MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.002
Bekijk bijlage 622606

Als je hard moet persen zit je verstopt, is niet goed en je kan dan waarschijnlijk bepaalde voeding niet goed verteren.

Heb een keer door het eten van een Khaki een mega verstopping gehad. Rolde over de grond van de krampen en belandde op de huisartsenspoedpost. Macrogol zakjes wegtikken en uiteindelijk kwam de khaki eruit.

Never again wat een hel. Kutplanten ook af en toe.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phytobezoar

Laatst bewerkt:
  • #149.003
Zere kuitspier, bovenin de rechterkuit en onder in de linkerkuit, alsof t spierpijn is maar voelt net wat trekkeriger....vies irritant met opstaan, squatten gaat hem op deze manier niet worden vandaag.....

• #149.004
Zere kuitspier, bovenin de rechterkuit en onder in de linkerkuit, alsof t spierpijn is maar voelt net wat trekkeriger....vies irritant met opstaan, squatten gaat hem op deze manier niet worden vandaag.....
Ff langs de Thai maat

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #149.005
Lekker man, je lichaam verteld je dat je een extra rustdag mag nemen :thumb:

• #149.007
Lekker man, je lichaam verteld je dat je een extra rustdag mag nemen :thumb:
Klopt en daar ga ik ook zeer zeker naar luisteren, vandaag wordt er niet getraind, ik ga straks wel gewoon mijn rondje buiten lopen, anders krijgt ik helemaal geen beweging. Maar trainen gaat hem vandaag niet worden.
Morgenochtend ga ik naar de gym en dan doe ik upperbody work.

@Mindcontrol

• #149.008
Bekijk bijlage 622606

Als je hard moet persen zit je verstopt, is niet goed en je kan dan waarschijnlijk bepaalde voeding niet goed verteren.

Heb een keer door het eten van een Khaki een mega verstopping gehad. Rolde over de grond van de krampen en belandde op de huisartsenspoedpost. Macrogol zakjes wegtikken en uiteindelijk kwam de khaki eruit.

Never again wat een hel. Kutplanten ook af en toe.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phytobezoar
Heb een keer tijdens bivak 5 dagen niet gescheten toen ik mijn baret moest halen. Kregen WOL pakketen te eten(MRE's zegmaar) zijn een stuk luxer dan vroeger maar zit vet veel droge meuk in. Ook een soort koekjes die dus ook khaki's worden genoemd. Terug van bivak had ik eindelijk kunnen kaken na wat normaal eten. Kon aan de verkleuring van de lagen zien wat van welke dag was🤣. Was zeker 5 kilo afgevallen na dat toilet bezoek.

• #149.009
  • #149.012
  • #149.013
  • #149.015
Geef je een godsvermogen uit aan een kattenluik die automatisch opengaat. Gaan die batterijen 2 dagen mee. Het zal ook wel een keer meezitten.

Dan mail je het verkopende bedrijf op bol. Die verwijst je door naar het merk van het product. Mooi makkelijk weer.

Laatst bewerkt:
  • #149.016
Geef je een godsvermogen uit aan een kattenluik die automatisch opengaat. Gaan die batterijen 2 dagen mee. Het zal ook wel een keer meezitten.

Dan mail je het verkopende bedrijf op bol. Die verwijst je door naar het merk van het product. Mooi makkelijk weer.
Is dit een oplossing?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #149.018
  • #149.019

Het bedrijf waar je hebt gekocht is verantwoordelijk. Laat je niet afschepen. Eis dat je het kan terugsturen. Want product werkt niet zoals is afgesproken. Dat geldt voor kapot, maar ook ‘ondeugdelijk’ zoals bij jou, elke twee dagen een batterij vervangen is echt belachelijk.

Je hoort een fatsoenlijke werkend product te krijgen, degene die het verkoopt is verantwoordelijk, ze nemen tenslotte ook je geld aan.

Natuurlijk gaan ze moeilijk doen. Maar als je ze je laat zien dat je weet dat je in je recht staat dan krijg je vaak toch wel iets geregeld.

Laatst bewerkt:
  • #149.020
ik pers al 60 jaar en mijn poep is (die 1,5 dag in totaal daargelaten) nooit hard. Altijd glijdend en kneedbaar :roflol:
Ik schijt gewoon onder de douche. lekker warme straal water over je rug, dan doucheputje open, hurken en gaan. Douchetijd is dan wel 3 minuten langer om al het kleiwerk op te ruimen

Terug
Naar boven