XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.242
Gister out gegaan, alles onder gekotst en blijkbaar in m'n broek gepist.
Omdat ik teveel had gedronken kreeg ik te horen. Heel zwart gat in m'n geheugen. Vreemd. Ik kan namelijk nogal goed tegen drank, had ook helemaal niet zoveel gedronken en kan mij niet herinneren de laatste keer dat ik KO was van drank, laat staan in m'n broek piste....
Vreemd..

Krijg nu net te horen dat iemand mij G had gegeven in m'n whisky cola. Ben blij dat ik nog leef. Helaas voor @Spambod.

Ben not fucking amused.

De groeten van Putin en Spambod! De volgende keer is het echt menens.

• #149.243
  • #149.244
Ik ga niet voor hem, hij is dood.
Ik kwam voor hem naar hem toen ie nog leefde.

Dit is slechts voor je eigen afsluiting en dat heb ik al gedaan. Daar heb ik vrede mee.
Dat is ook zo. Het is vooral voor jezelf als afsluiting. Als je het afscheid niet meer nodig hebt dan ga je niet.

• #149.245
Ik werd wakker, op de bnak in hun tuin. Alles onder gekotst. Broek nat. 45 mins out geweest. Geen geheugen van.
"Kan de beste overkomen man".

Schaamde me kapot. De hele tijd verontschuldigen..wie de f**k pist er nou in z'n broek..
maar nu weet ik het weer.

En zij was gaan slapen. De rest wist niet eens dat ik g op had. Dit had dus echt heel slecht af kunnen lopen (voor hoever dat al niet gebeurd is.)
Yip. Ik kende iemand die wat te veel had genomen met alcohol erbij. Die is ergens in zijn eentje dood gegaan.

• #149.246
Gister out gegaan, alles onder gekotst en blijkbaar in m'n broek gepist.
Omdat ik teveel had gedronken kreeg ik te horen. Heel zwart gat in m'n geheugen. Vreemd. Ik kan namelijk nogal goed tegen drank, had ook helemaal niet zoveel gedronken en kan mij niet herinneren de laatste keer dat ik KO was van drank, laat staan in m'n broek piste....
Vreemd..

Krijg nu net te horen dat iemand mij G had gegeven in m'n whisky cola. Ben blij dat ik nog leef. Helaas voor @Spambod.

Ben not fucking amused.
Ik zie het probleem niet. Klinkt als goede shit. Heb je ook wat voor mij.

• #149.247
Ik werd wakker, op de bnak in hun tuin. Alles onder gekotst. Broek nat. 45 mins out geweest. Geen geheugen van.
"Kan de beste overkomen man".

Schaamde me kapot. De hele tijd verontschuldigen..wie de f**k pist er nou in z'n broek..
maar nu weet ik het weer.

En zij was gaan slapen. De rest wist niet eens dat ik g op had. Dit had dus echt heel slecht af kunnen lopen (voor hoever dat al niet gebeurd is.)
Geen last van je anus?

• #149.248
Vaak zijn het goed bedoelde adviezen...soms ook niet maar vaak wel.

Het is maar net hoe jij er mee omgaat en wat jij er mee doet....

Om in jouw termen te blijven; ga je het bakken, braden of koken...of laat je 't aanbranden?
Ja mijn excuses, was nog beetje wazig toenstraks.

Kan me steeds meer herinneren van gisternacht. Kben niet onbekend met feestjes en drugs maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wel eens meerdere dagen achter elkaar shitload aan drank, drugs en feesten gedaan vroegah. Maar ik ben nog nooit out gegaan. Heel bizar. Voor m'n gevoel was het alsof ik met m'n ogen knipperde en er opeens iemand voor me staat en roept "hij is weer bij".
Huh? Wat?
Ja man je was out.
Out? Wat? Wie, ik? Hoelang?
Ja man, zeker 45 minuten.
Wat?

Fucking leip. Kwist niet eens m'n huis adres meer. Kon totaal niet meer helder nadenken. Ik voelde me echt zwaar retarded.
Nu weet ik hoe @Spambod zich moet voelen. Sorry maat als ik je soms beledigd heb, ik wist tot gisternacht ook niet hoe dat was.

Maar ik ben blij dat ik nog leef, zodat ik jullie hier nog lastig kan vallen. Ben door t oog van de naald gegaan denk ik.

• #149.249
Ja mijn excuses, was nog beetje wazig toenstraks.

Kan me steeds meer herinneren van gisternacht. Kben niet onbekend met feestjes en drugs maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wel eens meerdere dagen achter elkaar shitload aan drank, drugs en feesten gedaan vroegah. Maar ik ben nog nooit out gegaan. Heel bizar. Voor m'n gevoel was het alsof ik met m'n ogen knipperde en er opeens iemand voor me staat en roept "hij is weer bij".
Huh? Wat?
Ja man je was out.
Wat?

Fucking leip. Kwist niet eens m'n huis adres meer. Kon totaal niet meer helder nadenken. Ik voelde me echt zwaar retarded.
Nu weet ik hoe @Spambod zich moet voelen. Sorry maat als ik je soms beledigd heb, ik wist tot gisternacht ook niet hoe dat was.

Maar ik ben blij dat ik nog leef, zodat ik jullie hier nog lastig kan vallen. Ben door t oog van de naald gegaan denk ik.
Ja die shit is echt lijp hoor. Ik had een tijdje terug hetzelfde, ineens out.
Werd wakker als dikke 30'er met 2 katten in de betuwe. Never again.

• #149.250
Wat is G?

• Like
Waarderingen: K82
  • #149.253
Huh? Wat?
Ja man je was out.
Wat?
Bah, klinkt echt heel grimmig.

• #149.258
Wtf @apfelstrudel, ga je er nog wat van zeggen? Beetje een rare positie zit je in aangezien het dus je baas (?) betreft. Het is mijn inziens alles behalve grappig en eerder fucked up en zorgelijk, maar het klinkt ergens ook een beetje als een hele foute Hangover film😜

Confused What Happened GIF by Google

• #149.259
Wtf @apfelstrudel, ga je er nog wat van zeggen? Beetje een rare positie zit je in aangezien het dus je baas (?) betreft. Het is mijn inziens alles behalve grappig en eerder fucked up en zorgelijk, maar het klinkt ergens ook een beetje als een hele foute Hangover film😜

Confused What Happened GIF by Google
Ja het is idd alles behalve grappig.
Maar ik leef dus kan er beter om lachen dan om huilen. Gelukkig ben ik niet wakker geworden met een 10 inch dildo met Oekraïnse vlag erop in m'n reet zoals Spambod laatst.

Maar ja, het laatste woord is hier nog niet over gezegd.

• #149.260
Ik dacht dat stiekem ghb in iemands drankje doen ook meer iets was voor gestoorde mannen wanneer ze vrouwen bij bewustzijn niet kunnen krijgen 👀

Misschien is het in die kring normaal trouwens hoor, maar als ik op stap ga met vriendinnen en iemand gaat out of the blue ineens 45 minuten lang out dan heb ik denk ik allang een ambulance gebeld en laat ik diegene niet voor dood achter om zelf lekker te gaan slapen.

Terug
Naar boven