- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Nee.
Swaffelen = iets slaan met je penis.
Helikopteren = met je p**mel een helikopter propeller nadoet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.
Aangeschoten helicopterHoe heet het als je tijdens het helikopteren iets/iemand slaat?
Wow! Aanklacht!Wat ik nou weer meemaak. Er had hier laatst iemand ongevraagd suiker in m'n thee gedaan. Kan echt niet dit.
Swaffelen.Hoe heet het als je tijdens het helikopteren iets/iemand slaat?
Hoe heet het als je tijdens het helikopteren iets/iemand slaat?
Een crash?Hoe heet het als je tijdens het helikopteren iets/iemand slaat?
Hij heeft het over met je lul in de ronde wapperen
Ik was er niet bij of bij betrokken Kende die jongen niet goed, maar was er wel van onder de indruk, omdat ik hem via via wel kende.
Wie zou eigenlijk de grootste c**k hebben van dbb ?
Huh? Tijdens het helikopteren iemand slaan toch? Nou ja nvm
Waarom?
Hooikoorts ofzo. Maar haal zo tabletjes, zo weer weg
Hooikoorts, geen last van maar sterkte er mee in ieder geval. Schijnt behoorlijk irritant te zijn.Hooikoorts ofzo. Maar haal zo tabletjes, zo weer weg
Het heeft zoveel geregend dat ik er nauwelijks nog last van heb gehad, die berken. Volgens mij bloeit er nu al iets anders… net zo klote trouwens.Hooikoorts ofzo. Maar haal zo tabletjes, zo weer weg
Met de juiste middelen kunnen de meeste mensen zo goed als klachtenvrij deze periode doorkomen. Niet alle tabletjes werken bij iedereen even goed, dus dat is de moeite waard om uit te zoeken als je last blijft houden.Hooikoorts ofzo. Maar haal zo tabletjes, zo weer weg
Woon in een nieuwbouwwijk aan de rand van de stad. Is hier nog weinig groen, dus kan niet zoveel zijn. Maakt ook niet uit wat het is, is zo weer wegHet heeft zoveel geregend dat ik er nauwelijks nog last van heb gehad, die berken. Volgens mij bloeit er nu al iets anders… net zo klote trouwens.