolenverslaafde narcistische broeders zijn er hier altijd voor je.

Ik vind dat je de juiste keuze maakt door hier mee te stoppen.

Mensen die om de een of andere reden psychisch instabiel zijn, zijn heel lastig om een relatie mee te hebben. Je bent nog jong, ambitieus, vol energie en komt op mij over als iemand die er wat van wil maken in dit leven. Dan heb je gewoon geen behoefte om ook nog eens parttime GGZ-medewerker te zijn voor iemand anders. Een relatie moet je juist positieve vibes, levensvreugde en energie geven ipv vreten.

Het is hard, wellicht oneerlijk (kan zij er wat aan doen dat ze niet helemaal goed is), maar uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen in dit soort situaties, nu het nog kan. Jullie hebben samen (als ik het goed begrijp) geen kinderen, hypotheken, schulden etc etc. Je zit dus nergens aan vast en hebt geen verantwoordelijkheden naar haar of naar derden toe.

Schuldgevoel zou ik zsm proberen los te laten als je dat hebt; dat is een gevoel waar niemand beter van wordt en jij alleen maar slechter.

• #148.937
Wauw.... Sorry dat ik wauw zeg maar dit is er eentje waar mij de mond van verbazing openklapt.

Is er dan niemand in jouw omgeving die wel achter je staat? Best een trieste situatie man.
Nee, enkel mijn vriendin en een paar overburen die een beetje weten hoe het ineen zat.

Voor de rest…moeeer, broer, vader,…. Nope

• #148.938
M'n oma die longkanker heeft (en geen behandeling wilt en het eigenlijk niet wilde weten) zegt dat het niet meer lang zal duren :( zij en m'n opa wonen nog zelfstandig maar mijn opa is afhankelijk van mijn oma, dus de kans is groot dat als oma gaat, opa ook gaat.. :(

Op dit soort momenten is het gewoon zwaar kut dat ik in Engeland woon, maar goed, het had verder weg kunnen zijn..nu kan ik kijken of ik morgen naar Nederland kan komen, om ze nog even te zien en spreken.

Ze is in een diepe slaap gebracht en zal binnen nu en enkele dagen overlijden :(

Het was me niet gelukt nog naar NL te gaan, ik ga begin mei maar dan is het te laat voor m'n oma. Hopelijk kan ik dan m'n opa nog wel zien.

• #148.939
Ze is in een diepe slaap gebracht en zal binnen nu en enkele dagen overlijden :(

Het was me niet gelukt nog naar NL te gaan, ik ga begin mei maar dan is het te laat voor m'n oma. Hopelijk kan ik dan m'n opa nog wel zien.
Sterkte!

• #148.940

Sterkte, iemand verliezen is nooit leuk, ook al zie je het aankomen..

Terug
Naar boven