apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister out gegaan, alles onder gekotst en blijkbaar in m'n broek gepist.
Omdat ik teveel had gedronken kreeg ik te horen. Heel zwart gat in m'n geheugen. Vreemd. Ik kan namelijk nogal goed tegen drank, had ook helemaal niet zoveel gedronken en kan mij niet herinneren de laatste keer dat ik KO was van drank, laat staan in m'n broek piste....
Vreemd..
Krijg nu net te horen dat iemand mij G had gegeven in m'n whisky cola. Ben blij dat ik nog leef. Helaas voor @Spambod.
Ben not fucking amused.
Het leven zit vol frikandellen.Achja de een trapt zijn scheenbeen kapot als ie wat kritiek krijgt tijdens frikandellen bakken en de ander zuipt zijn eigen KO.
Leven en laten leven.
O f**k, heb ik die foto's met mijn pik in @Spambod's mond gedeeld?Heftig man! Was al verbaasd over al die dickpics in m’n DM’s maar dit verklaart het!
Dat is ook zo. Het is vooral voor jezelf als afsluiting. Als je het afscheid niet meer nodig hebt dan ga je niet.Ik ga niet voor hem, hij is dood.
Ik kwam voor hem naar hem toen ie nog leefde.
Dit is slechts voor je eigen afsluiting en dat heb ik al gedaan. Daar heb ik vrede mee.
Yip. Ik kende iemand die wat te veel had genomen met alcohol erbij. Die is ergens in zijn eentje dood gegaan.Ik werd wakker, op de bnak in hun tuin. Alles onder gekotst. Broek nat. 45 mins out geweest. Geen geheugen van.
"Kan de beste overkomen man".
Schaamde me kapot. De hele tijd verontschuldigen..wie de f**k pist er nou in z'n broek..
maar nu weet ik het weer.
En zij was gaan slapen. De rest wist niet eens dat ik g op had. Dit had dus echt heel slecht af kunnen lopen (voor hoever dat al niet gebeurd is.)
Ik zie het probleem niet. Klinkt als goede shit. Heb je ook wat voor mij.Gister out gegaan, alles onder gekotst en blijkbaar in m'n broek gepist.
Omdat ik teveel had gedronken kreeg ik te horen. Heel zwart gat in m'n geheugen. Vreemd. Ik kan namelijk nogal goed tegen drank, had ook helemaal niet zoveel gedronken en kan mij niet herinneren de laatste keer dat ik KO was van drank, laat staan in m'n broek piste....
Vreemd..
Krijg nu net te horen dat iemand mij G had gegeven in m'n whisky cola. Ben blij dat ik nog leef. Helaas voor @Spambod.
Ben not fucking amused.
Geen last van je anus?Ik werd wakker, op de bnak in hun tuin. Alles onder gekotst. Broek nat. 45 mins out geweest. Geen geheugen van.
"Kan de beste overkomen man".
Schaamde me kapot. De hele tijd verontschuldigen..wie de f**k pist er nou in z'n broek..
maar nu weet ik het weer.
En zij was gaan slapen. De rest wist niet eens dat ik g op had. Dit had dus echt heel slecht af kunnen lopen (voor hoever dat al niet gebeurd is.)
Ja mijn excuses, was nog beetje wazig toenstraks.Vaak zijn het goed bedoelde adviezen...soms ook niet maar vaak wel.
Het is maar net hoe jij er mee omgaat en wat jij er mee doet....
Om in jouw termen te blijven; ga je het bakken, braden of koken...of laat je 't aanbranden?
Ja die shit is echt lijp hoor. Ik had een tijdje terug hetzelfde, ineens out.Ja mijn excuses, was nog beetje wazig toenstraks.
Kan me steeds meer herinneren van gisternacht. Kben niet onbekend met feestjes en drugs maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wel eens meerdere dagen achter elkaar shitload aan drank, drugs en feesten gedaan vroegah. Maar ik ben nog nooit out gegaan. Heel bizar. Voor m'n gevoel was het alsof ik met m'n ogen knipperde en er opeens iemand voor me staat en roept "hij is weer bij".
Huh? Wat?
Ja man je was out.
Out? Wat? Wie, ik? Hoelang?
Ja man, zeker 45 minuten.
Wat?
Fucking leip. Kwist niet eens m'n huis adres meer. Kon totaal niet meer helder nadenken. Ik voelde me echt zwaar retarded.
Nu weet ik hoe @Spambod zich moet voelen. Sorry maat als ik je soms beledigd heb, ik wist tot gisternacht ook niet hoe dat was.
Maar ik ben blij dat ik nog leef, zodat ik jullie hier nog lastig kan vallen. Ben door t oog van de naald gegaan denk ik.
GHB denk ik
Velgenreiniger enzo.
Bah, klinkt echt heel grimmig.Kan me steeds meer herinneren van gisternacht. Kben niet onbekend met feestjes en drugs maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wel eens meerdere dagen achter elkaar shitload aan drank, drugs en feesten gedaan vroegah. Maar ik ben nog nooit out gegaan. Heel bizar. Voor m'n gevoel was het alsof ik met m'n ogen knipperde en er opeens iemand voor me staat en roept "hij is weer bij".
Huh? Wat?
Ja man je was out.
Out? Wat? Wie, ik? Hoelang?
Ja man, zeker 45 minuten.
Wat?
Ah nu weet je hoe ik mij voel. Minus de katten dan.Werd wakker als dikke 30'er met 2 katten in de betuwe. Never again.
GHB idd zoals @Bullshark zei.
Fixed
Spambod is wel beetje G
Ja het is idd alles behalve grappig.Wtf @apfelstrudel, ga je er nog wat van zeggen? Beetje een rare positie zit je in aangezien het dus je baas (?) betreft. Het is mijn inziens alles behalve grappig en eerder fucked up en zorgelijk, maar het klinkt ergens ook een beetje als een hele foute Hangover film😜
![]()