Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.021
Putje verstopt, loodgieter bellen.
"Ja ik ruik sinds kort een zeer onaangename rioollucht. Geen idee waar het vandaan komt."

• #149.022
Het bedrijf waar je hebt gekocht is verantwoordelijk. Laat je niet afschepen. Eis dat je het kan terugsturen. Want product werkt niet zoals is afgesproken. Dat geldt voor kapot, maar ook ‘ondeugdelijk’ zoals bij jou, elke twee dagen een batterij vervangen is echt belachelijk.

Je hoort een fatsoenlijke werkend product te krijgen, degene die het verkoopt is verantwoordelijk, ze nemen tenslotte ook je geld aan.

Natuurlijk gaan ze moeilijk doen. Maar als je ze je laat zien dat je weet dat je in je recht staat dan krijg je vaak toch wel iets geregeld.

Als hij dat kattenluik terugstuurt zit ‘ie 2 weken met een gat in zijn deur. Dan heeft hij binnen no time behalve zijn eigen kat ook nog een Somalische korthaar op bezoek

• #149.023
Global warming mijn kloten!! Wasda fris aan den dis vanmorgen zeg

• #149.027
Als hij dat kattenluik terugstuurt zit ‘ie 2 weken met een gat in zijn deur. Dan heeft hij binnen no time behalve zijn eigen kat ook nog een Somalische korthaar op bezoek
Kattenluik is eruit stuur hem retour geld terug en koop in de winkel wel een nieuwe.
Als ze mij niet willen helpen dan maar zo. Is nog een stuk makkelijker ook

Twee plankjes voor het gat lange schroef erdoor trek je ze zo vast.

• #149.028
IMG_0388.jpeg

Iedere keer doe ik het weer 🎤

• #149.029

Leuke damesfietsen 🤷🏼‍♀️ zo vrouwelijk ook :roflol:
1000042709.jpg

Laatst bewerkt:
  • #149.030

Als klimaatvegandrammers ook al restaurants gaan cancelen om een Klein grapje is het einde nabij.

• #149.032
Mevrouw is pansexueel, plant aub niet voort

1000037796.jpg

• #149.037
Wat een vreselijk trauma. M, V of X aan moeten kruisen. Hopelijk komt het nog goed ❤

• #149.038
Los van die hele discussie over X en genders enzo (ik ben daar denk ik te oud voor om bij te houden hoe dat nu ook alweer heet).

Waarom moeten we überhaupt het geslacht invullen op formulieren en in het paspoort? Is dat om een aanspreektitel te kunnen kiezen geachte heer Jansen bijvoorbeeld....
Wat mij betreft kunnen ze toch ook dat hele geslacht weghalen?

• #149.039
  • #149.040
Los van die hele discussie over X en genders enzo (ik ben daar denk ik te oud voor om bij te houden hoe dat nu ook alweer heet).

Waarom moeten we überhaupt het geslacht invullen op formulieren en in het paspoort? Is dat om een aanspreektitel te kunnen kiezen geachte heer Jansen bijvoorbeeld....
Wat mij betreft kunnen ze toch ook dat hele geslacht weghalen?
Als iemand vermist is kunnen ze niet zeggen: "Er is iemand vermist met lang zwart haar, 1m66, 66kg, blauwe spijkerbroek en zwarte trui met bruine leren jas, ooit geboren als meisje"

Terug
Naar boven