apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet dat kunnen zien als goedbedoelde suggestie!Was is het toch met mensen die zeggen wat je moet doen.

Die proberen je vaak gewoon te helpen, maat dat kan bij een persoon die er andere ideeën op nahoudt wel eens verkeerd overkomen.Was is het toch met mensen die zeggen wat je moet doen.
Bewust door een bekende?Krijg nu net te horen dat iemand mij G had gegeven in m'n whisky cola.
Vaak zijn het goed bedoelde adviezen...soms ook niet maar vaak wel.Was is het toch met mensen die zeggen wat je moet doen.
Iemand giet G in je fucking drinkenGister out gegaan, alles onder gekotst en blijkbaar in m'n broek gepist.
Omdat ik teveel had gedronken kreeg ik te horen. Heel zwart gat in m'n geheugen. Vreemd. Ik kan namelijk nogal goed tegen drank, had ook helemaal niet zoveel gedronken en kan mij niet herinneren de laatste keer dat ik KO was van drank, laat staan in m'n broek piste....
Vreemd..
Krijg nu net te horen dat iemand mij G had gegeven in m'n whisky cola. Ben blij dat ik nog leef. Helaas voor @Spambod.
Ben not fucking amused.
Ja
Nou gelukkig was jij het. En niet @SpambodIk werd wakker, op de bnak in hun tuin. Alles onder gekotst. Broek nat. 45 mins out geweest. Geen geheugen van.
"Kan de beste overkomen man".
Schaamde me kapot. De hele tijd verontschuldigen..wie de f**k pist er nou in z'n broek..
maar nu weet ik het weer.
En zij was gaan slapen. De rest wist niet eens dat ik g op had. Dit had dus echt heel slecht af kunnen lopen (voor hoever dat al niet gebeurd is.)
Wist niet dat je er zelf om vroeg. Als je had geweten dat 't G was had je 't dan alsnog opgedronken?Ja
Ze vroeg nog of ik iets anders wilde dan drank.
-Ik zei ja heb je iets van sos?
-Ze zei ja kheb wel iets.
-Ok doe maar.
Niks meer van gehoord vervolgens en ik dacht "t zal wel."
Maar nu komt alles weer terug.
Nu snap ik de knipoog toen ze m'n drankje gaf en waarom m'n whisky cola wat zoutig smaakte. Hoe de f**k heb ik dat niet door gehad 🤦♂️
Nu zal wel rond gaan van haha die strudel was gister fucked, hij heeft in z'n broek gepist. Kwas namelijk met collega's.
Maar ik vraag me af of ze ook weten dat de mede-eigenaresse van de zaak g in m'n drankje heeft gedaan..
Bij de zaak waar je werkt?Ja
Ze vroeg nog of ik iets anders wilde dan drank.
-Ik zei ja heb je iets van sos?
-Ze zei ja kheb wel iets.
-Ok doe maar.
Niks meer van gehoord vervolgens en ik dacht "t zal wel."
Maar nu komt alles weer terug.
Nu snap ik de knipoog toen ze m'n drankje gaf en waarom m'n whisky cola wat zoutig smaakte. Hoe de f**k heb ik dat niet door gehad 🤦♂️
Nu zal wel rond gaan van haha die strudel was gister fucked, hij heeft in z'n broek gepist. Kwas namelijk met collega's.
Maar ik vraag me af of ze ook weten dat de mede-eigenaresse van de zaak g in m'n drankje heeft gedaan..

Kvoel me helemaal prima. Ben alleen wat rillerig.Wist niet dat je er zelf om vroeg. Als je had geweten dat 't G was had je 't dan alsnog opgedronken?
En hoe voel je je nu eigenlijk?
los van je broek en de kots want dat is eigenlijk bijzaak.
Ja
Heftig man! Was al verbaasd over al die dickpics in m’n DM’s maar dit verklaart het!Kvoel me helemaal prima. Ben alleen wat rillerig.
Khad dan ook niet zoveel gedronken voor mijn doen.
Nee ik had dan geen g gedaan. G na shitload aan alcohol is namelijk een heel slecht idee. Zoals de praktijk liet zien vannacht.
Ja
Was een after na koningsnacht.
Dan snap ik wel dat ze jou leiding laten geven aan die debielen.