apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het bedrijf waar je hebt gekocht is verantwoordelijk. Laat je niet afschepen. Eis dat je het kan terugsturen. Want product werkt niet zoals is afgesproken. Dat geldt voor kapot, maar ook ‘ondeugdelijk’ zoals bij jou, elke twee dagen een batterij vervangen is echt belachelijk.
Je hoort een fatsoenlijke werkend product te krijgen, degene die het verkoopt is verantwoordelijk, ze nemen tenslotte ook je geld aan.
![]()
Wat zijn mijn rechten bij een product dat kapot is?
Als u iets koopt heeft u recht op een goed product. Is er iets mis met het product? Dan kunt u teruggaan naar de winkel voor gratis reparatie of een nieuw product.www.rijksoverheid.nl
Natuurlijk gaan ze moeilijk doen. Maar als je ze je laat zien dat je weet dat je in je recht staat dan krijg je vaak toch wel iets geregeld.
Pas maar op, dalijk wordt je nog uitgemaakt voor klimaat ontkenner!!Global warming mijn kloten!! Wasda fris aan den dis vanmorgen zeg
Die blijken i.t.t. de lengte van hun haar bijzonder lange vingers te hebben.Als hij dat kattenluik terugstuurt zit ‘ie 2 weken met een gat in zijn deur. Dan heeft hij binnen no time behalve zijn eigen kat ook nog een Somalische korthaar op bezoek
ALs het dat maar is…. Al erger gehad zen 🤣🤣Pas maar op, dalijk wordt je nog uitgemaakt voor klimaat ontkenner!!
Kattenluik is eruit stuur hem retour geld terug en koop in de winkel wel een nieuwe.Als hij dat kattenluik terugstuurt zit ‘ie 2 weken met een gat in zijn deur. Dan heeft hij binnen no time behalve zijn eigen kat ook nog een Somalische korthaar op bezoek
Als klimaatvegandrammers ook al restaurants gaan cancelen om een Klein grapje is het einde nabij.
maare zet hij nou een Vlaams accent op om zo Drents over te komen? 
Nancy = @Kathlinoo ?
wat
Ik dacht spontaan aan je en dan tagg ik je gewoon uit het niets.
Jij vind dat normaal voor kleuters?Wat een vreselijk trauma. M, V of X aan moeten kruisen. Hopelijk komt het nog goed ❤
Als iemand vermist is kunnen ze niet zeggen: "Er is iemand vermist met lang zwart haar, 1m66, 66kg, blauwe spijkerbroek en zwarte trui met bruine leren jas, ooit geboren als meisje"Los van die hele discussie over X en genders enzo (ik ben daar denk ik te oud voor om bij te houden hoe dat nu ook alweer heet).
Waarom moeten we überhaupt het geslacht invullen op formulieren en in het paspoort? Is dat om een aanspreektitel te kunnen kiezen geachte heer Jansen bijvoorbeeld....
Wat mij betreft kunnen ze toch ook dat hele geslacht weghalen?