MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.301
Met de juiste middelen kunnen de meeste mensen zo goed als klachtenvrij deze periode doorkomen. Niet alle tabletjes werken bij iedereen even goed, dus dat is de moeite waard om uit te zoeken als je last blijft houden.

Oogdruppels en neusspray met bijvoorbeeld cromoglicaat of fluticason kunnen ook een welkome toevoeging zijn en zijn zonder recept te koop.
Oh joh... Het is altijd even deze tijd van het jaar. Dan haal ik tabletjes bij de Lidl voor een euro en is het weg. Wel bedankt voor het meedenken, maar zo erg is het allemaal niet.

Gewoon irritant, een traanoog. Had net gisteren mijn wimpers gedaan :o

• #149.302
Af en toe krijg ik echt megajeuk in m'n ogen. Nog nooit medicatie gebruikt overigens.

• #149.304
Rustig Netflix aan 't kijken op bed gisteravond rond 22:00, zie ik in m'n ooghoek wat bewegen. Ik woon in een vrij nieuw appartement met muggenschermen op alle ramen dus ik was onder de indruk dat ik wel redelijk veilig zat qua insecten. Daar had deze unit van een cockroach dus echt geen boodschap aan.

Uiteindelijk de property manager gebeld of hij thuis was aangezien hij op de begane grond woont (het is het begin van een lange, nationale vrije week dus het was een gok) en hij heeft met pesticide dit ding om het leven geholpen (wat 'ie niet in huis had, maar wel direct heeft gekocht). Dit beloofd wat voor de komende maanden :o

IMG_6129.jpg

• #149.305
Ooit bij mijn eerste bezoek aan de Canarische eilanden op de eerste avond zo'n beest op onze hotel kamer gehad. Heb een handdoek gepakt en met handdoek en al over het balkon naar beneden gegooid.
De rest van de vakantie de balkon deuren dicht gehad, vieze beesten :(

• #149.306
Bedoel je een kakkerlak?

• #149.310
Uiteindelijk de property manager gebeld of hij thuis was aangezien hij op de begane grond woont (het is het begin van een lange, nationale vrije week dus het was een gok) en hij heeft met pesticide dit ding om het leven geholp
Toch hebben ze uiteindelijk altijd een vent nodig. Mooi he

• #149.313
Oh joh... Het is altijd even deze tijd van het jaar. Dan haal ik tabletjes bij de Lidl voor een euro en is het weg. Wel bedankt voor het meedenken, maar zo erg is het allemaal niet.

Gewoon irritant, een traanoog. Had net gisteren mijn wimpers gedaan :o
lokale honing , weekje of wat elke dag een lepel ervan

• #149.314
Ritje met de motor gaan maken… die landbouwers mogen toch ook eens achter hun strontkarren beginnen kuisen hoor… gevaarlijk op sommige plekjes joh

• #149.315
Normaal de heuvel oprijden ging al amper, dus vragen om op te schuiven lijkt me geen optie.
IMG_4210.jpeg

• #149.316
Wanneer je 2,5j terug iemand hebt geholpen om 22kg af te vallen (1.93m) en je net hoort dat hij weer dikke 40kg is aangekomen, en ondertussen zijn vrouw aan de K ziekte is verloren

• #149.317
Wanneer je 2,5j terug iemand hebt geholpen om 22kg af te vallen (1.93m) en je net hoort dat hij weer dikke 40kg is aangekomen, en ondertussen zijn vrouw aan de K ziekte is verloren
Coping verander je niet zomaar, zeker niet onder zulke extreme situaties. Is toch zielig

• #149.318
Coping verander je niet zomaar, zeker niet onder zulke extreme situaties. Is toch zielig
Jazeker. Zo zie je maar wat er in iemand zijn leven kan gebeuren in redelijk korte tijd. beide nog geen 50j btw, ze was ook gezond met biologisch tuinieren etc. zo zie je maar dat die K ziekte iedereen kan overkomen. vegan, biologisch of niet. gewoon onbegrijpelijk

• #149.319
Buren voor de zoveelste keer hun 2e auto voor m'n deur gezet. :mad:
Gebruik m'n auto maar 1x per week en elke keer als ik 'm gebruik, lijkt het alsof ze hun kans schoon zien om daar een auto neer te kletsen.
Echte first world problems, wel bloedirritant.

• #149.320
Buren voor de zoveelste keer hun 2e auto voor m'n deur gezet. :mad:
Gebruik m'n auto maar 1x per week en elke keer als ik 'm gebruik, lijkt het alsof ze hun kans schoon zien om daar een auto neer te kletsen.
Echte first world problems, wel bloedirritant.
Misschien effe luchtig met de buren over hebben? Als beetje normale mensen zijn, kunnen ze toch wel met jou rekening mee houden lijkt me?

Terug
Naar boven