Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte SparkyTijdens mijn 4e rep ohp knakte er iets.. kut. Hopelijk n zondag geen last meer van…
Hoe voelt je schouder nu dan?Tijdens mijn 4e rep ohp knakte er iets.. kut. Hopelijk n zondag geen last meer van…
Stijf, pijnlijk,zit meer tussen schouder en nek, maar de pijn is niet naar 1 plek te herleiden. Straks even kijken of het blauw is (teken van schade). Met wat geluk is het een verrekking en een s alles over een paar dagen weer oké.
Wel verrot als je zoiets hebt.Stijf, pijnlijk,zit meer tussen schouder en nek, maar de pijn is niet naar 1 plek te herleiden. Straks even kijken of het blauw is (teken van schade). Met wat geluk is het een verrekking en een s alles over een paar dagen weer oké.
Zwaarlijvige blijven toch drijven als een rubberbootjes ?Het was toevallig net tijd voor mijn jaarlijkse cursus voor het redden van zwaarlijvigen
Die twee ballonnen hielden mijn hoofd mooi boven water en lekker zacht en comfortabel.Zwaarlijvige blijven toch drijven als een rubberbootjes ?
Morgen om 4.15 opstaan, wat haat ik die ochtendshift
Je doelt nu op de manboobs van mijn collega Juan die moest helpen om jou uit het water te takelen?Die twee ballonnen hielden mijn hoofd mooi bovenwater en lekker zacht en comfortabel.
Tegen mij zei je nog dat deze nodig wasJe doelt nu op de manboobs van mijn collega Juan die moest helpen om jou uit het water te takelen?
![]()
Te traag